Рекламите на Нова

  • 1 824
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 660
От известно време забелязвам значителна разлика между силата на звука на рекламите и останалото съдържание на Нова ТВ.

Ако и други хора са забелязали това и ги дразни и знаят къде трябва да се пусне оплакване да драснат един коментар Hands Pray

# 1
# 2
  • Мнения: 40 931
Това важи за всички реклами.

# 3
  • Мнения: 3 250
Това е много стар похват.
Когато има реклами, а те са доста дълги вече, ставам и си върша нещо.
Може да е всичко - от маска за лице до сортиране на пране.
Мерси, но не държа да ми се казва какво трябва да си купя, аз не съм малоумна.

# 4
  • Мнения: 363
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.

# 5
  • Някъде на тихо и спокойно...
  • Мнения: 5
За това винаги спирам звука, когато има такива.

# 6
  • Мнения: 660
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.

# 7
  • Мнения: 29 371
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.

На кой закон противоречи? (не се заяждам, интересува ме.....)

# 8
  • Мнения: 660
Това е стар трик. Аз съм учила Реклама и PR, преподавател ни беше казал, че това се прави умишлено с цел привличане на внимание. Обаче има обратен ефект според мен.
Ммда, обаче този "трик" не е законен и ще им струва няколко хиляди лева като глоба.

На кой закон противоречи? (не се заяждам, интересува ме.....)
fodokod по-горе е споделил една статия по този повод. Ето извадка

# 9
  • Мнения: 40 931
Помня кога приеха това, но помня също, че имаше вратички (или пропуски) и рекламистите се възползваха.
Не ми се рови, но беше нещо свързано с дефиницията на "сила на звука".  Например ако във филма има дори само един взрив на нещо с голяма сила, или певица изпее някое горно до, това формално дава право цялата реклама да е със същата сила на звука, нали?  За да върши работа подобна забрана трябва да се дефинира нещо като осреднена сила на звука или ефективна стойност на звука за цялото предаване, ама е трудна работа. А и все едно никой не следи...

# 10
  • Мнения: 68 654
Щом продължават да го правят, значи размера на глобата е незначителен за тях, сравнен с печалбата от рекламата.
Трябва завишаване на глобите, за да имат възпиращ ефект.

Помня кога приеха това, но помня също, че имаше вратички (или пропуски) и рекламистите се възползваха.
Не ми се рови, но беше нещо свързано с дефиницията на "сила на звука".  Например ако във филма има дори само един взрив на нещо с голяма сила, или певица изпее някое горно до, това формално дава право цялата реклама да е със същата сила на звука, нали?  За да върши работа подобна забрана трябва да се дефинира нещо като осреднена сила на звука или ефективна стойност на звука за цялото предаване, ама е трудна работа. А и все едно никой не следи...

Променен е текста на цитираната горе алинея 10 от чцл.75 ЗРТ и той гласи следното:
(10) (Нова - ДВ, бр. 27 от 2013 г., в сила от 01.04.2013 г., изм. - ДВ, бр. 109 от 2020 г., в сила от 22.12.2020 г.) Нивата на звука в аудио-визуалните търговски съобщения и търговските съобщения в радиоуслуги следва да са съобразени с единния стандарт по чл. 4б, ал. 1, т. 2.

# 11
  • Мнения: 40 931
Хубаво, ама какво точно гласи този стандарт? Там е ключът от бараката.

# 12
  • Мнения: 68 654
Каквото и да гласи, контролните органи да го прилагат, и да проверяват.
Четох го, но е извън моята компетентност и нищо не разбрах.

Общи условия

Активация на акаунт