Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 20

  • 66 109
  • 740
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 48 275
В брой ли плати?
А с товарителница за връщане? Как е върнеш нещо след толкова дни, без да е платено и да е в теб. Не се отказвай

# 61
  • Мнения: 849
Значи освен бележка за плащане може да се вземе и бележка при връщането на пратката в Еконт.
Съжалявам, че ти се случва това, ужасно е. Благодаря за предупреждението, за да бъдем всички по-бдителни. Стискам палци да се разреши проблема.

# 62
  • Мнения: 429
Ще споделя какво се случи с моя поръчка. Просто, за да внимавате и да не се случи и на друг..

Получих пратката, платих я с наложен платеж, но се наложи да я върна. Върнах я. В сайта се задейства процедурата по връщането и през отделните етапи ми излизаше съответния статус. Накрая ми изписа и очакваната дата за възстановяване на сумата и че сумата е възстановена.(11.04.)
Понеже не си получих сумата на въпросната дата, нито в следващите няколко дни, им писах.
Отговориха ми днес, че не са получили плащане по въпросната пратка и още повече, че са си я получили обратно още на 14.02 след преглед. Което е пълен абсурд! Та тя беше при мен допреди 2 седмици.
 Писах им отново и ми отговориха, че трябва да се свържа с Еконт и да получа разписка, че съм я платила и съответно да им я изпратя, за да ми възстановят сумата.
Обадих се на Еконт. Те ми отговориха същото, което и от АЮ.
Отново абсурд! Казах им, че тази пратка съм я получила, платила и върнала. Настояват ми, че в системата им няма това плащане. Попитах ги къде ми са парите в крайна сметка. Щели да проверят пак и да ми се обадят.

Пиша това, за да предупредя всички. Изисквайте си и бележките, че сте платили получените артикули. Досега куриерът не ми е давал никакви разписки, че съм плащала. Не съм имала такъв проблем. Но ето че ми се случи. И по никакъв начин не мога да докажа, че въпросната пратка съм я получила, платила, че и върнала..И от АЮ, и от Еконт ми твърдят, че само съм я прегледала и директно е върната.
Как са получили нещо, което е било при мен..нямам идея..
И при мен е така! В тяхната система пише ,че са върнали сумата, а при мен пари няма. Тъкмо мислех утре да им звъня.
Благодаря Ви!

# 63
  • София
  • Мнения: 13 303
И при мен е така! В тяхната система пише ,че са върнали сумата, а при мен пари няма. Тъкмо мислех утре да им звъня.
Благодаря Ви!
Минава време след като под поръчката изпишат, че сумата е върната. Често отнема няколко дни преди да се появи в сметката.

Seaa, много неприятна история! В брой ли плати? Аз винаги плащам с карта и мога да покажа извлечение от банката. Имаш ли профил в Еконт? Там би трябвало да се вижда пратката, която си върнала. Дори да нямаш, профилът се прави с телефонен номер и се показват пратките, които човекът с този номер е получил или изпратил поне 1 месец назад, а може и повече.

# 64
  • Пловдив
  • Мнения: 680
Да. Платих в брой на куриера.
Утре смятам да отида до офиса, в който върнах пратката и да попитам.
Имам профил в Еконт, но никакви връщания не намирам през последните месеци. Ще попитам.

# 65
  • Мнения: 380
А пратката която сте върнали сега къде е? При Вас или в абаут ю? От всичко,което прочетох според мен проблема е в еконт. От там всичко идва. До сега не имало проблем с връщането на пари и пратки при мен и много бързо дори ги връщат. За няколко дни след обработването на връщането,не повече от 2-3 дни.

# 66
  • Мнения: 2 330
Харесала съм това преходно палто https://www.aboutyou.bg/p/only/prehodno-palto-soho-9042024
Някой има ли отзиви?

Направо като ви чета ми се отщява да поръчвам..

