etsy.com - въпроси

  • 720
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 435
Здравейте! Не получих поръчка, която направих в etsy.com Имат ли опция за рефънд, не открих такава. Disappointed
Доколкото чета, само за застраховани стоки има възможност: https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/360050349953-What-if-My- … Package-Gets-Lost
"Etsy doesn’t hold sellers responsible for items that are lost in mail."

# 1
  • Мнения: 1 947
Имат програма за защита на покупките, би трябвало да няма проблем да пуснат рефънд ако пратката се е загубила - https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/7471925990807-Etsy-s-Pur … ?segment=shopping

# 2
  • Мнения: 435
Благодаря!
През линка имаше опция за рефънд: https://help.etsy.com/hc/en-us/articles/115015440807?segment=shopping

# 3
  • Мнения: 10 352
Има си опция за рефънд, може да се отвори кейс за неполучена пратка.

Преди колко време е направена поръчката, кога е изпратена, тракинга какво показва?

# 4
  • Мнения: 435
Няма проследяващ код, но датата на получаване е изтекла. Пуснах кейз.

# 5
  • Мнения: 71
Здравейте, преди няколко месеца си направих профил е etsy, бях пуснала един артикул, но нищо не съм продавала нито купувала. Как мога да деактивирам профила и да премахна iban и номер на карта. Виждам, че продължава да ме таксува всеки месец а аз никога нищо не съм обменяла, само се регистрирах?

# 6
  • Мнения: 23
Здравейте, от скоро поръчвам от etsy и при втората ми поръчка продавачът ми поиска телефонен номер заради доставката. Зная, че е логично да поиска, но все пак да попитам, дали е в реда на нещата?

# 7
  • Мнения: 1 947
Разбира се. Как иначе ще се свърже куриера, за да достави пратката..

# 8
  • Мнения: 435
Здравейте, от скоро поръчвам от etsy и при втората ми поръчка продавачът ми поиска телефонен номер...

Изискват им го. Нормално е да пита.

# 9
  • Мнения: 435
Сложен е ненормално дълъг период за доставка, някъде около 3 месеца на нещо, което си поръчах. Минаха 2 месеца, трябва да изчакам това "Estimated:" за да пусна кейз ли?

Общи условия

Активация на акаунт