Томболи, игри, конкурси и подаръци, анкети (тема 127 - октомври 2022)

  • 102 683
  • 1 595
  •   1
Отговори
# 1 230
# 1 231
  • Б
  • Мнения: 932
Днес спечелих чаша от Банкя. Иначе от никъде нищо. На Теди шапката е с много симпатичен електрикав цвят.  НА Тесерум след колко време изпращат паричните  награди?
А ето и една игра с анкета без покупка
 tartquestion.com/survey/829071/_.html?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=karikut_2022_BG&fbclid=IwAR0w3k9LurZZIoHM_NT7aijm6CC0CBZxKIDUXUf35SIB2SWw293GbNibXX0

Последна редакция: пн, 24 окт 2022, 23:00 от Здравец розов

# 1 232
  • Мнения: 9 793
Аз нищо не съм получила от Тесерум. Не отговарят и на съобщенията във фейсбук.
Уж до 15.09 трябваше да са изплатени наградите..

# 1 233
  • Мнения: 467
Аз лично ще се включа. Впечатлена съм от рекламата, мебелите, дизайнерите, цялата концепция! Дано да е начало на нещо ново и да се популяризират българските производители!
За да не спамя, имам фиджет от Теди, който не знам какво да го правя, но с две деца все ще му се зарадва някой. Иначе се включих заради раницата, ама нейсе Frowning1

# 1 234
# 1 235
  • София
  • Мнения: 1 061
Преди 10 дни си получих парите от Тесерум,заявени през юни.Два пъти им писах на мейла от контактната форма на приложението.Егати чакането за 7 лева...

# 1 236
  • Мнения: 2 145
Снощи пазарувах в метро, купих продукти за игри. Оказа се, че имат проблем със системата, плащаш на каса и после ти издават един системен бон с цялата сума. Сега се чудя кой номер да въведа за игрите. Имам един чаршаф, на който номер няма и един КБ, на който продукти няма 😳😳😳😳

# 1 237
  • Мнения: 1 528
Добро утро!
Честито на всички за готините награди, много е хубаво като се напълнят страниците с печеливши Simple Smile
Аз от вчера съм нервна, заради Метро. Звъннах сега на телефона им, но една мила дама ми обясни, че имали технически проблем във всичките им магазини. Е да де, ама аз не живея до Метро и отидох до там само заради играта с талантите, а сега не мога да участвам. Сега ще им напиша мейл, че не са прави, защото вчера ми изпратиха на вайбър елате и играйте, а това е подвеждаща реклама.Ако някой знае от кога е така да ми пише. А ако имате желание за удължаване на играта им пишете тук:   info@metro.bg

# 1 238
  • Мнения: 2 794
Може ли пак линк за играта на Памперс? Не смятах да купувам и не четох подробно правилата, ама се оказа, че ще взимам. 😄

# 1 239
  • Мнения: 1 770
Дойде ми съобщение от Лео Експрес. Предполагам, че трябва да е тетрадката от СофияМел. Друго не чакам...

# 1 240
  • София
  • Мнения: 12 739
И аз получих съобщение от тях. Чакам пасатор. Пишат ми, че дължа 5 лв.!

# 1 241
  • Мнения: 1 333
Това е много ТЪПО!Те май от няколко седмици постоянно имат такива проблеми.
Снощи пазарувах в метро, купих продукти за игри. Оказа се, че имат проблем със системата, плащаш на каса и после ти издават един системен бон с цялата сума. Сега се чудя кой номер да въведа за игрите. Имам един чаршаф, на който номер няма и един КБ, на който продукти няма 😳😳😳😳

# 1 242
  • Велико Търново
  • Мнения: 3 019
Аз на Метро регистрирах номера на прикачената касова бележка. На големия чаршаф номер нямаше, където напоследък имаше.

# 1 243
  • Мнения: 4 793
В Метро от миналия понеделник в 8.15 не може да се плаща с карта, а само в брой!
Последно, оправиха ли се, някой успял ли е да плати с карта, а не в брой?
Аз им звъня всеки ден и казват, че не може все още с карта.

# 1 244
  • Мнения: 143
Здравейте, пиша с молба за помощ, ако някой знае към кого мога да се обърна да ми предоставят гаранционната карта на уред, който е спечелен от игра на Нестле?Писах имейл преди повече от месец на nestle.bulgaria@bg.nestle.com, от там никакъв отговор, обаждах се на националния тел. - те сякаш за първи път чуваха за такъв казус и ми казаха да чакам отговор на имейла…

Общи условия

Активация на акаунт