NEXTDIRECT.COM - 15

  • 13 746
  • 101
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 047
Това е сайтът на NEXT, който доставя до БГ





Цените на артикулите са в лева и има разлика със сайта на марката в Англия.
Не всички артикули,които се продават в английския вариант се зареждат в сайта на NEXT с доставка до България.
Тук няма сезонни намаления.


Линк към сайта:
http://www.nextdirect.com/bg/en/home

НОВИ УСЛОВИЯ  за доставка от Април 2022 :
За поръчки над 80 лева доставката остава безплатна,а под  тази сума се заплаща 11 лева. Пратките се доставят до адреса на получателя!
Куриерската фирма, която доставя поръчките към момента е Speedy, но може и да е друга  .
При поръчката може да получавате мейл  с номер за проследяване, но е възможно направо да си получите поръчката без да получите тракинг номер.
В сайтът няма история на направените поръчки.
Може да върнете артикул от който не сте доволни или на който не сте улучили размера. На бланката с фактурата има още една бланка с причина за връщане и адрес,на който трябва да изпратите артикула.
Най-изгодно е връщането с Български пощи. До 2-3 седмици от сайта ще ви възстановят сумата на върнатия артикул в картата, с която се поръчали. Разходите по връщането са за ваша сметка, освен ако не сте получили грешен артикул по вина на сайта.
От сайта изпращат регулярно каталози на новите колекции на случаен принцип.


Линк към предишната тема №8:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=807186.0;;20
Линк към тема №9:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=846888.0
Линк към тема №10:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=887343.735;;20
Линк към тема №11
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=922994
Линк към тема №12
http://old.bg-mamma.com/?topic=967121;topicrefid=20
Линк към тема №13
https://www.bg-mamma.com/?topic=1024745
Линк към тема №14
https://www.bg-mamma.com/?topic=1154152e

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 3 562
Чух радиореклама, че ще отварят физически магазин в Мол Плаза, в Пловдив.

# 2
  • Мнения: 2 504
За колко време пристигат пратките? Чудя се дали да поръчвам едни летни комплекти Simple Smile

# 3
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Аз се запивсвам, че често пазарувам от Некст, но съм в Германия.

# 4
  • Мнения: 3 047
Момичета, ако се сетите нещо за добавяне към първият пост , сега е момента Flowers Hibiscus

# 5
  • София
  • Мнения: 2 061
Спиди ли освобождават от митници? Последния път се борих с DHL и Митници, за да ми издадат ЕОРИ номер. Това отпаднало ли е?

# 6
  • Мнения: 3 047
Спиди ли освобождават от митници? Последния път се борих с DHL и Митници, за да ми издадат ЕОРИ номер. Това отпаднало ли е?

Няма ЕОРИ номер и митници, ако стойността е до 150 паунда. Таксите са начислени върху самите артикули.

# 7
  • Мнения: 114
За първи път ще поръчвам от next и имам  въпрос - може ли доставката да е до офис на Спиди ?

# 8
# 9
  • Мнения: 2 504
Може да поръчате до адрес и като получите известието за доставка, да пренасочите пратката към офис.

Да кажа и за доставката, поръчах вечерта на 29.08, понеделник и събота беше при мен.

# 10
  • Мнения: 4 747
Здравейте!
Някой поръчвал ли е яке на FatFace?
Харесах яке за сина, но той е дребен и слабичък за възрастта си и се колебая кой размер да купя.
https://www.nextdirect.com/bg/en/style/st205031/c75208#c75208
8-9 или 9-10
Той е 130 см висок, 26 кг., 64 гръдна обиколка, на 10 г. (декември ще стане на 11 г.).

# 11
  • Мнения: 4 747
За колко време получавате поръчката си?
На 12.09.2022 г. рано сутринта направих поръчка. Според next direct пратката ми е в местния куриер, но според Спиди не е така. От един офис ми казаха, че от 15.09 е в куриера за разнос, според друг офис веднъж все още е в Стара Загора, а след това изобщо не е в България.
Това ми изписва при справка в сайта на Спиди:
Date                    Operation   
2022-09-15 06:27   Shipment data received
gr. SLIVEN
Според dhl
Feucht, Germany
The international shipment has been processed in the export parcel center

# 12
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Някакъв проблем ли има с Next, не ми дава да си вляза в акаунта?

# 13
  • Мнения: 772
Случвало ли ви се е при опит да платите да ви изпише,,При обработването на данните Ви възникна грешка.Моля,проверете данните си и опитайте отново."

