Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 42 412
  • 779
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 3 134
Към Еконта и аз съм с резерви. Получавам смс да очаквам праткa от Алито. Да, ам аз съм на работа и из звъня да им кажа да го оставят в офис. Вдига ми куриерът и ми казва: “Да, ама аз вече предадох пратката.” “На кого?!”- питам изумена аз. “На майка ви”- ми се отвръща след известно мълчание. А аз не живея с майка си 😃
Това му е кофтито на предварително платените пратки. Хич не им дреме за тях, нали няма наложен платеж за събиране.
Ето сега съм си харесала нещо, ама е с 24 лв доставка. Което означава, че няма да дойде с бг пощи, а с някой куриер. И това ме възпира. Защото не искам друг да ми получава и отваря пратките.

# 241
  • Мнения: 5 551
Звънях на Еконт,накарах им се,а те ми казаха че в алито номера ми е попълнен с два пъти код +359 . Поправих го и ще видя това ли е бил проблемът на куриерите.
Пуснах диспут за всички пратки,но нз ще получа ли нещо ..

# 242
  • Мнения: 2 613
Звънях на Еконт,накарах им се,а те ми казаха че в алито номера ми е попълнен с два пъти код +359 . Поправих го и ще видя това ли е бил проблемът на куриерите.
Пуснах диспут за всички пратки,но нз ще получа ли нещо ..
"номера ми е попълнен с два пъти код +359" Звучи ми като отбиване на номера. В кой клас се учат цифрите? Верно наистина наемат неграмотни в някой франчайзи на  фирмата. Като им завъртиш едно намусено човече веднага ти звъни ядосана служителка, че и удържали 200 лева от заплатата. Значи цифрите познават като им резнат от заплатата. Хъмм странно.

# 243
  • Мнения: 15 233
И моят е попълнен така и си получавам всички пратки - пощите ми пращат смс, куриерите ми звънят. Това е проблем само ако не са изписани последните цифри, но в Алито явно полето за тел. номер е достатъчно голямо и си пишат целия номер на етикета.

# 244
  • Мнения: 5 551
Е така ми казаха,че не излизат последните цифри, но като питах да ми издиктуват не го направиха. Не знам, да звъня ли пак....
От Али отказват рефунд, а имам шест пратки и за доста пари. Много ми е тъпо,не знам в кой е вината и едва ли ще ми върнат парите... Опровергах диспута, според който всичко е доставено ,и писах че е върнато към продавач заради грешен номер . Дано ги уважат

# 245
  • Бургас
  • Мнения: 1 939
според мен правите грешка, че се ползва телефона, алито признава мейли на адреса с който сте се регистрирали

# 246
  • Мнения: 5 551
Нещо не разбрах.

# 247
  • Бургас
  • Мнения: 1 939
комуникацията да става чрез електронен адрес, за да имате доказателства

# 248
  • Мнения: 5 551
С кого комуникацията? Еконт ли? То ще е на български,няма смисъл

# 249
  • Бургас
  • Мнения: 1 939
гмаил има опция за превод

# 250
  • Мнения: 5 551
Писах на Еконт, грешката е ,че наистина не ми е пълен номера. Но не е моя вината,че пратките идват в Еконт,не съм го аз избрала . По пощата от години не съм имала проблеми....та сега от Али отказаха всички диспути, защото няма доказателства. То вече са затворени диспутите,нямам право да обжалвам повече и в общи линии край. Има ли форма за контакт с алито или имейл за жалби, различни от диспутите? Искам да им пиша ,че всички са върнати и ако може поне продавачите да си ми ги пратят обратно...

# 251
  • Мнения: 3 134
Много неприятно. Аз сега направо се отказах да си поръчвам нещото, дето го исках, но беше с доставка. Да не вземе да ми се случи същото и на мен, че артикулът не е малко пари. Предпочитам да си остана със сумите до 10- 15 лв, та дори и да стане нещо, да не ме е яд.

# 252
  • Мнения: 701
Явно проблема ви с Еконт е на местно ниво, и аз и жена ми имаме стотици пакети доставени с Еконт, без проблеми. Проверете си данните, щом ви е сгрешен телефонния номер, не виждам защо да ги обвинявате.

# 253
  • Бургас
  • Мнения: 1 939
поне снимка от логистиката трябваше да направиш

# 254
  • Добрич
  • Мнения: 6 260
Здравейте!
Чакам пратка с номер за проследяване 158................. Имате ли идея,  кой би трябвало да бъде доставчикът в България?

Общи условия

Активация на акаунт