На море в Турция - тема 75

  • 63 952
  • 735
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 419
Здравейте и от мен. И ние вече от няколко дни сме azure delux, Sorgun. Отзиви смесени дотук, общо преживяване добро. Като цяло хотела е със стара база, на пръв поглед не личи, на банята си и трябва ремонт, захабени плочки, такива работи, не им обръщам внимание . Аква парка е хубав, малко са двойните дюшеци, но така е навсякъде където сме били. За децата има много забавления. Как и да е, стая море сме Гледката е хубава. Слънцето е силно, деня голям. Храна има навсякъде, много. В основния ресторант не ходим много, основно вечер, но има много храна. Има зона за хранене, край басейните, там изнасят една част от осн ресторант. Така че спокойно по бански си хапваме😂. Почти през целия ден там има, сладолед, пици, пилета печени, салата, десерти, хубави бургери и всякакви такива, дюнери,гюзлемета, пълнени печени картофи, риба. Хубаво са се сетили така. Стараят се хората - разнообразна е и хубава. Поне според мен. Вчера беше  национален празник в Турция и имаше хубава програма целия ден - не спряха. Включително и пяна парти край басейна с градинско  парти с ледени фигури. И хубава зона допълнително за плодове, коктейли. За сега вечерната анимациия ми се струва без интересна. Цигарите в хотела са мн скъпи 5 евро. Направо ме удивиха, по скъпи и от Германия . От бензиностанция та ходихме да си вземем 5 кутии за 125 лири 😂. А на близко магазинче до хотела искаха 220 лири за 4 кутии 🙄. Кафето също е хубаво. 🤗, за което съм доволна навсякъде е едно. Не е нужно да ходя до лоби за експресо. Нямаме кани и сетове за кафе по стайте Ами ако някой нещо го интересува да пита. На идване спахме в Измир и ходихме в Аквариума,в Мола  от тук  научих за него. Хареса ни, на децата още повече. Така че благодаря 😊

# 406
  • Мнения: 743
Здравейте, малко инфо и за Cullinan, в който сме в момента. Дойдохме с големи очаквания и като цяло сме много доволни. В началото имаше проблем със стаята и може би тъй като първоначалното впечатление е определящо, малко останахме със смесени чувства. При чек ин, който отне тично 5 мин ни казаха, че сме ъпгрейднати във фемили дуплекс. Чудесна стая на 2 етажа, но тъй като сме с бебе варианта със стълбите не ме устройваше, освен това стаята беше без басейн (каквито по принцип са тези стаи и беше с гледка паркинг 1ви етаж) , та си искахме голф гледка (която бях резервирала преди 5месеца). Е дадоха ни нова стая, но тя беше за disabled people и просто не беше функционална, та си исках сраята, която бях платила и резервирала. След разговори на рецрпция ми казаха, че нямат свободна стая за вечерта и ще ни преместят на следващия ден!!! И тук разбирам от къде идват негативните коментари (основно на руски туристи) в трипадвайзъра. Ако има проблем, то сървиза им все още е далеч от нивото на другите хотели и има какво да се желае. Мисля, че това няма как да се случи в друг хотел от същия клас. И че се дължи на екипа, който р сформиран преди 2-3 месеца.
Всичко останало- храна, плаж, развлечения, басейни, барове, напитки е без никаква забележка. 3 ала карт ресторанта, които за обяд са безплатни, основен ресторант, 24/7 бистро с алакарт меню, огромен вътрешен басейн, 4 външни басейна, ентъртейнмън, който за децата е уникален, безброй активности през деня, кидс клуб, който работи до 2ч след полунощ, плаж с тревна част, фин бял пясък и нормален пясък, без камъни, с плавен преход в морето,
Да обобщя. За нас най- важното, когато избираме почивка е
Храна и напитки - качество 10
Басейни - 10
Плаж - 10
Забавления - 10
Обслужване - 8 има сервитьори, които говорят само турски
Личи си , че се стараят, персонал има, но е въпрос на време и мениджмънт да се сработят
Иначе като интериор, екстериор, дизайн всичко е изключително добре направено до най- малкия детайл и хотелът има потенциал да стане No 1 за следващия сезон
Ако имате въпроси съм насреща