# 14
  • Мнения: 404
Здравейте, харесала съм една рокля за дъщеря ми, но нейният размер е изчерпан. Имате ли наблщдения дали ги зареждат изчерпани или няма смисъл да се надявам? 😀

# 15
  • Мнения: 90
Случвало ми се е да се появи размер, следете.

# 16
  • Мнения: 762
Здравейте, харесала съм една рокля за дъщеря ми, но нейният размер е изчерпан. Имате ли наблщдения дали ги зареждат изчерпани или няма смисъл да се надявам? 😀
Следете, зареждат ги отново.

# 17
  • Мнения: 2 516
Здравейте!
Повече от година и половина не бях поръчвала до Некст Директ. Преди около две седмици пуснах поръчка. Пише, че на 29.09 е напуснала склада и до там. Толкова ли се бавят поръчките, или нещо аз пропускам?
Доколкото знам, вече идва директно със Спиди, не с DHL. Предният път ходих до митница, вадих ЕОРИ номер, сега нали няма такива неща и не се попълва нищо?

# 18
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Какъв беше проблема, че да не може да се пазарува от Английския Некст?

# 19
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Акаунта трябва да се регистрира от UK.

# 20
  • Варна
  • Мнения: 600
Има ли някой с успешна поръчка от next.uk на адрес на превозвач? На мен ми позволи да се регистрирам, но не знам дали в последствие не анулират поръчките. Някои неща са с доста голяма разлика в цената.

# 21
  • Мнения: 298
Има ли някой с успешна поръчка от next.uk на адрес на превозвач? На мен ми позволи да се регистрирам, но не знам дали в последствие не анулират поръчките. Някои неща са с доста голяма разлика в цената.
Аз редовно поръчвам за малката и досега не съм имала проблеми с доставките.

# 22
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Някой може ли да сподели как е записан адрес на превозвач в сайта?Нещо в адреса не е ок. Къде записвате ай ди номера.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 600
Аз ID-то го написах на реда за улицата. А с кой превозвач поръчвате и пристигат поръчките. Аз регистрирах адреса на Shopper.bg, утре ще ги питам дали е ок ID- то да е там.

# 24
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
А как правите регистрация в UK версията от България?

# 25
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Нещо не ми се получи. Предполагам няма да ме допусне, защото имам регистрация в немския. Уж всичко наред, а накрая изписва Please search and confirm your address.

# 26
  • На брега на реката
  • Мнения: 7 690
И аз съм пробвала и не става!

Нека nadi4ka91, ако има желание разбира се, да сложи скрийншот!

Аз ползвам GGBG!

# 27
  • Мнения: 298
Нещо не ми се получи. Предполагам няма да ме допусне, защото имам регистрация в немския. Уж всичко наред, а накрая изписва Please search and confirm your address.
Не би трябвало да е проблем. Аз също имам и в немския
Stuck Out Tongue Winking Eye
Пробвай пак.
Ще кача скрийншот след малко

# 28
  • Мнения: 2 516
И по какъв начин приема регистрацията от България в UK сайта, като се пише адреса на превозвач? Пробвах с Габиели - не става, все ми дава някаква грешка. Даже една жена, живееща там, предложи да ми направи регистрацията - не й даде с този адрес.
Наистина, ако някой знае, моля да разясни. Живот и здраве, след няколко месеца чакаме третото си дете и искам да поръчам доста неща от там.

# 29
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Нямаше ли по едно време преди проблем - не приемаше вече адреса на Габко, защото е склад или нещо такова. Да не би да е заради това? Да са хванали, че не е личен адрес.🤔 Само предполагам.

# 30
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Аз ползвам ГГБГ. Всичко чекна в зелено, че е ок и накрая въпросното съобщение.

# 31
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Аз съм пробвала и с домашен адрес в UK, приема всичко и накрая дава грешка. Според мен, е защото засича, че акаунта се прави от друга страна, а не от UK.
Имах акаунт, който си използвах с години, но преди няколко седмици установих, че всичките ми акаунти са неактивни. Българският и немският акаунт си ги оправих, но този в UK не можах, и не ми се занимаваше повече с него.

Досега не съм виждала сайт, който толкова упорито не иска да ми вземе парите.

