На море в Турция - тема 74

  • 66 979
  • 788
  •   1
Отговори
# 465
  • Пловдив
  • Мнения: 1 007
По-късно ще се включа с подробен отзив за Туран Принс Клуб, само набързо да кажа, за момичето, което пита по-нагоре, че ние сме много доволни. Не сме почивали до сега в Турция и не мога да правя сравнения, но спрямо това, което чета и чувам от други хора(основно разочарования май тази година), правя извод, че нашите очаквания като цяло бяха изпълнени.
Оказа се, че въпросния Селектум, който всички трескаво чакат да отвори е бил точно срещу нашия хотел, виждах го от пързалките и се чудех защо не работи Joy

# 466
  • на село
  • Мнения: 830
Здравейте, планирам една седмица на море в Турция първата половина на септември. Коя част препоръчвате в този период - ние сме само двама и сме доста гъвкави по отношение на пътуване, отпуски. Търсим добър сервиз, плаж и хубава храна, без блъсканици.

Засега клоня към Сиде, заради отзиви тук - разходки до стария град, нисък трафик.

# 467
  • Мнения: 44
Здравейте на групата може ли мнение за туристическа агенция Албена холидейз вече втори ден чакам да ми потвърдят резервацията, звънях им отговора е още не са ни потвърдили от хотела. Имате ли представа колко време се чака това потвърждаване от хотела? Благодаря много и хубава вечер ви желая .

Аз съм много доволна от агенцията. Потвърждението зависи от хотела. Пътувахме с автобус. Бяхме 18 човека. Много комфортно и спокойно.  Изпълниха си всичко по договор точно и коректно. В деня на отпътуване ми се обадиха за часа на тръгване и както казаха 14.30 бяха пред хотела. Водачката беше страхотна. Много съм доволна, догодина пак с тях.

# 468
  • София
  • Мнения: 1 173
Да се включа и с моите "пет пари" по темата. Завърнахме се след едноседмичен престой във Вон резорт Голдън Бийч - Сиде. Пътуваме със собствен транспорт и към 11,00ч бяхме в хотела. На рецепцията ми казаха, че в момента стандартна стая няма/за такава сме платили/, ако искам да доплатя за фамилна по 20евро/ден, иначе в 14,00 да идем за настаняване. Отказах им, сложиха ни гривни и тръгнахме да разгледаме комплекса. Това го пиша, защото като отидохме в 14,00 пак ни дадоха фамилна стая, без доплащане, т.к сме с голямо / на 12г/ дете. Фамилната стая е с 2 помещения - в едното спалня, в другото двуетажно легло. Стаите са позахабени, очукани, банята само с душ...все  едно най-калпавия майстор я е правил, но...в тая стая само спахме. Комплексът е огромен, поддържан, зеленина и цветя. Храната е вкусна, има всеки ден риба, скара и мнооого баклави.  Аквапаркът, заради който избрахме този хотел не впечатли синчето. Някои пързалки не  работеха.  Той по цял ден искаше на басейна с анимация, защото се провеждат най-различни игри. Всяка вечер на футболното игрище се провежда мач, на амфитеатъра най-различни акробатични програми. Бяха интересни. Гостите на хотела по моя преценка бяха 40% руснаци, 40% германци, 15% турци и много малко българи и румънци. В Сиде сме били и миналата година, та всички забележителности сме ги видели. Ходихме само в понеделник на пазар в Манавгат  - но той е ориентиран само към туристите - цени в евро и...само боклучави реплики. На връщане останахме 2 нощувки в Ескишехир. Много ни хареса- посетихме парк Сазова, стария град - Одунпазаръ, возихме се на корабче - 15лири/човек и гондола - 150 лири/ за до 4 човека. Беше интересно и забавно преживяване. Ако някой има въпроси, съм насреща. Весело лято на всички:hibiscus:

# 469
  • Мнения: 176
Здравейте, имаме резервация за началото на септември през травелрепублик.
Днес получаваме следното съобщение. Имали други резервирали през тях получили подобно съобщение и как да процедирам. Защото това което разбирам е, че резервациите ще важат само за Англичани и Ирландци. Моля за помощ.
Прилагам и текста на съобщението.
Dear Customer,

 

**IF WE DO NOT RECEIVE A RESPONSE BY 1200 27/06/22 THEN THIS BOOKING MAY BE AUTOMATICALLY CANCELLED BY OUR SUPPLIER**

 

We have messaged you via the Manage Your Booking portal on the Travel Republic website and sent emails and texts to remind you of this.

 

We need an urgent response to the message we have sent you because currently we do NOT hold a confirmed booking for you at this time.

 

The message that has been sent is as follows:

 

“We have recently received a request from our accommodation provider, for whom we act as agents, requesting the country of residency for all guests on this reservation and flight details.

**PLEASE NOTE** We are not currently holding a confirmed booking for you at this time.

Our accommodation providers negotiate their low world wide hotel rates on the basis that they are UK/Irish residents booking via a UK/Irish website. Non UK/Irish Residents booking through our UK/Irish websites are not eligible to stay at that rate and should be booking through their own countries travel agencies or with the hotel direct.

Please see our Terms of Business for further details.

Please respond to this Customer Service Request confirming the country of residence of all guests. Once received, we will contact our provider to notify them. If there are any issues you will be advised further.

If you would like to discuss this notification further, please call our Customer Fulfilment Team on 0208 974 7211. If you are calling from Ireland, please call 015268701. Our opening hours are Monday - Friday from 9am to 5pm. You can also add a log entry in this Customer Support Request, and we will get back to you as soon as possible.”

 

Please sign in into your booking via the Travel Republic Website and respond accordingly.

 

Kind regards,

 

Customer Fulfilment Team

# 470
  • София
  • Мнения: 3 160
На мен ми канселираха резервацията без никакво съобщение. Писах тук, някъде през май беше. Дано се разберете, ние резервирахме от другаде, на по-висока цена.
В общите условия е, че могат винаги да канселират преди доплащането. Може би затова искат да платите, но само предполагам.
С връщането на парите нямахме проблем (15Е депозит), дойдоха заедно с мейла за анулирана резервация.
Според мен не са им изгодни вече цените от ранните записвания и отказват каквото могат, но пак предполагам. Вече дали е от страна на ТР или на посредника, не мога и да предполагам.

# 471
  • Мнения: 419
Да се включа и с моите "пет пари" по темата. Завърнахме се след едноседмичен престой във Вон резорт Голдън Бийч - Сиде. Пътуваме със собствен транспорт и към 11,00ч бяхме в хотела. На рецепцията ми казаха, че в момента стандартна стая няма/за такава сме платили/, ако искам да доплатя за фамилна по 20евро/ден, иначе в 14,00 да идем за настаняване. Отказах им, сложиха ни гривни и тръгнахме да разгледаме комплекса. Това го пиша, защото като отидохме в 14,00 пак ни дадоха фамилна стая, без доплащане, т.к сме с голямо / на 12г/ дете. Фамилната стая е с 2 помещения - в едното спалня, в другото двуетажно легло. Стаите са позахабени, очукани, банята само с душ...все  едно най-калпавия майстор я е правил, но...в тая стая само спахме. Комплексът е огромен, поддържан, зеленина и цветя. Храната е вкусна, има всеки ден риба, скара и мнооого баклави.  Аквапаркът, заради който избрахме този хотел не впечатли синчето. Някои пързалки не  работеха.  Той по цял ден искаше на басейна с анимация, защото се провеждат най-различни игри. Всяка вечер на футболното игрище се провежда мач, на амфитеатъра най-различни акробатични програми. Бяха интересни. Гостите на хотела по моя преценка бяха 40% руснаци, 40% германци, 15% турци и много малко българи и румънци. В Сиде сме били и миналата година, та всички забележителности сме ги видели. Ходихме само в понеделник на пазар в Манавгат  - но той е ориентиран само към туристите - цени в евро и...само боклучави реплики. На връщане останахме 2 нощувки в Ескишехир. Много ни хареса- посетихме парк Сазова, стария град - Одунпазаръ, возихме се на корабче - 15лири/човек и гондола - 150 лири/ за до 4 човека. Беше интересно и забавно преживяване. Ако някой има въпроси, съм насреща. Весело лято на всички:hibiscus:
По отношение на стаята и от хотелите вече се опитват да изкарат още, и още пари. Ние за първи път ще ходим в Сиде, така че мислихме  да разгледаме Магнавт, казвате цени само в Евро. Навсякъде ли или само на пазара, който едва ли ще посетим.Но пък може да разгледаме града, ако имаме време. А в Сиде също ли цени само в Евро, че то ми е стресово 😂или и лири си вървят.  Както и в колко часа  тръгнах те от Бг или сте били на границата, ако сте взели пътя на веднъж.