# 407
  • Мнения: 5 825
Скрит текст:
Здравейте, малко инфо и за Cullinan, в който сме в момента. Дойдохме с големи очаквания и като цяло сме много доволни. В началото имаше проблем със стаята и може би тъй като първоначалното впечатление е определящо, малко останахме със смесени чувства. При чек ин, който отне тично 5 мин ни казаха, че сме ъпгрейднати във фемили дуплекс. Чудесна стая на 2 етажа, но тъй като сме с бебе варианта със стълбите не ме устройваше, освен това стаята беше без басейн (каквито по принцип са тези стаи и беше с гледка паркинг 1ви етаж) , та си искахме голф гледка (която бях резервирала преди 5месеца). Е дадоха ни нова стая, но тя беше за disabled people и просто не беше функционална, та си исках сраята, която бях платила и резервирала. След разговори на рецрпция ми казаха, че нямат свободна стая за вечерта и ще ни преместят на следващия ден!!! И тук разбирам от къде идват негативните коментари (основно на руски туристи) в трипадвайзъра. Ако има проблем, то сървиза им все още е далеч от нивото на другите хотели и има какво да се желае. Мисля, че това няма как да се случи в друг хотел от същия клас. И че се дължи на екипа, който р сформиран преди 2-3 месеца.
Всичко останало- храна, плаж, развлечения, басейни, барове, напитки е без никаква забележка. 3 ала карт ресторанта, които за обяд са безплатни, основен ресторант, 24/7 бистро с алакарт меню, огромен вътрешен басейн, 4 външни басейна, ентъртейнмън, който за децата е уникален, безброй активности през деня, кидс клуб, който работи до 2ч след полунощ, плаж с тревна част, фин бял пясък и нормален пясък, без камъни, с плавен преход в морето,
Да обобщя. За нас най- важното, когато избираме почивка е
Храна и напитки - качество 10
Басейни - 10
Плаж - 10
Забавления - 10
Обслужване - 8 има сервитьори, които говорят само турски
Личи си , че се стараят, персонал има, но е въпрос на време и мениджмънт да се сработят
Иначе като интериор, екстериор, дизайн всичко е изключително добре направено до най- малкия детайл и хотелът има потенциал да стане No 1 за следващия сезон
Ако имате въпроси съм насреща

Благодаря за описанието!
Искам да попитам беше ли много пренаселено на плажа и покрай басейните? Имаше ли свободни чадъри, шезлонги към 10 часа например?
Какви националности преобладаваха от почиващите?
И как пътувахте, казваш, че сте с бебе?

# 408
  • Мнения: 569
Здравейте! За първа година ще почиваме в Кушадъса - KoruMar Ephesus Beach & Spa Resort, пътуваме с кола от София. Моля за съдействие от къде да минем. Искаме през новият мост на Чанаккале нямаме стикер, искам да сме изрядни затова моля за помощ


Пътувахме в началото на юни до Кушадасъ. Предварително мъжа ми беше избрал маршрут без такси т.е. без магистрали и си беше свалил офлайн карта. Ако изберете такъв маршрут, не ви трябва никакъв стикер, когато хванете отбивката и се качите на магистралата за новия мост, си има  бариери, там от автомата ще получите едно листче, вземате си го. Мисля, че беше по-към края на магистралата, преди моста, има гише и служител, на който давате листчето и той ви таксува 236,50 лири, което включва таксата за моста и магистралата, която сте минали, за да се качите на моста. Ние лично имахме стикер от предни ходения и мислехме, че от там ще ни дръпнат таксата, но не, плаща се директно на пунк с човек, може и с карта да се плати.
Другият вариант е да като сте избрали маршрут без такси, да си хванете ферибота и тогава ще платите само таксата за ферибот без допълнителни магистрални такси. По спомен таксата за ферибота е наполовина на по-ниска от таксата за новият мост. Имате и двата варианта. Имайт в предвид, че ферибота се плаща само в брой на гишето. Препоръчвам ферибота Kilitbahir - Canakkale.
За минаването по-магистралата и моста, ако имате налична сума в HGS стикера ще си дръпне директно сумата. Ние така си минахме- не спираш не теглиш нищо --само преминаваш.

