Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт към AboutYou?
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
Възможно ли е да се замени продукт, ако е поръчан с отстъпка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт към AboutYou?
-
Как мога да разбера дали AboutYou е получил върнатите артикули?
-
Възможно ли е да се замени продукт, ако е поръчан с отстъпка?
-
Какво да правя, ако съм загубил документа за връщане или случайно не съм поставил формуляра за връщане в опаковката?
-
Възможно ли е да върна продукти от две поръчки в един кашон/плик?

...И при мен при сортиране нещо не се подреждат както трябва и изпускам находките....Но темата го прави най-добре...
Сега две пратки отиват в незнаен офис в квартала. Иде ми да изчакам да приключи всичкото пристигане и евентуално връщане на пратки, и да си направя нов профил с единствен адрес, който да няма начин да объркат. Или пък има начин?! Страх ме е вече да си помисля! Това е някакъв абсурд! Едните казват, че са виновни другите и обратно, и никой нищо не прави. Съжалявам, че пак за това говоря, но ми е голям проблем. Чакам още 5 пратки и просто ми омръзна за всяка да се обаждам и да се обяснявам.


