Обезщетение за полети

  • 1 295
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте!

Понеже не видях да сте разглеждали темата до момента, извинявам се, ако сте и не ми е попаднала, исках да повдигна темата за закъснелите/отложени/отменени полети и обезщетението за тях.

В края на юни се връщахме от Копенхаген и тогава имахме прекачване през Виена - тоест два полета до София, при което единия го отмениха, а другия го отложиха. Австрийските авиолинии, с които летяхме, ни предложиха да сменят полета с такъв за след 2 дена и при това положение ги помолихме за обезщетение, но те отказаха. Поради тази причина се обърнахме към AirHelp, които отказаха да помогнат поради факта, че закъснението е под 3 часа, и следващата стъпка беше предприета към съответно друга компания, занимаваща се с обезщетение при проблеми, които през декември успяха да ми и изпратят парите. Веднага след като това се случи, AirHelp ми изпратиха имейл, че работят по случая, а вчера ми писаха, че обезщетението е при тях и просто трябва да си изпратя банковите данни. Тъй като вече ми е възстановена сумата, се притеснявам, че може да бъде измама, имате ли опит с подобни ситуации?

# 1
  • Мнения: 72
Нямам опит с точно такава ситуация. Моят съвет: ако сте получили вече обезщетението, не се опитвайте да си изкарате второ такова.

# 2
  • Мнения: 5 267
Тъй като вече ми е възстановена сумата, се притеснявам, че може да бъде измама, имате ли опит с подобни ситуации?
Супер странно е, че първо са отказали, а после искат да превеждат пари. Аз бих написала в имейл, че за мен случаят още след техния отказ е бил приключен и не бих водила повече никаква комуникация по въпроса.

# 3
  • София
  • Мнения: 4 548
Случаят ви е специфичен, но сте получили какво трябва. Не се занимавайте повече. Лятото имах закъснение на полет над три часа с Ryan air. Претенцията я предявихме през онлайн системата им и много бързо изплатиха обезщетението.

# 4
  • Мнения: 7 265
Моят случай е друг, но също се бях обърнала към AirHelp и не ми свършиха никаква работа. Още не е яд като се сетя за тях.

# 5
  • Мнения: 371
Синът ми имаше закъснение повече от 3часа с Уиз и се обърнах към Airhelp, след около два месеца получи обезщетение по сметката. Постоянно получавах уведомителни имейли докъде са стигнали, междувременно от Уиз се пробваха и предложиха обезщетение по- малка сума. Не се съгласихме и след около седмица от Airhelp  поискаха сметката. Преведоха парите след два три дена. Доволна съм от тях.

# 6
  • Благоевград
  • Мнения: 2 861
Здравейте!
Миналата седмица пътувахме с Райнеър до Рим и обратно. От София до Рим трябваше да излетим в 20.35 ч., но излетяхме в 21.30 ч.
На връщане трябваше да излетим в 17.35 ч, но излетяхме в 20.30 ч. В този случай имам ли право на обезщетение и към коя фирма да се обърна.

# 7
  • София
  • Мнения: 4 548
Здравейте!
Миналата седмица пътувахме с Райнеър до Рим и обратно. От София до Рим трябваше да излетим в 20.35 ч., но излетяхме в 21.30 ч.
На връщане трябваше да излетим в 17.35 ч, но излетяхме в 20.30 ч. В този случай имам ли право на обезщетение и към коя фирма да се обърна.
Прочетете на страницата Райнеър. Там е указано при какви разстояния и закъснения какво обезщетение се дължи. Подавате искане директно от там. Има си онлайн форма.

# 8
  • Германия
  • Мнения: 510
А някой да е получил обезщетение от Луфтханза, колко време се чака, докато върнат парите? ( резервацията беше през booking)

# 9
  • Мнения: 4 325
Здравейте!

Понеже не видях да сте разглеждали темата до момента, извинявам се, ако сте и не ми е попаднала, исках да повдигна темата за закъснелите/отложени/отменени полети и обезщетението за тях.

В края на юни се връщахме от Копенхаген и тогава имахме прекачване през Виена - тоест два полета до София, при което единия го отмениха, а другия го отложиха. Австрийските авиолинии, с които летяхме, ни предложиха да сменят полета с такъв за след 2 дена и при това положение ги помолихме за обезщетение, но те отказаха. Поради тази причина се обърнахме към AirHelp, които отказаха да помогнат поради факта, че закъснението е под 3 часа, и следващата стъпка беше предприета към съответно друга компания, занимаваща се с обезщетение при проблеми, които през декември успяха да ми и изпратят парите. Веднага след като това се случи, AirHelp ми изпратиха имейл, че работят по случая, а вчера ми писаха, че обезщетението е при тях и просто трябва да си изпратя банковите данни. Тъй като вече ми е възстановена сумата, се притеснявам, че може да бъде измама, имате ли опит с подобни ситуации?

щом вече сте получили, зарежете, имате право само веднъж да получите обезщетение
Здравейте!
Миналата седмица пътувахме с Райнеър до Рим и обратно. От София до Рим трябваше да излетим в 20.35 ч., но излетяхме в 21.30 ч.
На връщане трябваше да излетим в 17.35 ч, но излетяхме в 20.30 ч. В този случай имам ли право на обезщетение и към коя фирма да се обърна.
обезщетение с полага за закъснение над 3 часа (гледа се пристигането, не излитането) и ако е по вина на компанията. Лошо време, стачки, медицински случаи на борда и подобни не са по вина на компанията.

# 10
  • Мнения: 1
Обезщетение за закъснял или отменен полет - https://compensair.tp.st/pRVWZpY6 За по-малко от две седмици ни издействаха обезщетение за закъснял полет от преди две години!

# 11
  • София
  • Мнения: 641
Здравейте!
Началото на месец се върнахме от Малта.
Летяхме с Ryanair и полетът имаше закъснение над три часа.
Веднага попълнихме формата за иска и на следващия ден получихме отговор ,че е одобрен иска и трябва да се изплати в рамките на седем дена.
Това не се случи и пак през формата на ryanair пуснахме запитване.
Новият отговор на имейл беше, че се извиняват и плащането ще бъде извършено в рамките на 21 работни дни.
След два дена изтича и този срок.
Някой сам подавал ли е иск и получил ли е от ryanair обезщетение и в какъв срок?

Общи условия

Активация на акаунт