При нас се подновиха пързалки,пейки и даже ги циментираха за да не ги откраднат.След един месец при неуспешни опити да бъдат местени и цимента излезе здрав,просто бяха натрошени и останаха да стърчат парчета от дъски .Учителките преди да изведат децата събираха острите отломъци от дъски ,а байчото лудна да се чуди от какво да оправи парапетите на пързалките.
За проектите , по които кандидатстват директорите и там нещата стават , ако градината ти е малка.Когато двора е голям всеки гледа да обещае и нищо да не направи.При нас има редки дървесни видове,направен беше проект за тяхното спасяване,почистване и там каквито трябва процедури /не коментирам,че всичко това беше засадено от персонала в градината преди години/ и какво стана :"Ей,супер сте ама няма пари?!?!".Проекта беше направен от инжинер ландшафен дизайн.Да не говоря,че всички цъфтящи растения и храсти,магнолии всяка година като цъфнат се обират от посещаващите ДЗ родители и деца и изобщо не е проблем да срещнеш излизащо от градината дете с цъфнало клонче в ръка.Много важно,че някакви си учителки са обяснявали,че дърветата и храстите се пазят,не се чупят и т.н.
За да бъде двора красив просто трябва да си го пазим такъв ние. Не след като напуснем градината да оставим порасналите си вече деца да я разбиват,пък и да се караме с пазачите ,че дворовете се заключват и да се чака 19 часа всички да си отидат и да нахлуем и да трошим.Въпрос на възпитание и култура според мен.