Много съм разочарована от family.bg !

  • 2 110
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 668
Цитат
цветчета на ЧИКО - тези за шкафове
Какво съвпадение....аз там ги поръчах преди 3 дни и ми отговориха, че ги имат в наличност...., а именно за тези цветчета от Данет ме мотаха и лъгаха 7 дни, докато накрая измънкаха, че ги няма и при директния вносител на Чико за БГ....имах и др. поръчки, но бях толкова възмутена и ги отказах....та сега още си чакам от family.bg ....ще чакаме заедно, така като гледам...
Нищо няма да дочакаме обаче ... Но не мога да престана да се питам , защо лъжат , че ги имат , та въпросната Мария ИЗЛЪГА , че ги е предала на куриера , но той видиш ли една седмица не може да стигне до нас  hahaha

# 16
  • Мнения: 35 968
аз съм доволна от тях - когато пазарувах от там миналата Коледа ми забавиха доста поръчката, но ми донесоха подарък - чаша с човка, а по-късно спечелих от томболата гърне
в ненатоварения декемврийски месец всичко е било ОК

# 17
  • Мнения: 3 356
По ринцип съм доволна.
Само ще каже,че последната седмица  куриерите не изпълняват навреме поръчките.Аз имах доставка за магазина за 20,дойде на 22.Друга чаках за 22  ,още я няма.

# 18
  • Мнения: 2 936
Само ще каже,че последната седмица  куриерите не изпълняват навреме поръчките.

аз също не съм доволна от него!!!!!!

за една поръчка съм чакала около месец..и накрая не дойде цялата-ТОВА БЕШЕ МИНАЛОТО ЛЯТО  Rolling Eyes

а и детето порасна така че оттам няма какво да поръчвам!

# 19
  • Мнения: 2 237
Много жалко...Не си хаби нервите.Другия път просто не поръчвай от тях ! Peace

# 20
  • На един клон
  • Мнения: 1 064
И мен ме мотаха 1 седмица и вече просто не поръчвам.
Въпросната Мария явно има добри намерения,но възможностите на фирмата са ограничени.
От "Пакостник" обаче не мога да се оплача.

# 21
  • Мнения: 6 472
Проблемът наистина може да е в куриерите. Последната седмица поръчах от различни фирми три неща, които трябваше да бъдат доставени с различни куриери с наложен платеж. Познайте  #Cussing out Две от тях още си ги чакам, а едното ми го доставиха след див скандал както от мен така и от фирмата изпращач. Понеже се забавиха си направих труда даже и до там да отида. Еми не можели да намерят пратката Shocked Shocked Shocked Егати организацията, егати чудото - пратката все пак струваше 400 лв и е чуплива, а те ще ми обясняват че не знаят къде са я сложили #2gunfire На другият ден след кратък разговор с шефа им на бързичко я намериха. За другите две неща, вече нямах сили, а и не бяха толкова важни.

# 22
Здравейте, аз съм Мария от family-bg.com. Не е тук мястото за решаване на подобни проблеми, но Тъй като сте избрали да пишете тук за недоставената ви поръчка, ще си позволя и аз да ви отговоря тук.
Поръчката ви е изпратена тогава когато ви казах. Допускаме грешки, но обвинението в лъжа е сериозно нещо а аз не съм човек, който си позволява да лъже по какъвто и да е повод. Утре е първият работен ден след Коледа. Ще намеря документа за изпращането и ще се свържа с вас за да ви го предоставя. Надявам се да оттеглите обвинението си че съм лъгала. Колкото за доставянето, наистина съжалявам. Куриерите все още не ми дават логично обяснение, предполагам че не са ви открили веднъж и не са дошли втори път поради натовареността преди Коледа. Ще проуча въпроса и ще ви уведомя. Въпросните закопчалки наистина свършиха вече, но вашите са изпратени и са някъде по трасето. Утре се надявам всичко да се изясни.
Съжалявам за проблема. Тук имаше някой, който каза че се занимава с е-търговия и нека той да каже дали е възможно да се случи това с пратка особено по празниците.
Весели празници!

# 23
  • Мнения: 545
Сега наистина е време да спрем темата. Няма да я заключвам, само намалете темпото, или си отворете отделна тема, ако искате да продължите с някой от аспектите.

Между другото, пътьом ще спомена, че имам (сега, по празниците) такива проблеми и с много известна фирма, при това за "електронна" (по интернет, поща с линк) доставка на едно нищо и никакво pdf файлче, парите са прибрани, файлчето се мотка.

Не мислете че е рядкост. Само че, не слагайте черта на онлайн търговията, просто си представете как скитате по магазините за да си намерите стоката, и ... няма какво да говоря повече.

Весели празници.

