СЕДМИ КЛАС Трето класиране за щастие - късмет на смелите!

  • 58 352
  • 763
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 13 310
борбата със системата е безсмислено упражнение
...
Литературата винаги е била ала-бала
И права да сте (а за повечето неща в поста сте), от тия две глупости загубих желание да чета, камо ли да попивам мъдрост.

Последна редакция: ср, 10 авг 2022, 11:23 от Параход

# 631
  • Мнения: 1 803
Аз едно не мога да разбера.
Защо в СМГ и НПМГ имат паралелки от 4-ти клас? Нали профилирането в БГ започва едва в 11клас (или поне така ми обясниха от МОН).
Как се случват така, че някои деца почват да профилират от 4-ти клас, други от 8-ми, а на 3-ти ни се обяснва, че профилирането е чак 11клас.
Аз мисля, че е по-добре да има повче паралелки в 7ми клас (за СМГ говоря) и да се намалят или премахнат тези от 4-ти клас. Не виждам практичен смисъл да има засилено обучение по математика на деца от 4-ти клас, ако те няма да имат възможност да продължат това обучение.

# 632
  • София
  • Мнения: 2 562
Абе хора, как Ви се занимава още да разисквате матурите и да си късате нервите. Нали мина, каквото станало, станало. Почивайте сега, освободете мисленето си от това. Аз само като чета се натоварвам. Лято е, животът си върви и изтича. Насладете му се!

# 633
  • Мнения: 7 349
Това си е мое мнение - в случая наистина не виждам как Фенси ще постигне някакъв резултат като се бори срещу системата. Освен много строшени нерви, друго няма да постигне. Нищо не пречи да пробва, но крайният резултат е ясен.
А за литературата като предмет в училище - винаги съм я смятала за приятна и съм се справяла доста добре, но никога не съм гледала сериозно на разните там разсъждения от знайни и незнайни автори. Предмети като математика, история и езици са ми били много по-важни, интересни и полезни. Не литературата като предмет в даскало, а четенето на книги помага.

борбата със системата е безсмислено упражнение
...
Литературата винаги е била ала-бала
И права да те сте (а за повечето неща в поста сте), от тия две глупости загубих желание да чета, камо ли да попивам мъдрост.

# 634
  • Мнения: 1 747
Четох внимателно, но не схванах какви са драмите. Недоволни винаги ще има. СМГ и 50 паралелки да направи, пак ще има неприети, желаещи да учат там. Нищо не казах по същество:)
Хубав ден и малко по-спокойно.

# 635
  • Мнения: 469
Фенси, включвам се, като неактивен участник в темата, но с деца в СМГ.
Стана ми жал за детето Ви, което е толкова добро по математика. Повярвайте ми, мога да кажа от личен опит, че такива деца могат да са успешни и в НПМГ, и в 125-то и в други провинциални училища с математика. В горен курс има много школи, които може да посещава и да надгражда и това е абсолютно задължително за един състезател. Математиката в училище вече остава на заден план и съвсем не е водеща.
Не се притеснявайте, успокойте детето и бъдете здрави!

# 636
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 947
Четох внимателно, но не схванах какви са драмите. Недоволни винаги ще има. СМГ и 50 паралелки да направи, пак ще има неприети, желаещи да учат там. Нищо не казах по същество:)
Хубав ден и малко по-спокойно.
Ехххх, Пипи, ......Sweat Smile
Драмите са две.....тези "другите" са влезли без заслуги в "божието творение" наречено СМГ, а другите "истинските" са ощетени...
и станалото традиционно "бля-бля"  училището няма  значение и в квартално е същото важното е......
Всъщност училището има огромно значение, средата, мотивацията на деца и учители, са фактори, които не само определят постиженията и постигането на поставените цели, но и спомагат за поставянето на нови такива.
Мдаммм и те така...

# 637
  • София
  • Мнения: 3 261
Четох внимателно, но не схванах какви са драмите. Недоволни винаги ще има. СМГ и 50 паралелки да направи, пак ще има неприети, желаещи да учат там. Нищо не казах по същество:)
Хубав ден и малко по-спокойно.
Ехххх, Пипи, ......Sweat Smile
Драмите са две.....тези "другите" са влезли без заслуги в "божието творение" наречено СМГ, а другите "истинските" са ощетени...
и станалото традиционно "бля-бля"  училището няма  значение и в квартално е същото важното е......
Всъщност училището има огромно значение, средата, мотивацията на деца и учители, са фактори, които не само определят постиженията и постигането на поставените цели, но и спомагат за поставянето на нови такива.
Мдаммм и те така...