# 32
  • Мнения: 298

Ако някой има нужда от допълнителна информация или съдействие, може да ми пише на лични Simple Smile

# 33
  • На брега на реката
  • Мнения: 7 690
Благодаря, ще пробвам!

# 34
  • Мнения: 2 516
Ще пробвам и аз така да се регна, но мисля, че ще ме отреже пак.
Благодаря!

# 35
  • Мнения: 1
Здравейте, връщането на стока доколкото разбрах става по пощата. Това което искам да попитам е до какъв адрес? На лепенката, която трябва да отлепя от листа, който беше в пратката, адресът е един( в Германия) , а в сайта пише да се изпратят нещата за връщане до друг адрес (в UK). До кой адрес в крайна сметка трябва да изпратя нещата за връщане?

# 36
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753

Ако някой има нужда от допълнителна информация или съдействие, може да ми пише на лични Simple Smile
Тук ти излизат деливъри адрес и билинг адрес. Когато се прави първоначална регистрация, има място просто за въвеждане на адрес /без уточняване какъв и е само един ред. Как въведе всичко. Както писах по-горе, всичко уж маркира, че е ок. Накрая съобщението /което показах/. Писах им на чат, първо казаха, че бил фирмен адрес и можели да имат проблеми. Но не казаха това категорично да е проблема. Дори им казах, че имам регистрация в немския. не казаха и това да е проблем.Предложиха да ме регистрират, но да се обадя по телефон/но аз грам не говоря английски. Накрая да се свържа на мейл. Писах на мейл, описах всичко. След 3 дни отговориха, че адреса е твърде дълъг. Ами те имат един ред за адрес, къде да го опиша. Както и да е, пробвах да оставя само част от адреса - същото. Пак им описах всичко на мейл. Сега чакам да видя. Заинатих се за една рокля на детето, там е 17 паунда, тук 90лв-, в немкския 43Е. Тя ще изчезне докато и ако реша проблема.

# 37
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Понеже си падам да тествам разни неща, пробвах да направя акаунт. Стана регистрацията с адреса, даден по-горе на ggbg. ✌
Ето така изглеждат полетата:
Скрит текст:
Имах опция “Enter manually” за адреса, след като пробвах по пощенски код да го потърся, но той естествено не излиза. Пробвайте пак.
Сега някой да ми каже откъде се изтрива акаунт, моля, че не виждам!😅

# 38
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Стига деее, вярно ли. Ами да дам моето ай ди, да го промениш и да го ползвам... за английския ли говорим? На полетата за адрес отстрани не ми излиза наименование къде да се пише улица, град и т.н.

Последна редакция: пн, 24 окт 2022, 09:55 от elliee

# 39
  • Мнения: 2 516
И аз това щях да кажа Grinning

Пробвах по този начин да си направя акаунт - не става. Като въведа адреса и пощенския код, ми иска да потвърдя кода. После ми излиза едно падащо меню и от там трябва да си избера точния адрес. Излизат всякакви фирми ли е, какво е, на различни Unit-и, ама GGBG не виждам и пак не стана моята работа.

# 40
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Не, не, по пощенски код не стана, пробвах. След това се появява опция “Enter manually” и идват тези полета. Може да пробвам да ви регистрирам, няма проблем. Само ще е по-късно, че почвам работа.😁 Аз и без това бях объркала мейла на този фалшив акаунт, но писах да го изтрият, казаха Ок.

# 41
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Въведох, пак всичко регистрира с чекване със зелено тикче, но сега пък не е активно полето great, register my account

# 42
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Не мога да се коригирам, но да добавя - след цяла седмица писаници, на чат, на мейл и необясняване в прав текст, днес си казаха. Трябва да живея в ОК, да имам карта регистрирана там /то до плащане не се стигна де/за да пазарувам от точно този сайт. Всеки може да пазарува само от страната в която живее. Казах им, че не е вярно, пазарувам и от други, само от техния не мога. Казах им, че това е дискриминация, явно не искат повече клиенти...права или не ме е яд и си написах каквото мисля. Сега остава някоя добра душа, на която и се получават нещата, да реши да ме регистрира.