# 24
  • Мнения: 4 668
Здравейте, аз съм Мария от family-bg.com. Не е тук мястото за решаване на подобни проблеми, но Тъй като сте избрали да пишете тук за недоставената ви поръчка, ще си позволя и аз да ви отговоря тук.
Поръчката ви е изпратена тогава когато ви казах. Допускаме грешки, но обвинението в лъжа е сериозно нещо а аз не съм човек, който си позволява да лъже по какъвто и да е повод. Утре е първият работен ден след Коледа. Ще намеря документа за изпращането и ще се свържа с вас за да ви го предоставя. Надявам се да оттеглите обвинението си че съм лъгала. Колкото за доставянето, наистина съжалявам. Куриерите все още не ми дават логично обяснение, предполагам че не са ви открили веднъж и не са дошли втори път поради натовареността преди Коледа. Ще проуча въпроса и ще ви уведомя. Въпросните закопчалки наистина свършиха вече, но вашите са изпратени и са някъде по трасето. Утре се надявам всичко да се изясни.
Съжалявам за проблема. Тук имаше някой, който каза че се занимава с е-търговия и нека той да каже дали е възможно да се случи това с пратка особено по празниците.
Весели празници!

Здравейте Мария ! Днес е първият работен ден след Коледа и отново не се свързахте с мен  Sad както се бяхме разбрали , а виждам , че и тук сте казала , че ще ми се обадите .
Явно няма да дочакам това обаждане , както стана и с предишния път когато ви се обадих на мобилния и поехте ангажимент към мен да ми се обадите , а не го направихте  Naughty

Съжалявам , но не мога да оттегля обвиненията ... още повече , че смятам , че са основателни !

Не слагам черта на интернет търговията , напротив ... за първи път ми се случва да не съм доволна ...

# 25
  • Където ми покаже сърцето
  • Мнения: 589
Pipina,мисля че не си права.Аз познавам Мария и тя е много коректен човек.Аз се занимавам с бизнес и си нямате на идея каква лудница е по празниците.При мен една пратка вместо за Враца ми беше заминала за Варна и то бяха материали за спешна поръчка с подсигурена и платена доставка за Франция.Куриерската фирма се извини за объркването и в същият ден до вечерта пратката ми пристигна.Колата е пътувала специално от Варна до Враца заради моята пратка и доставката остана за тяхна сметка.Разказах този случай за да знаеш ,че понякога стават такива неща,но те са поправими и не са фатални.Може ли да хабиш толкова нерви и да бълваш тази злост заради едни закопчалки.Помисли, най-важното е да сме здрави ние и децата ни,а всичко останало е преходно.Коледа е гледай по-ведро на нещата.
Весели празници на всички и нека бъдем по-добри и да прощаваме.

# 26
  • Мнения: 1 111
Може ли да хабиш толкова нерви и да бълваш тази злост заради едни закопчалки.Помисли, най-важното е да сме здрави ние и децата ни,а всичко останало е преходно.Коледа е гледай по-ведро на нещата.
Весели празници на всички и нека бъдем по-добри и да прощаваме.
  Така така, ще прощаваме ние, докато един ден не се простим с нервите си.И аз имам доста да разказвам за един ел. магазин, но това е за друга тема.Може въпросната Мария да е коректен човек, но в случая не е.И такива коментари за здравето и т.н. не са много уместни в случая..

# 27
  • София
  • Мнения: 1 345
аз също смятам за магазините, че не са много изпълнителни или пък нямат добра връзка с куриерите. Поръчах си одарък за коледа бебефон трети ден чакам при положение, че ми се обадиха лично и казаха да го очаквам до края на деня. Освен, че не го получих така ми заангажират времето защото отмених всичките си ангажименти поради факта че сме в къща вече и ми трябва спешно и да не би да ги пропусна и после да чакам повече. Гадно е кой каквото иска да казва, но не съм никак доволна Sad

# 28
  • Мнения: 4 362
Куриерите все още не ми дават логично обяснение, предполагам че не са ви открили веднъж и не са дошли втори път поради натовареността преди Коледа.

Тук съм съгласна и аз.За Коледа поръчах на половинката подарък,който трябваше да пристигне на 20.12 и куриерите са ме потърсили ,но не са ме открили и на другият ден аз сама ходех да си търся пратката защото не се обаждат втори път  Rolling Eyes

# 29
  • Мнения: 2 015
Аз пък съм доволна от family-bg.com.Може би сега покрай празниците се получават такива неща.Вчера си поръчах от Данет и ми се искаше да пристигне за НГ, но от офиса ми се извиниха, защото явно знаят как е по празниците и ме предупредиха, че евентуално ще се забавят, защото доставчиците с които работят почивали.Ако се бях сетила да го поръчам по рано нямаше да се получи така.

Общи условия

Активация на акаунт