Така е, но понякога ти смачква и желанието за развитие....дали елитно, дали неелитно...

# 638
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 947
denizara  Съгласна съм с теб, но да се говори, че училището и средата, нямат значение е смехотворно и е .... ми "бля-бля"...

Последна редакция: ср, 10 авг 2022, 11:25 от Мамзел Нитуш

# 639
  • София
  • Мнения: 3 261
denizara  Съгласна съм с теб, но да се говори, че училището и средата, нямат значение е смехоттворно и е .... ми "бля-бля"...

Мамзел, разбира се, че има, но не трябва да е на всяка цена и да си оскубем косите, ако не стане за конкретно. 😀

# 640
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 947
denizara  Съгласна съм с теб, но да се говори, че училището и средата, нямат значение е смехоттворно и е .... ми "бля-бля"...

Мамзел, разбира се, че има, но не трябва да е на всяка цена и да си оскубем косите, ако не стане за конкретно. 😀
Абсолютно...и 100 %    без скубане на коси и тръшкане.....Sweat Smile

# 641
  • София
  • Мнения: 1 459
Ами то вече всичко е свирено. Кой ощетен, кой си мисли , че е ощетен , вече според мен няма смисъл да се обсъжда. Децата вече преминаха един етап от живота си и ние трябва да ги подкрепим , независимо от това къде са приети. И ние записахме по 3-то желание още на първо класиране, а ако бяхме рискували за 4-то щехме да влезнем и по 1-во и по 2-ро, но за това се иска яки нерви и много смелост. Хайде почивайте вече от НВО напрежението и да се готвим за новата учебна година Simple Smile

# 642
  • София
  • Мнения: 3 226
Аз намирам за напълно погрешно това "разслоение" на учениците в гимназията. Малко пенсионерски да кажа, ама навремето имаше 4-5 гимназии с изпит, останалите учеха в кварталните. И там си имаше всякакви ученици - умно-мързеливи, умно-трудолюбиви, по-посредствени, но трудолюбиви, по-посредствени+мързеливи, както и някое друго квартално гаменче. Среда шарена, имаш възможност да си избереш къде да се позиционираш, да експериментираш с компании, да се разочароваш. Сега има едни оазиси на, да ги наречем, отличници, които вече далеч не са само в тези 5-6 гимназии, а вървят в низходящ ред към всевъзможни училища. И дете Хикс от 22СУ (примерно) никога не среща кварталния гамен, защото той с бал 30 учи сред себеподобни. Както и обратното - той няма никакъв шанс да излезе от "образователното гето", защото - ами защото учи сред себеподобни и не среща любопитни деца с разнообразни интереси. И да, средата е важна, много важна. Естествено, няма никаква разлика в средата в СМГ, НПМГ и цитираното 22СУ, де, но в двата полюса на статистиката има огромна разлика. За съжаление.

# 643
  • София
  • Мнения: 3 701
неактивен участник в темата, но с деца в СМГ.
Стана ми жал за детето Ви, което е толкова добро по математика.
Просто нямам думи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Скрит текст:
Всички, които са влезли в СМГ с 97 точки са абсолютни тъпанари, нали! Само тези с по 100 точки заслужават да бъдат уважавани. А за тези с 95 няма нужда и да говорим - те не заслужават дори да бъдат обсъждани от учещите в СМГ.
Хайде малко да се приземите!

Остават ни още 7 страници да си дообсъдим приема. То е ясно, че всичко е свирено, ама да си каже кой каквото има и после да започваме 8-класната.

# 644
  • София
  • Мнения: 1 744
За съжаление е така. Ако си в кварталното училище и няма деца, които искат да учат, не че не може да изкласиш, ако имаш желание, но става много трудно. Нямаш реална представа къде са другите. Виждаш около тебе деца, над които си напред, ти си най-добрия и толкова. Конкуренцията е много важна. Когато нямаш такава, може да се отпуснеш.

Общи условия

Активация на акаунт