# 43
  • Мнения: 298
Не мога да се коригирам, но да добавя - след цяла седмица писаници, на чат, на мейл и необясняване в прав текст, днес си казаха. Трябва да живея в ОК, да имам карта регистрирана там /то до плащане не се стигна де/за да пазарувам от точно този сайт. Всеки може да пазарува само от страната в която живее. Казах им, че не е вярно, пазарувам и от други, само от техния не мога. Казах им, че това е дискриминация, явно не искат повече клиенти...права или не ме е яд и си написах каквото мисля. Сега остава някоя добра душа, на която и се получават нещата, да реши да ме регистрира.
Ако искаш пиши ми на лични. Ще пробвам да ти помогна Simple Smile

# 44
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 753
Писах. Blush

# 45
  • Мнения: 2 516
Една позната, живееща там, успя да ме регистрира. Даже и поръчка пуснах. Дадох си лимит 50 паунда, че да не вземе да не дойде Grinning

# 46
  • София
  • Мнения: 8 652
Преди години съм пазарувала с превозвач от Англия, сега заглеждам едни дрешки в Nextdirect- правят ли черен петък или направо сега да купувам?

# 47
  • Варна
  • Мнения: 223
В Nextdirect не правят нито черни петъци,нито намаления.Затова купувай.

# 48
  • Мнения: 465
Здравейте! Преди време съм поръчвала и имаше ограничение до 4 артикула, за да няма такси - това важи ли още? Има ли някакво ограничение? Виждам, че вече доставят със Спиди и сайтът е обновен?

# 49
  • Мнения: 3 047
Здравейте! Преди време съм поръчвала и имаше ограничение до 4 артикула, за да няма такси - това важи ли още? Има ли някакво ограничение? Виждам, че вече доставят със Спиди и сайтът е обновен?

Не, няма ограничение . Всички такса са калкулирани в цените.

# 50
  • София
  • Мнения: 2 521
Изтриват ли профил ако не се влиза от него определено време?
При мен така се получи. Успях да се регистрирам отново със същия имейл при това.
Забелязвам, че сайтът е променен.

Добавям - и цените са уау!

Последна редакция: вт, 15 ное 2022, 14:01 от alpha_beta

# 51
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
По-скоро са ресетнали всички акаунти наскоро. И аз се регистрирах наново със същите мейли.

# 52
  • Мнения: 53
Някой, който е поръчвал наскоро, може ли да ме ориентира за срока на доставка?

# 53
  • Мнения: 807
Може да е смешен въпрос, но да питам - плаща ли се мито при поръчка от next direct ?

Или само 11 лв доставка?

Искам да поръчам само 1 артикул около 25 - 30лв.

# 54
  • Мнения: 2 504
Не се плаща мито. Само доставката, която не знам колко е. Над 80 лв и доставката е безплатна Simple Smile

# 55
  • Мнения: 638
И аз за срока да попитам 🫣 За колко време пристига поръчката? Сега по Коледа дали ще има още по-голямо забавяне?

# 56
  • Мнения: 762
И аз за срока да попитам 🫣 За колко време пристига поръчката? Сега по Коледа дали ще има още по-голямо забавяне?
датата за доставка е различна, но я пише на 3 стъпка /заплащане/

# 57
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Не знам какво се случи с Next, но близо месец вече чакам да ми доставят 3 комплекта гащи (като единият видях, че е рефънднат преди 2-3 дни).
Доставката им е вечна и скъпа (за качеството й), сайта им през 2 дни е бъглив... трябва да сте заредени с много търпение, ако пазарувате от там, и не може да се разчита, че поръчката ще дойде навреме за някакъв скорошен повод. Жалко.

# 58
  • Мнения: 3 949
Пуснах за първи път поръчка от Next Direct днес, пише, че ще дойде на 21.03, дано няма проблеми. Обикновено пазарувам от физическите магазини, но тези неща, които харесах, ги нямаше.

# 59
  • Мнения: 2 516
Пуснах за първи път поръчка от Next Direct днес, пише, че ще дойде на 21.03, дано няма проблеми. Обикновено пазарувам от физическите магазини, но тези неща, които харесах, ги нямаше.
Поръчах преди две седмици и нещата дойдоха точно на датата, която бяха задали Simple Smile

# 60
  • Мнения: 4 747
Здравейте!
Харесах и за мен някои дрехи, но досега не съм поръчвала освен за децата и не знам какъв размер да избера.
Дребничка съм 162 см., талия 76 см., ханш 96 см и 72 см от вътрешната страна на крака до чатала.
Ако някой вече си е поръчвал от тези панталони, моля да сподели дали си заслужават и какъв размер са поръчали.
Предполагам съм за pettit размер.
https://www.nextdirect.com/bg/en/style/ST757369/931565#931565

https://www.nextdirect.com/bg/en/g75114s2/U76480#U76480
https://www.nextdirect.com/bg/en/g7654s1/C07751#C07751

Последна редакция: чт, 16 мар 2023, 15:39 от йоко

# 61
  • Варна
  • Мнения: 223
Пазарувам от сайта сигурно вече 15 години и за първи път виждам намаления в българската версия.
Честито ! Simple Smile

# 62
  • Мнения: 63
Здравейте, има ли ограничение до каква сума пазаруваш, за да не отиде на митница? Искам да поръчам неща които надвишават 150 паунда, това значи ли че ще трябва да платя мито, тъй като не се разбира съвсем от описаното в сайта.

