Пазаруване от Асос - тема 60

  • 7 170
  • 44
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 260
А защо трябва да пишете на някого? Явно пътува.
Може би сте права и се притеснявам напразно, но както написах по-горе, за първи път връщам зад граница и нямам представа колко време отнема връщането. Просто ми се стори много време без друга информация. Simple Smile

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 10 853
Има ли тракинг номер? Пуснете да го видим (ако няма имена в проследяването), иначе според мен е рано за притеснение. Проверете го пак в петък.

# 32
  • Мнения: 8 766
Малко бавно пристигат обратно върнатите пратки, още по-бавно ги обработват, проверявайте само в ДЧЛ движението. Рядко успяват да върнат парите бързо, не ги чакайте преди да минат  20 -25 дни от връщането на пратката. Има изключения, но са голяма рядкост.

# 33
  • Мнения: 260
Благодаря ви за успокоението. Днес проверих и вече пратката е в Германия, от тук насетне остава да чакам връщането на парите. Simple Smile

# 34
  • Мнения: 1
Здравейте. Искам да попитам тъй като за първи път ще пазарувам от Asos какъв адрес трябва да посоча, по местоживеене? Някъде бях чела, че трябва да се посочи личен адрес, но кода на пощата да се напише. Ще се радвам да спиделите ♥

# 35
  • Sofia
  • Мнения: 10 853
Аз честно казано и на лични не ви разбрах съвсем въпроса. Адресът ви е един и той е свързан с пощенския ви код. Аз го посочвам навсякъде, каква е разликата по поща или с куриер идва? Пощенският ви код посочва населеното място (например може да има две населени места с едно и също име, така разликата идва от пощенския код, както и две улици в София с едно име и пак кодът е ориентир).

# 36
  • Мнения: 1 276
Здравейте, сайта прави ли някакви намаления. Харесала съм си едни New balance на които не им мръдва цената

# 37
  • Мнения: 1
Здравейте, защо при въвеждане на данните на картата и опит за плащане, ми изисква 15$ допълнително, при избрана безплатна доставка и обща сума над 100лв

# 38
  • Мнения: 1 942
Здравейте, защо при въвеждане на данните на картата и опит за плащане, ми изисква 15$ допълнително, при избрана безплатна доставка и обща сума над 100лв

Безплатната доставка е за поръчка над 55 евро/110 лв.

# 39
  • до морето
  • Мнения: 202
Моля за помощ!
Синът ми си е поръчал сако за бала от Asos. Леко му е голямо и поръчахме един размер по-малко. Веднага генерирахме връщаме, излезе бар код с номер и пишеше, че няма нужда нищо да се принтира.
Номерът от бар кода е: JJD149990200049428388
Отидохме до Спиди и показахме бар кода, но там казаха, че нищо не излиза на този код, трябвало товарителница.
Писахме на Асос и от там казаха, че връщането е регистрирано успешно и не би трябвало да има проблем и да отидем пак Sad
Може ли някой да ме посъветва какво да правим? Сакото е немалка сума!
Благодаря ви!

# 40
  • Мнения: 2 192
Само с този код отиваш с Спиди. Вероятно служителите не знаят как да я обработят .
Имам в последния месец две върнати към Асос пратки.
Друг е въпроса , че още нямам върнати пари.

# 41
  • София
  • Мнения: 1 864
Точно с този код се връща в Спиди. Отидете в друг офис. Връщала съм неведнъж. Изобщо не ги питайте, дайте кода и кажете връщане към Асос, но се въоръжете с търпение. Асос връщат от Спиди към DHL поща, което няма общо с DHL бързите доставки. Връщането отнема 20 дни до адреса им в Германия, като през всичките дни няма да имате никакво движение по товарителницата. След 20-я ден, всичко е Ок и до 2-3 дни ще имате и върнатата сума.

# 42
  • до морето
  • Мнения: 202
Благодаря Ви много за бързите отговори! Сега получих смс, че утре идва и панталона и се зачудих дали изобщо да го приемам, а поръчахме и друг номер от сакото.
Дали е възможно да сме отишли твърде бързо? Пратката пристигна и веднага генерирахме връщане и той след час отиде до Спиди. После ходих и аз, но резултата беше същия. Не искат да я вземат.. нищо не излизало!

# 43
  • София
  • Мнения: 1 864
Както казах, отидете в друг офис.

# 44
  • Мнения: 479
Позволявам си да цитирам едно мое мнение от май 2023. Явно все още някои от служителите не са запознати с тази процедура.
От няколко месеца има промяна в процеса - вече не е нужно да се пише до Спиди, за да Ви генерират товарителница.

В момента връщането става чрез директно сканиране на баркода за връщане (който се генерира, когато попълните бланката за връщане на сайта и я изтеглите на pdf). Досега ми се е налагало да връщам няколко пратки, и само в един офис знаеха за новата процедура. Така че, ако Ви върнат и Ви кажат че не става, или трябва да се свържете с някой друг да Ви генерира товарителница, настоявайте че не е така.

Като допълнение - явно отнема няколко часа, за да се отрази в тяхната система, така че ако попълните бланката за връщане на сутринта по-добре ще е да отидете в офис следобед/вечер.

Общи условия

Активация на акаунт