
➤ от 1 юли 2021г. влязоха в сила промени
в митническото и данъчното законодателство на ЕС и БГ
(за всички пратки се дължи ДДС)
➤ данъците и таксите са включени в цените на продуктите
➤ пратките минават митническа проверка в страна от ЕС, преди да влязат в БГ
➤ пратките се доставят със Speedy и Български пощи
(при получаване, не се плаща нищо)

За контакт със сайта:
https://bg.iherb.com/help/contact
Chat или Email:

Какво трябва да знаем предварително:
• Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
• Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
• Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!
За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
(дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
може да платите и с PayPal **
както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането - през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/
Настройки на сайта за: държава - език - валута

Регистрация в сайта:
- e-mail адрес
- парола
- Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- на Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя ( той трябва да съвпада с Billing адреса)
По препоръка на сайта - да се плаща в Долар ($) или Евро (€ )
Пазаруване:
- слагате продукти в кошницата
- въвеждате код/-ве за отстъпка (дали има актуален код в момента, може да попитате в темата)
- избирате метод на доставка
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order и .... поръчката е направена.
Персонален код - дава 10% намаление при първа
- това е личен код на потребител на сайта iHerb - когато го ползвате, носи бонус, както на вас, (ако не ползвате друг код), така и на неговия притежател
- когато въведете код с по-голяма отстъпка и след него персонален код, вие получавате намаление от кода с по-голяма отстъпка, а от въведения персонален код, бонус получава само притежателя на кода
- след първата си поръчка и вие ще получите персонален код
Персоналните кодове не се виждат след въвеждането, но под полето се появява надпис:

Ако виждате някакво намаление, под всеки продукт в кошницата си ( Rewards Discount: -$ _ _ ) без да сте въвели код, това означава, че имате натрапен персонален код.
За да сте сигурни, че е приложен желания от вас код и да избегнете натрапен код, както и смяна на един код с друг, трябва да въвеждате персоналния код, който желаете да ползвате, накрая, преди да платите/пуснете поръчката. Ако не го направите, постоянно може да се генерира във вашия акаунт друг, натрапен код.
Кодовете могат да се въвеждат многократно, един след друг.
код EU15N дава 15% намаление при ПЪРВА поръчка - за ограничен период от време.
код MYAPP15 дава 15% намаление при ПЪРВА поръчка през мобилното приложение валидeн до 31.12.2030 г.
код GOLD60 дава 10% намаление на поръчки над 60$ (периодично го де-/активират, проверявайте)
код GOLD80 дава 10% намаление на поръчки над 80$
код GOLD120 дава 10% намаление на поръчки над 120$ и 30% намаление на марките на iHerb
Кодовете с по-кратък срок на валидност се публикуват в темата, затова я следете редовно.
Кодовете, не се комбинират с други промоции, могат да бъдат деактивирани във всеки един момент, да бъде променен %-та намаление или посочената дата на валидност
Combo Offer - на страницата на всеки продукт, под цената, ви се предлага комбо-оферта (продукт, комбинация с избрания от вас), която намалява общата сума - 1 до 10$ (най-често 3-5$, за по-големи, следете темата) - периодично активират/деактивират тази оферта
Trial items Мостри/Пробни продукти
New Нови продукти - 10% намаление
Sales & Offers
Gift sets Подаръчни комплекти
Specials! до 60% намаление
Brands of the Week Марки на седмицата - до 20% намаление, излизат всяка сряда 20:00 ч. н. вр.
Daily/Weekend Deals Дневна/Уикенд промоции - проверявайте на същата страница или следете темата

ВНИМАНИЕ!
Не поставяйте персоналния си код в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница.
Не публикувайте персоналния си код с голям размер на шрифта.
Не публикувайте персоналния си код в други теми!
Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове! - в тази и други теми.
Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
Не публикувайте персоналния си код с други, промоционални кодове и вероятни, бъдещи промоции.
В противен случай ви грози БАН!
Сайтът предлага два метода на доставка:
Доставка със Speedy:

- за поръчки над 40$ - Безплатна доставка
- за поръчки до 40$ - доставка 4$
- може да се поръчва до 140$, с тегло 4,5кг
- с предплатени данъци (ДДС) и такси (включени в цената на продуктите)
- при получаване на пратката, не се заплаща нищо допълнително
Пратките пристигат и се доставят със Speedy на адрес.
- след като пратката бъде изпратена (шипната), получавате номер за проследяване (тракинг номер), чрез който може да я следите.
- примерно проследяване:

На страницата на Meest (отваря се чрез линка, с номера за проследяване на пратката):
-> в ляво е посочен и проследяващия номер със Speedy (Last mile number) - следите го тук: https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
-> под номера, има и директен линк (Last mile partner): Speedy Local tracking here ... натискате го и той ви отваря проследяването директно в Speedy


- за поръчки над 40$ - Безплатна доставка
- за поръчки до 40$ - доставка 4$
- може да се поръчва до 140$ и тегло до 20 кг
- с предплатени данъци (ДДС) и такси (включени в цената на продуктите)
- при получаване на пратката, не се заплаща нищо допълнително
- пратките пристигат в Пощата.
След като пратката бъде изпратена (шипната), получавате номер за проследяване (тракинг номер), чрез който може да я следите в сайта на БГ пощи
Тази пратка, винаги може да бъде спряна от БГ Митницата за проверка и вероятността, да се наложи да си я вземете от там, е голяма.
Плащане с PayPal
- избирате начин на плащане /Payment Methods:
1. с карта - въвеждате данните от картата
или
2. с PayPal - слагате отметка на Pay with PayPal
след като изберете начина на плащане - натискате Continue
ЦЪК - за плащане с PayPal
- изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
** за PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice
Как да промените или анулирате поръчка
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
- броя на продуктите (Modify Order items)– само да ги намалите *
- да откажете цялата поръчка (Cancel Order)
- за да се върнете, натиснете: Return to Order Summary
Когато поръчката е със статус Fulfilling - Изпълнение, не могат да се правят никакви промени, може само да я анулирайте и да направите нова поръчка, ако искате
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни (до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка).
Или, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител (акаунт) се полага само по 1 брой от вид, на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Следено"!


Не го ли направите - бонусите отиват за бгмама.
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
Специални промоции - Specials
Sales & Offers
Мостри - Trial Items
Разпродажба на последни бройки - Clearance с до 60% намаление
Продукти чувствителни на топлина - достъпни за покупка само между 1 октомври и 14 юни
Продукти с изтичащ срок на годност - Short Dated Sale
California Proposition 65
Предложете продукт

... приятно пазаруване!
СТАРАТА ТЕМА - 136