# 63
  • Мнения: 109
Здравейте! От брекзит насам не съм поръчвала от nextdirect, но харесах много неща и се чудя дали да рисуквам. Преди време трябваше да извадя ЕОРИ номер от митницата, сега пак ли трябва, или направо поръчвам и чакам доставса? Благодаря!

# 64
  • Мнения: 2 504
Поръчвай Simple Smile Не се вади ЕОРИ номер. Нещата идват до адрес със Спиди.

# 65
  • Мнения: 109
Поръчвай Simple Smile Не се вади ЕОРИ номер. Нещата идват до адрес със Спиди.
Това са чудесни новини, веднага ще поръчам!

# 66
  • Мнения: 9
Здравейте, връщането на стока доколкото разбрах става по пощата. Това което искам да попитам е до какъв адрес? На лепенката, която трябва да отлепя от листа, който беше в пратката, адресът е един( в Германия) , а в сайта пише да се изпратят нещата за връщане до друг адрес (в UK). До кой адрес в крайна сметка трябва да изпратя нещата за връщане?
Здравейте, виждам, че няма отговори на този въпрос, а на мен ми се налага да върна няколко артикула Sad
Някой може ли да сподели до кой адрес е връщал артикули? Благодаря!

# 67
  • Мнения: 404
Може да пишете на съпорта. Преди време съм се обръщала към тях и отговаряха много бързо.

# 68
  • София
  • Мнения: 2 061
Някога в пликчета със стоката прилагаха лепенка с обратен адрес, на който да се върне при нужда. Ще е жалко, ако е отпаднала и тази практика.

# 69
  • Мнения: 404
Днес получих пратка и имаше лепенка. Чуденката на Tsenka идва от там, че в сайта е посочен различен адрес. Аз лично, ако трябва да връщам, бих писала на съпорта и си мисля, че по-скоро се праща на адреса, написан на лепенката. Simple Smile
Някога в пликчета със стоката прилагаха лепенка с обратен адрес, на който да се върне при нужда. Ще е жалко, ако е отпаднала и тази практика.

# 70
  • Мнения: 9
Споделям за всички, които се чудят като мен Simple Smile От супорта на Next ми отговориха, че трябва да си ползвам стикетите за връщане, които идват с артикулите и да изпратя/ върна до германския адрес (поръчката е от България, предполагам има значение).

# 71
  • Мнения: 1
Здравейте, имали ли сте проблем със загубена поръчка?
Поръчката ми трябваше да пристигне на 02.08., но още никаква я няма Sad При проследяване виждам, че на 04.08. е потеглила от Гърция към desitnation country/area, но оттогава не е мръднала.
Вече на два пъти си писах със съпорта, и двата пъти ми казаха да изчакам, първия път - още 5 работни дни, втория път - още 2-3 работни дни (изтичат днес).
Да я отписвам ли тази поръчка и да искам рифънд? Получавали ли сте закъснели поръчки?

# 72
  • Варна
  • Мнения: 223
И при мен имаше забавяне, но по-малко. Поръчах на 31,07  ; пристигнала в държавата на 03,08 ; доставена на 09,08.

# 73
  • Мнения: 213
Здравейте,
Пристигна ми първата поръчка от Некст, но ще я връщам. Тъй като прочетох, че връщането не е безплатно, има ли някой, който е връщал до Германия и може да ме ориентира в цената?
Благодаря Simple Smile

# 74
  • София
  • Мнения: 415
До Германия може да я върнете със Спиди за около 40 лв. Може и с Български пощи, но там цена не зная. Ако са сходни цените, препоръчвам Спиди - за около 5 дни стига до Германия и после ден, два до Некст

# 75
# 76
  • Мнения: 213
Благодаря ви много.
Знаех, че е около 30-40лв до 3кг с посредничеството на Спиди, с БГ пощи най-евтиния вариант ми е 24лв.
За поръчка от 80лв някак не ми се дават тези пари за връщане 🤔

# 77
  • София/Севлиево
  • Мнения: 11 019
Пробвайте тогава да продадете нещата във някоя група във ФБ,като са нови може да успеете да си възстановите цялата сума (т.е.продаваш за колкото си ги купил).