# 67
  • Мнения: X
Много кофти ситуация. Според мен също проблемът е в Еконт. На мен ми се е случвало супервайзерът им, за моя район на 2 пъти да ми звъни за справка за някакви периоди назад как съм платила, в брой или с карта. Явно им се бъгва системата и им се губи информация на моменти. И в този случай ми изглежда подобно, явно не са отчели плащането и като е в брой няма как да се докаже...Надявам се да проблемът ви да се разреши, защото остава такъв горчив вкус, че ти се отщява да пазаруваш.

# 68
  • Мнения: 8 792
Момичета, при вас работи ли сайта?
При мен дава само,, опа нещо се обърка'' и само заглавна страница с бански.
Скрит текст:
Най-добрите прибращи бански костюми

Прибра? какво ?


Не мога да си вляза в профила от компа, а иначе от тел като вляза и ми изписа нямате поръчки, няма профил и т.н
Което не е вярно, онзи ден направих поръчка даже и исках да видя дали е тръгнала.
Целия сайт ми стои някакси много неестествен.

Кошмар е тази случка с Еконт!!! Късмет дано се развие по-благоприятен начин за съфорумката.

# 69
  • Мнения: 18 979
На мен това "Упс, опитайте отново" ми го дава от вчера, мислех, че проблемът е при мен.

# 70
  • Мнения: 380
Да. Платих в брой на куриера.
Утре смятам да отида до офиса, в който върнах пратката и да попитам.
Имам профил в Еконт, но никакви връщания не намирам през последните месеци. Ще попитам.



Ако не могат да открият нищо,има камери в еконт. Изискайте да върнат записа в който сте изпратили пратката.

# 71
  • Мнения: 3 064
И при мен имаше проблем със сайта, но се оправи.

Днес ми дойдоха тези еспадрили
https://www.aboutyou.bg/p/tommy-hilfiger/espadrili-8340153
не знам защо реших, че ще са умалени и поръчах 41 номер вместо 40, какъвто обикновено нося и са ми големи. А бяха на 57 лв. Много ме е яд. Сега пак ще ги дебна да ги намалят. Тези утре ги връщам.

# 72
  • Мнения: 513
                                                           
Общо взето казаха, че са много изненадани,че не им се е случвало до сега и да върна артикула. Нямаше дори извинение.
[/quote]

Според мен това е срязано при отваряне на плика с ножица. Някой си е поръчал топ, срязал го е и после го е върнал и то в грешна опаковка. То е видно от самолет, че са различни модели. Според мен трябва да настоявате за код за извинение. Още повече, че продукта е изчерпан и сега дори не можете да си го поръчате отново. Само не знам къде са бляли тези, които са го премали обратно.


vlbs
, аз също като Вас се регистрирах тук само заради темата. Преди тема-две, по време на голямото зимно намаление, имаше пост на дама, чиято близка в Германия я е информирала, че там това е редовна практика. Да се купува дреха, да се носи няколко пъти с етикета и да се върне.

# 73
  • Мнения: 9
Да,видно е, че топът е друг, както и че има очеваден дефект. Писах им и на мейл още същия ден, отговор имам само някакъв автоматичен и до там вече трети ден. Топът съм го върнала, беше в размер С,така че ако случайно някое момиче си поръча същия да го има предвид. Вече си мисля, че има вероятност да го преправят на друг.

# 74
  • Мнения: 380



vlbs
, аз също като Вас се регистрирах тук само заради темата. Преди тема-две, по време на голямото зимно намаление, имаше пост на дама, чиято близка в Германия я е информирала, че там това е редовна практика. Да се купува дреха, да се носи няколко пъти с етикета и да се върне.

Аз имам неща и от немското абаут ю. Там нещата не стоят както в България. Има марки,които ги няма в българският абаут ю. Там носените неща отиват в секция second hand,тук няма такава секция. Тук се пускат отново налични и направо отиват при друг потребител,който ги поръча като нови. Не си мислете,че ви ги пращат от склада в Германия. Тук имат склад в България,от България се изпращат пратките.

Общи условия

Активация на акаунт