Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да пазарувам от iHerb?
Как мога да проследя пратката си от iHerb?
Как мога да променя или анулирам поръчка от iHerb?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да пазарувам от iHerb?
За да пазарувате от iHerb, ще ви е необходима валидна банкова карта (VISA, MasterCard или American Express), регистрация на iHerb.com и валиден имейл адрес. Можете също така да платите с PayPal. Когато пазарувате, не забравяйте да въведете код за отстъпка, ако имате такъв и изберете метод на доставка. След преглед на поръчката можете да я завършите и изпратите. Важно е да следите валидността на кодовете за отстъпка, тъй като те могат да бъдат деактивирани по всяко време.
-
Как мога да проследя пратката си от iHerb?
След като пратката бъде изпратена, получавате номер за проследяване (тракинг номер), чрез който можете да я проследите. Когато пратката влезе в България, получавате SMS или имейл и след това можете да се обадите на Speedy и да проверите данните за доставка. Куриер на Speedy посещава адреса ви два пъти, а ако не бъде открит, пратката се връща на изпращача (iHerb).
-
Как мога да променя или анулирам поръчка от iHerb?
Докато поръчката е в статус „Обработка – Изчакване на плащане“, можете да извършвате промени, като отворите поръчката и натиснете „Модифициране на поръчка“. В този случай можете да промените броя на продуктите или да откажете цялата поръчка. Ако поръчката е със статус „Изпълнение – Изпълнение“, не могат да се правят промени; може само да го анулирате и да направите нова поръчка.
-
Как мога безопасно да комбинирам приема на колаген с прием на ресвератрол?
-
Кой тип магнезий е подходящ за прием?