# 78
  • Мнения: 213
Ще пробвам, те са училищни блузи, че са големи - големи са. Ще ги оставя за догодина едните, но получих и момичешки вариант, който ми е неприложим Simple Smile))

# 79
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Ако има грешка в поръчката, би следвало те да си поемат разходите за връщане.

# 80
  • Мнения: 213
Помислих да им пиша, може да. Малко ще е странно тази блуза да е момчешки модел, а съм сигурна, че бях заложила филтър.
Благодаря ви много Simple Smile

# 81
  • Мнения: 2 516
Аз така бях поръчала комплект две клончета - синьо и бордо, за бебе момче. Като дойдоха и ги извадих от пакета, отзад на дупето имаха едни големи панделки Grinning А в сайта имаше снимка само отпред. Ами, подариха ги на едно момиченце Simple Smile

# 82
  • Варна
  • Мнения: 2 748
Здравейте. Не съм поръчвала от години и не видях никъде да пише за колко време пристига поръчката ?
Пише, че са на склад...но какво ще рече това за времето за доставка ?

# 83
  • Варна
  • Мнения: 223
Скоро поръчвах. Пристигна за около 10 дни.

# 84
  • Мнения: 3 047
Харесвах сайта, но след излизането им от ЕС с всяка поръчка ме отказва от него. Поръчките се бавят много и за капак, втора поръчка пусната в рамките на месец получавам с липсващ артикул. Нямам мейл,че нещо липсва, искам ли замяна , нищооо .. Разбрах чак когато ми върнаха парите по картата (тук бяха бързи), преди да получа поръчката си. Сега получих мейл, че тръгва и като влязох в профила си , видях че пак имам липсващ артикул .... Не са ми върнали и парите ,  но това не ме притеснява WearyTriumph

Сега пак трябва да се чудя какво да пускам , че да хвана БД

# 85
  • Мнения: 287
Момичета, моля за съдействие. Доста се рових но не успях да се ориентирам. Искам да поръчан от NexT uk, но не ми дава да се регистрирам с адреса на ggbg. Някой имал ли е този проблем

# 86
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Ами май не става.

# 87
  • Мнения: 638
Момичета, моля за съдействие. Доста се рових но не успях да се ориентирам. Искам да поръчан от NexT uk, но не ми дава да се регистрирам с адреса на ggbg. Някой имал ли е този проблем

Засича, че си в БГ и не дава да се пазарува от другия сайт.

# 88
  • Мнения: 643
Момичета, моля за съдействие. Доста се рових но не успях да се ориентирам. Искам да поръчан от NexT uk, но не ми дава да се регистрирам с адреса на ggbg. Някой имал ли е този проблем

Засича, че си в БГ и не дава да се пазарува от другия сайт.
Пробвал ли е някой с VPN?

# 89
  • Русе
  • Мнения: 114
Пазарувам от сайта сигурно вече 15 години и за първи път виждам намаления в българската версия.
Честито ! Simple Smile

Здравейте, може ли линк към намаленията.На мен не ми излизат.

# 90
  • Мнения: 1 102
Здравейте, някой скоро поръчвал ли е? За колко време пристигат поръчките? Пишеше, че днес трябва да получа, но от статуса по поръчката излиза, че все още е в Германия 😭, преди няколко години поръчвах за последно от този сайт и простигаха изключително бързо, ако знаех, че ще 3 така нямаше да се занимавам.

# 91
  • Berlin
  • Мнения: 11 266
Сега покрай Черния петък може да има забавяния предполагам.

# 92
  • Мнения: 3 949
Аз имам поръчка от края на октомври, дойде за 7 дни. Но да, покрай черния петък вероятно има забавяне.

# 93
  • Мнения: 1 102
Поръчах преди черния петък днес е 10ти ден странно. Свързах се с dhl не била тяхна пратка, по пощата ги изпращали до спиди? Това вярно ли е?

# 94
  • Мнения: 762
Да при мен идват с Спиди

# 95
  • Мнения: 258
Здравейте, как мога да върна артикул и преди това трябва ли да уведомя чрез имейл, че връщам стока? Единствено чрез пощите ли става връщането?

