Отговори
  • Мнения: 313
В сметката на А1 за май/юни видях над 30 SMS-a към 2 непознати номера на Yettel.

Изглежда са пращани по няколко в рамките на броени минути - общо 7-8 серии от по 3-4 SMS-a . Пращани са от моя номер и този на приятелката ми, но нито в моя айфон, нито в този на приятелката ми има записани изходящи SMS-и към тези номера. Нямаме и входящи SMS-и към от тези номера. Нито имаме регистрирани обаждания - направени, приети или пропуснати. Т.е. не изглежда нито аз, нито тя да е имала контакт с тези номера. Но има таксувани изходящи SMS-и.

Пратих имейл на customerservice@a1.bg в който писах, че, както изглежда, има грешка и такива SMS-и не са пращани и ги помолих да коригират сметката. Отговориха ми любезно и сравнително бързо: "Увеpявам Ви, че пpоцесът по изготвяне на месечните клиентски фактуpи е изцяло технически и няма човешка намеса в него." Т.е. всичко според тях е наред.

Сметката за тези SMS-и е около 12 лева. Не е голяма сума, но е някак е неприятно защото създава усещането за произвол - могат да сложат някакви фиктивни неща, а ти иди ги гони после за 10-15 лева. Ако е веднъж - майната му - с тези 12 лева и без тях все тая. Ама не знам дали няма да се повтори. Всъщност, за първи път от година и половина си проверих сметката за телефон - може да е имало и други такива случаи за които не знам

Искам да питам дали някой друг е имал подобен случай и какво бихте препоръчали да направя?

# 1
  • Мнения: X
В сметката на А1 за май/юни видях над 30 SMS-a към 2 непознати номера на Yettel.

Изглежда са пращани по няколко в рамките на броени минути - общо 7-8 серии от по 3-4 SMS-a . Пращани са от моя номер и този на приятелката ми, но нито в моя айфон, нито в този на приятелката ми има записани изходящи SMS-и към тези номера. Нямаме и входящи SMS-и към от тези номера. Нито имаме регистрирани обаждания - направени, приети или пропуснати. Т.е. не изглежда нито аз, нито тя да е имала контакт с тези номера. Но има таксувани изходящи SMS-и.

Пратих имейл на customerservice@a1.bg в който писах, че, както изглежда, има грешка и такива SMS-и не са пращани и ги помолих да коригират сметката. Отговориха ми любезно и сравнително бързо: "Увеpявам Ви, че пpоцесът по изготвяне на месечните клиентски фактуpи е изцяло технически и няма човешка намеса в него." Т.е. всичко според тях е наред.

Сметката за тези SMS-и е около 12 лева. Не е голяма сума, но е някак е неприятно защото създава усещането за произвол - могат да сложат някакви фиктивни неща, а ти иди ги гони после за 10-15 лева. Ако е веднъж - майната му - с тези 12 лева и без тях все тая. Ама не знам дали няма да се повтори. Всъщност, за първи път от година и половина си проверих сметката за телефон - може да е имало и други такива случаи за които не знам

Искам да питам дали някой друг е имал подобен случай и какво бихте препоръчали да направя?
[/quote

Служебния ми телефон също е на А 1 и наведнъж пилучавам по 7 8 съобщения през няколко дни. Незнам дали не се таксуват, а и незнам как да ги премахна. А за есемесите, според мен ги платете тоя път, а ако се повтори, направо се прехвърлете на теленор или друг оператор.

# 2
  • София
  • Мнения: 353
И аз бях в подобна ситуация. Имах доста смс-и и после са оказа, че са от синя и зелена зона за паркиране. Във фактурата не пишеше номера за зоната, но в последствие установих след голямо проучване и ровене. При мен същон е бяха запазени на телефона, защото явно се изтриват след определено време или може би просто такива настройки на телефона са зададени.

# 3
  • Мнения: 6 895
За Мтел /А1 отдавна се  знае, че лъжат. Преди години това беше първият оператор, който ползвахме. Непрекъснато имаше проблеми и усещането, че сметките ни са надписани. Искали сме и разпечатки - разговори с  непознати номера, за които нямахме спомен да сме говорили, странни включвания към интернет по няколко пъти в една и съща секунда, каквито не сме правили, а тогава се тарифираше на мегабайти и сметката много растеше от такива. Преместихме се тогава в глобул и не сме имали такива проблеми.  
Преди време прехвърлихме телефона на сина ни при друг оператор, да е с нашите в група. Проверили сме срокове и всичко, свързано с прехвърлянето. Телефонът не е ползван 2 месеца преди прехвърлянето, че картата се повреди и аз му купих друга, предплатена карта за този период, на друг оператор.  ММ провери в техен магазин, дали има още задължения - нямаше. А 2 месеца след прехвърлянето, дойде писмо от колекторска фирма, в която беше посочено задължение за около 27 лв. Аз проверих след време в магазин, задължението още беше пораснало, но не от лихви. А периодите бяха много странни. Зададох им въпроса, нали при сключване на договор, 1 месец се предплаща в началото, би следвало те да имат да възстановят суми, както ми възстановиха, когато аз си прехвърлих номера. Но не получих адекватен отговор. Прегледах и Общите им условия, също пише, че се предплаща 1  месец.
Описвам го, защото според мен, всичките тези истории са много показателни. Да, с технически средства, но управлявани с програми. А в програмите може да бъдат заложени куп интересни неща, които д увеличават сметката. Затова и не харесвам "интелигентните" телефони, а тези с бутони, защото при тях по-трудно се случват "грешки".
На ваше място с приятелката Ви, бих записвала в едно тефтерче всеки изпратен SMS и телефон , с който съм говорила, в рамките на 1 месец и ще установя дали ме мамят.  А1 не биха го приели за доказателство, но аз ще зная какво се случва и ще преценя дали да подавам и жалби и към кой орган да ги насоча. И също бих се махнала от тях.

Последна редакция: пт, 29 юли 2022, 00:59 от Diorela

# 4
  • Мнения: 612
Аз съм изпадала в такава ситуация, но с Виваком. Възстановиха ми сумата и въпроса приключи.
Но при вас не става въпрос за грешка. А1 са си абсолютни измамници. Мен така са ме опарили, че не искам и да чувам за тях.
До кога са ви договорите ? Сменете оператора, това е единствения ми съвет.
А1 няма да престанат да Ви лъжат и “цакат”.

# 5
  • Мнения: 194
Толкова ме дразнят А1, че думи нямам. Веднъж ги накарах да ми възстановят 2.40 по сметката, защото ми бяха активирали някаква тъпа мелодия на телефона при поЗвънявания. Разбира се услугата беше активирана, без мое знание или съгласие. Хватката беше, че не съм изразила несъгласие, когато са решили да ми активират услугата . Ако при теб наистина не може да се установи какви са тези смс-и, от зона ли са или друго, според мен се захвани и да ти ги върнат по сметката. Не е невъзможно, виж как на мен ги върнаха. В крайна сметка, ако вземат от всички клиенти по 12 лева, вече не изглежда толкова малка сумата.

Общи условия

Активация на акаунт