# 409
  • Мнения: 743
Скрит текст:
Здравейте, малко инфо и за Cullinan, в който сме в момента. Дойдохме с големи очаквания и като цяло сме много доволни. В началото имаше проблем със стаята и може би тъй като първоначалното впечатление е определящо, малко останахме със смесени чувства. При чек ин, който отне тично 5 мин ни казаха, че сме ъпгрейднати във фемили дуплекс. Чудесна стая на 2 етажа, но тъй като сме с бебе варианта със стълбите не ме устройваше, освен това стаята беше без басейн (каквито по принцип са тези стаи и беше с гледка паркинг 1ви етаж) , та си искахме голф гледка (която бях резервирала преди 5месеца). Е дадоха ни нова стая, но тя беше за disabled people и просто не беше функционална, та си исках сраята, която бях платила и резервирала. След разговори на рецрпция ми казаха, че нямат свободна стая за вечерта и ще ни преместят на следващия ден!!! И тук разбирам от къде идват негативните коментари (основно на руски туристи) в трипадвайзъра. Ако има проблем, то сървиза им все още е далеч от нивото на другите хотели и има какво да се желае. Мисля, че това няма как да се случи в друг хотел от същия клас. И че се дължи на екипа, който р сформиран преди 2-3 месеца.
Всичко останало- храна, плаж, развлечения, басейни, барове, напитки е без никаква забележка. 3 ала карт ресторанта, които за обяд са безплатни, основен ресторант, 24/7 бистро с алакарт меню, огромен вътрешен басейн, 4 външни басейна, ентъртейнмън, който за децата е уникален, безброй активности през деня, кидс клуб, който работи до 2ч след полунощ, плаж с тревна част, фин бял пясък и нормален пясък, без камъни, с плавен преход в морето,
Да обобщя. За нас най- важното, когато избираме почивка е
Храна и напитки - качество 10
Басейни - 10
Плаж - 10
Забавления - 10
Обслужване - 8 има сервитьори, които говорят само турски
Личи си , че се стараят, персонал има, но е въпрос на време и мениджмънт да се сработят
Иначе като интериор, екстериор, дизайн всичко е изключително добре направено до най- малкия детайл и хотелът има потенциал да стане No 1 за следващия сезон
Ако имате въпроси съм насреща

Благодаря за описанието!
Искам да попитам беше ли много пренаселено на плажа и покрай басейните? Имаше ли свободни чадъри, шезлонги към 10 часа например?
Какви националности преобладаваха от почиващите?
И как пътувахте, казваш, че сте с бебе?
Пътувахме с чартъра на Емералд, който имаше закъснение 1:30ч и после трансферът също чакахме повече от 1ч хора, коитп така и не се явиха. В 19ч бяхме в хотела. Та повече чартър не бих ползвала, но бебето геройски издържа.
Точно това пропуснах да кажа- едно от нещата, които най-много ми хареса е , че при 100% запълнен хотел над 600 стаи нито за момент не съм усетила многото хора. В ресторанта имаше цели зали, които са с 1-2 заети маси максимум, свободни шезлонди винаги след 10ч на който и басейн да отидеш. На плажа не ходим сутрин и не зная за 1-2 линия дали има свободни. Но за първи път съм в хотел, кърето има толкова свободни маси и избор къде да седнеш и е спокойно (при запълнен хотел)!!!

# 410
  • Мнения: 2 892

Пътувахме до Мармарис, казаха ни че минимума е 100 лири, от които 20 за стикер и 80 за такси. На новия мост се плаща с карта и кеш. Не Знам дали може със стикера да се минава. Всъщност защо да не може. Засякох-4 минути е преминаването Simple Smile
 За първи път сме тук, мисля, че ще е и за последно Simple Smile

За Мармарисли имате предвид в последното изречение ? И кое не Ви хареса?

# 411
  • Sofia
  • Мнения: 9 779
Mim4eto_84, благодаря и аз за отзива, чудесно изглежда. Плажът пясъчен ли е или с камъни? И колко е цената на почивката?

# 412
  • София
  • Мнения: 1 324
Здравейте,
Някой има ли представа в какъв размер са тол таксите до Алания?
Благодаря

# 413
  • София
  • Мнения: 1 862
Здравейте, малко инфо и за Cullinan, в който сме в момента. Дойдохме с големи очаквания и като цяло сме много доволни.
Иначе като интериор, екстериор, дизайн всичко е изключително добре направено до най- малкия детайл и хотелът има потенциал да стане No 1 за следващия сезон
Ако имате въпроси съм насреща
mim4eto_84 , много се радвам, че Ви харесва хотела, и че всичко в него постепенно се нарежда към добро.
Иначе би било жалко за тази превъзходна база. За догодина предполагам, че всичко вече ще е стиковано и в обслужването.
Кажи моля те малко повече за спа зоната, вътрешния басейн и има ли отопляем външен, примерно като продължение на вътрешния. Тъй като не успяхме за наше съжаление да отидем през лятото, поради това, че не го отвориха сега се колебаем между него и още един за зимната ни почивка. Та затова ме интересуват тези неща.
А ако добавиш и малко снимки от тези зони ще е още по-добре.
Приятна и безпроблемна почивка Ви пожелавам.