# 472
  • София
  • Мнения: 1 421
Здравейте на групата може ли мнение за туристическа агенция Албена холидейз вече втори ден чакам да ми потвърдят резервацията, звънях им отговора е още не са ни потвърдили от хотела. Имате ли представа колко време се чака това потвърждаване от хотела? Благодаря много и хубава вечер ви желая .

Аз съм много доволна от агенцията. Потвърждението зависи от хотела. Пътувахме с автобус. Бяхме 18 човека. Много комфортно и спокойно.  Изпълниха си всичко по договор точно и коректно. В деня на отпътуване ми се обадиха за часа на тръгване и както казаха 14.30 бяха пред хотела. Водачката беше страхотна. Много съм доволна, догодина пак с тях.

Супер е Албена, не знам колко пъти вече само с тях ходя, грешка нямат. Коя беше водачката Тони ли, предполагам Миро ви е возил, мъжа ѝ, страхотни са и двамата? Миналата година обаче бях с Версо и определено по не ми хареса шофьорлъка и в двете посоки.

# 473
  • Мнения: 503
Здравейте! Бихте ли споделили впечатления от почивка в комплекс тип вили във Дидим?
Става въпрос за  Club Tarhan beach от 15 .09  до 24 .09.

# 474
  • Русе
  • Мнения: 223
Здравейте, не сме почивали в Турция досега. Вчера направих запитване за хотел Duja в Бодрум, през октомври. Днес обаче си мисля дали няма да е студено в Бодрум по това време,че ще бъдем и с децата. Допадна ми и хотел Lyra Resort&Spa в Сиде,даже ми се вижда по хубав и с плажна ивица пред Duja.
Ако може някой да сподели нещо за хотелите и къде ще е по топло и приятно за къпане в Бодрум или Сиде?

# 475
  • Мнения: 213
Здравейте, имаме резервация за началото на септември през травелрепублик.
Днес получаваме следното съобщение. Имали други резервирали през тях получили подобно съобщение и как да процедирам. Защото това което разбирам е, че резервациите ще важат само за Англичани и Ирландци. Моля за помощ.
Прилагам и текста на съобщението.
Dear Customer,

 

**IF WE DO NOT RECEIVE A RESPONSE BY 1200 27/06/22 THEN THIS BOOKING MAY BE AUTOMATICALLY CANCELLED BY OUR SUPPLIER**

 

We have messaged you via the Manage Your Booking portal on the Travel Republic website and sent emails and texts to remind you of this.

 

We need an urgent response to the message we have sent you because currently we do NOT hold a confirmed booking for you at this time.

 

The message that has been sent is as follows:

 

“We have recently received a request from our accommodation provider, for whom we act as agents, requesting the country of residency for all guests on this reservation and flight details.

