Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са различните опции за доставка при поръчки от Асос?
Какви са стъпките за връщане на артикул от Асос?
Какви мерки са предприети за осигуряване на безопасността на плащанията в Асос?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са различните опции за доставка при поръчки от Асос?
-
Какви са стъпките за връщане на артикул от Асос?
Процесът на връщане на артикул е лесен. Първо, поставете артикула в прозрачно найлоново пликче с етикет, заедно с генерираната от сайта бланка за връщане. Повечето потребители избират обикновена пратка за изпращане, тъй като препоръчителната е по-скъпа. Пощенските разходи обикновено са за сметка на купувача, освен ако причината за връщането не е грешка на продавача.
-
Какви мерки са предприети за осигуряване на безопасността на плащанията в Асос?
При регистрация в сайта не се препоръчва въвеждането на постоянен номер на кредитна карта. Вместо това се препоръчва да предоставите данните при всяка поръчка и да ги изтриете след това, тъй като съществуват опити за измами с дебитни и кредитни карти. Алтернатива за плащане е използването на PayPal.
-
Какви промоционални кодове и отстъпки мога да използвам при поръчки от Асос?
-
Как се проследяват поръчките и какви проблеми могат да възникнат?