# 414
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 110
За Мармарис - не е нашето, ние сме всъщност в Ичмелер. За хотела - нашата стая не ми е ок, докато на децата е чудесна. Добре че си намерихме бийч бар, който ни е ок. Глезят ни Grinning И за първи път на почивка не обикаляме, просто нямаме желание. Не е нашето. Ходихме на круиз с някакви плажчета и заливчета.
Сега за догодина основните думи за хотел са, защото обещахме на тийновете не скучна почивка, са аквапарк, лунапарк, билярд, тенис. Май ще ми се завие свят от цена, но затова са почивките Wink

# 415
  • Мнения: 711
А да попитам, имаме ли някъде обобщение на хотелите, които работят и през зимата?

# 416
  • Пловдив
  • Мнения: 1 936
За Мармарис - не е нашето, ние сме всъщност в Ичмелер. За хотела - нашата стая не ми е ок, докато на децата е чудесна. Добре че си намерихме бийч бар, който ни е ок. Глезят ни Grinning И за първи път на почивка не обикаляме, просто нямаме желание. Не е нашето. Ходихме на круиз с някакви плажчета и заливчета.
Сега за догодина основните думи за хотел са, защото обещахме на тийновете не скучна почивка, са аквапарк, лунапарк, билярд, тенис. Май ще ми се завие свят от цена, но затова са почивките Wink

# 417
  • София
  • Мнения: 488
Чета за моста над Чанаккале - рейсовете през него ли минават вече? Sad Така се надявах да сме с ферибота.

# 418
  • София
  • Мнения: 1 443
Чета за моста над Чанаккале - рейсовете през него ли минават вече? Sad Така се надявах да сме с ферибота.
Ми Такава си, всичко живо иска по-бързо, ти на кестерме. Добре, че не сме Такива. Всичко върви по моста. Сега и тунела под Ида като пуснат ще е още по-добре. Там ще искаш ли през завоите? Ако съм прозвучал грубо, от ракията е, иначе съм добър човечец. Съжалявам!

# 419
  • Мнения: 453
Да дам и моята версия за пътните такси Simple Smile
Преди да тръгна на път, много търсих, но не намерих достатъчно (за мен) информация.

Ако пътувате за първи път с автомобил е добре да си купите (жълт) стикер - HGS. Преминаването през мостове и магистрали може да платите на момента (в брой и с карта), но има места където няма гишета за плащане и таксата за тях се се плаща от стикера или в брой - добавя се към при следващото плащане.

Дали да си купите стикер? -  за мен е задължително ( от личен опит), въпреки, че често срещам мнения, че може да си го спестите и да платите таксите на гише. С Купуването на стикера, вие правите регистрация на автомобила в тяхната ТОЛ система, което е най-важното. Може да заредите стикера с малка сума и по-късно да заредите стикера с сума за погасяване на начислените такси. Срокът за плащане е 15 дни.
- Ако имате стикер с недостатъчна сума, ще доплатете лесно с карта през сайта на пощите им или на бензиностанция Шел (може би и други) до 15 дни.
- Ако нямате стикер, но системата ви е начислила дребна такса, за път на който не е имало гише за плащане, не може да платите онлайн, защото нямате регистрация. Ще се наложи да сте "бандит" за 7-8 лв., да ви налагат глоби , наказателни такси х5 или да се разходите до Одрин за да направите регистрация и да платите .

Регистрация може да направите до 15 дни от влизането в страната във всички Ptt (пощенски станции) . Необходими са паспорт и талон на автомобила.

Стикер на границата при Капитан Андреево, може да купите  от мобилна Ptt. В нашия случай, в тъмно син бус с надпис Ptt, който е паркиран до оградата, преди да напуснете граничния пункт. След като минете гишетата за паспортна проверка и митница от турска страна, пред вас е широка асфалтова площадка. В дъното, точно пред вас е паркиран буса. (Вероятно, може да е паркиран на друго място по плаца и е възможно в неработните часове да го няма)
Странно е, че питахме няколко от служителите на границата, но никой не спомена за него!

Общи условия

Активация на акаунт