**PLEASE NOTE** We are not currently holding a confirmed booking for you at this time.

Our accommodation providers negotiate their low world wide hotel rates on the basis that they are UK/Irish residents booking via a UK/Irish website. Non UK/Irish Residents booking through our UK/Irish websites are not eligible to stay at that rate and should be booking through their own countries travel agencies or with the hotel direct.

Please see our Terms of Business for further details.

Please respond to this Customer Service Request confirming the country of residence of all guests. Once received, we will contact our provider to notify them. If there are any issues you will be advised further.

If you would like to discuss this notification further, please call our Customer Fulfilment Team on 0208 974 7211. If you are calling from Ireland, please call 015268701. Our opening hours are Monday - Friday from 9am to 5pm. You can also add a log entry in this Customer Support Request, and we will get back to you as soon as possible.”

 

Please sign in into your booking via the Travel Republic Website and respond accordingly.

 

Kind regards,

 

Customer Fulfilment Team

Здравей,
Ние почивахме чрез тях през април и от Турция направихме още една резервация за удължаване, още 5дни. Първия път исках потвърждение за цена и националност, уж направиха изключение. Миналата година ми искаха доплащане. Запазих за октомври пак през тях, пратиха ми някакъв странен мейл да се свържа с тях, след 15мин разговор за потвърждаване на някакви лични данни и секюрити чек ми изпратиха потвърдителвн имейл за резервацията.
Така че според мен звъннете по телефона и се разберете, аз винаги излизам с довода, че примерно за нашия хотел, нямат ограничение само за UK и Ireland sitizens, не че го приемат всеки път.

# 476
  • Мнения: 33
Правите ли застраховка " Отмяна на пътуването" и към коя застрахователна компания?
Разгледах няколко, цените много варират и условията им са различни, някои са до началото на пътуването, а други до края на почивката.
Ако на  някой си е правил и му се е налагало да я използва, да поясни имал ли е проблеми с такава застраховка.
Покрива ли изцяло предварително заплатената сума?
Или е само пари на вятъра.

# 477
  • София
  • Мнения: 1 173
eli_r, взехме пътя наведнъж. Тръгнахме от София към 17.00ч, зареждахме на К.Андреево и към 20.30 бяхме на границата. Нямаше много коли. Спирали сме 2 пъти, хем да зареждаме, хем почивка за по 40-50 Мин. В Манавгат и в Сиде в нормалните магазини ( мола и хранителни) цените са в лири, но по сергиите пердашат в евро. Може да платиш и в лири, но смятат както им е изгодно.

# 478
  • София
  • Мнения: 1 421
Здравейте, не сме почивали в Турция досега. Вчера направих запитване за хотел Duja в Бодрум, през октомври. Днес обаче си мисля дали няма да е студено в Бодрум по това време,че ще бъдем и с децата. Допадна ми и хотел Lyra Resort&Spa в Сиде,даже ми се вижда по хубав и с плажна ивица пред Duja.
Ако може някой да сподели нещо за хотелите и къде ще е по топло и приятно за къпане в Бодрум или Сиде?
Кайне проблем с времето, дори в Кушадасъ става до средата на октомври. Но както по-горе някъде казах година с година не си приличат, в края на септември случихме от 7 дни само 4 добри.

# 479
  • Мнения: 3 638
Правите ли застраховка " Отмяна на пътуването" и към коя застрахователна компания?
Разгледах няколко, цените много варират и условията им са различни, някои са до началото на пътуването, а други до края на почивката.
Ако на  някой си е правил и му се е налагало да я използва, да поясни имал ли е проблеми с такава застраховка.
Покрива ли изцяло предварително заплатената сума?
Или е само пари на вятъра.
Правя винаги в SDI
Не се е налагало да се ползва
Прави се до 5 календарни дни от първото плащане и покрива цялата сума ако сте с резервация
Аз съм застраховала по отделно само самолетни билети и само хотел

Последна редакция: сб, 25 юни 2022, 21:09 от anbibian

Общи условия

Активация на акаунт