# 96
  • Мнения: 55
Здравейте Simple Smile

Допреди няколко месеца поръчвах само от Next UK, заради голямата разлика и в цените и в разнообразието от артикули за деца. Поръчките ставаха през GGBG и всичко беше ок. Изведнъж се усетиха явно и наложиха ограничения и каквото и да опитвам, с адрес на който и да е доставчик, през телефон, лаптоп и тн, не мога да пробия и да поръчвам повече оттам.
Междувременно пробвах да поръчам от бг сайта (Германия реално) - нещата се бавят по 1 месец, част от една поръчка върнах и никога не стигна до там.

Та.. някой дали е разбрал как може все пак да се поръча през UK ? Опитах дори и да не поръчвам аз, а самия доставчик да поръча вместо мен и отново не става..

Благодаря предварително!

# 97
  • Мнения: 806
Никога не съм поръчвала през доставчик/посредник. Поръчвам си просто на моя адрес в България. Simple Smile
ПС не обърнах внимание, че вие говорите за друг сайт, а не този, който обсъждаме в групата.

Здравейте Simple Smile

Допреди няколко месеца поръчвах само от Next UK, заради голямата разлика и в цените и в разнообразието от артикули за деца. Поръчките ставаха през GGBG и всичко беше ок. Изведнъж се усетиха явно и наложиха ограничения и каквото и да опитвам, с адрес на който и да е доставчик, през телефон, лаптоп и тн, не мога да пробия и да поръчвам повече оттам.
Междувременно пробвах да поръчам от бг сайта (Германия реално) - нещата се бавят по 1 месец, част от една поръчка върнах и никога не стигна до там.

Та.. някой дали е разбрал как може все пак да се поръча през UK ? Опитах дори и да не поръчвам аз, а самия доставчик да поръча вместо мен и отново не става..

Благодаря предварително!

Последна редакция: вт, 19 мар 2024, 17:48 от edelvais0404

# 98
  • INFJ
  • Мнения: 9 373
Все по трудно става, да не казвам невъзможно. Все пак адресите и телефоните на тези доставчици ги ползват стотици хора, лесно е да се хванат и блокират.

Не знам какво толкова им пречи, досега не съм виждала някой толкова тъп и упорит да не иска да ми вземе парите.

# 99
  • Мнения: 1 023
За колко време пристигат поръчките до България ? Поръчах преди седмица точно и поръчката ми е в статус “ordered”.
Последно поръчвах оттам преди 2г някъде след като вече бяха извън европейския съюз и поръчката дойде за около седмица заради това, че минава митници. А преди това идваше буквално на другия ден. Сега цяла седмица няма движение по нея.

# 100
  • Мнения: 68
и аз искам да разбера за колко време пристигат за да сравня времето за доставка от uk сайта. Аз успях да поръчам там на 18 март и днес трябва да бъде доставена на адрес на ggbg в Англия и след това ще чакам и тяхната доставка до България. Та повече от 3 седмици се очертава да отнеме. Цените безспорно са по-ниски, но ако мога за 7-10 дни да получа пратка от nextdirect ще го имам като опция.
Мерси!

# 101
  • Мнения: 68
платихме с револют и мина поръчката, но сега имаме друг проблем - вече 4 дни не могат да я доставят на адреса на ggbg, защото те приемат пратки само в работните часове, а куриерската фирма се опитва да достави поръчката в интервала 18-20ч и не знам дали просто няма да се върне поръчката и никога да не я получим.
Та малко съм в задънена улица

Здравейте Simple Smile

Допреди няколко месеца поръчвах само от Next UK, заради голямата разлика и в цените и в разнообразието от артикули за деца. Поръчките ставаха през GGBG и всичко беше ок. Изведнъж се усетиха явно и наложиха ограничения и каквото и да опитвам, с адрес на който и да е доставчик, през телефон, лаптоп и тн, не мога да пробия и да поръчвам повече оттам.
Междувременно пробвах да поръчам от бг сайта (Германия реално) - нещата се бавят по 1 месец, част от една поръчка върнах и никога не стигна до там.

Та.. някой дали е разбрал как може все пак да се поръча през UK ? Опитах дори и да не поръчвам аз, а самия доставчик да поръча вместо мен и отново не става..

Благодаря предварително!

Общи условия

Активация на акаунт