Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е политиката за връщане на стоки към Mango?
Какви са отзивите на клиентите за връщането на стоки и доставката в Mango?
Какви са разликите между връщането на артикули към основния сайт на Mango и аутлета?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е политиката за връщане на стоки към Mango?
Mango предлага безплатна доставка при поръчки над 100лв. и опция за наложен платеж. Безплатното връщане е налично чрез основния уебсайт, докато връщането в аутлета може да бъде скъпо. При връщане поради грешна/дефектна стока, пакетът не трябва да бъде запечатан и разходите трябва да бъдат изчислени и изпратени с разписка. Сумата за пощенски разходи се възстановява като отделна транзакция. Продуктите могат да бъдат поръчани директно от българските версии на уебсайтовете.
-
Какви са отзивите на клиентите за връщането на стоки и доставката в Mango?
Клиентите съобщават за различни преживявания при връщането на стоки в Манго. Някои са имали случаи, когато са получили погрешни артикули и успешно са ги върнали, докато други изразиха разочарование от процеса, като го намериха тромав и скъп. Освен това има споделени примери за успешни връщания, при които клиентите получиха правилния артикул без връщане на грешния. Клиентите съобщават за различни преживявания при доставката и връщането на стоки от Mango. Някои са доволни от бързата доставка и успешните връщания, докато други са се сблъсквали с проблеми като забавяния в доставката и сложни процеси на връщане. Освен това има споделени примери за различаващи се цензов политики за връщане, като някои клиенти смятат, че разходите са твърде високи, докато други намират по-рентабилни опции.
-
Какви са разликите между връщането на артикули към основния сайт на Mango и аутлета?
Връщането на артикули към основния сайт на Mango е безплатно, докато за аутлета има разходи. За да върнете артикул към основния сайт, можете да използвате куриерска компания или Български пощи; след като направите заявка, ще получите подробности за връщането. За връщане към аутлета трябва да изпратите артикула до Испания чрез Български пощи и това включва разходи.
-
Как мога да върна артикул, който не е подходящ?
-
Как мога да се свържа с Mango за забавена поръчка?

Момичета и мили дами, много сте бързи. Докато се усетя, то в Манго черният петък сте го приключили. Чакам ви в съседната тема, да знаете.
( това е на майтап и дано всичките ви поръчки са успешни)