Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 71 872
  • 1 154
  •   1
Отговори
# 885
  • Мнения: 959
Ок, мерси. Защото в Алиекспрес се появи някакъв статус Неуспешен опит за доставка.

При мен същото се появи в тракинга, явно пишат "неуспешен опит за доставка", като оправдание, за да не ходят до адреса, макар че аз дори им писах, че предпочитам да си я взема от техен офис, а не да ми я доставят.
Вие вашата получихте ли я вече?

При мен също първо си пишеше, че е налична в централния ЛЦ, а после, както тук ме ориентираха, се появи и в кой PUP мога да си я взема, но все пак ми пратиха и на мен, че уж неуспешна доставка имало... А като отидох, въпреки че пишеше, че е в съответния пункт ми казаха, че я няма. Дори се учудиха как така в тракинга пише, че е там...
Та ме върнаха да си чакам известие с някакъв допълнителен техен номер, който след доста часове ми пратиха по вайбър и вече като отидох втория път и си я получих.

(Използвам случая и да благодаря още веднъж на съфорумката за услугата да направи поръчката вместо мен! Hug)

# 886
  • Мнения: 8 406
Вчера привечер статута и се промени на "В склад на ExpressOne
София- Екип 1- Център | СОФИЯ". Явно се придвижва, да видим днес какво ще стане.

# 887
  • Пловдив
  • Мнения: 2 247
Днес ще получите съобщение да отидете да си вземете пратката.
Щом е вече в София получавате и sms

# 888
  • Мнения: 8 406
Получих я, всичко е наред.

# 889
  • София
  • Мнения: 2 587
Здравейте, доста пъти вече поръчвах от сайта, само с 2 пратки имам проблем. Едната още от миналия август и не дойде, изведнъж сама се прехвърли все едно съм я получила. Писах няколко пъти на продавачите, уж щяха пак да ми пратят и нищо не дойде. Втората на 12.02 беше със статус,че е пристигнала, но не получих смс. Отидох, разпитвах в пощата, нищо нямало за мен. Писах на продавачите, да съм чакала и така и нищо не дойде. Знаете ли нещо мога ли да направя. Едната е за 30лв, другата за 17лв.

# 890
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
едва ли срока за диспут вероятно е изтекъл на първата
дай тракинг номера на втората да е видим от февруари до сега поне там не са 90 дена

# 891
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Здравейте отново. Искам да попитам пратките от Турция, по-специално от Tredyol, как пристигат, с кой куриер? Поръчах през Алиекспрес, но от 09.04 пратката няма движение. Последно е със статус Export от Турция и до там.

# 892
  • София
  • Мнения: 2 587
едва ли срока за диспут вероятно е изтекъл на първата
дай тракинг номера на втората да е видим от февруари до сега поне там не са 90 дена
UA171425054HU

# 893
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
едва ли срока за диспут вероятно е изтекъл на първата
дай тракинг номера на втората да е видим от февруари до сега поне там не са 90 дена
UA171425054HU
този вид номера нямат онлайн следене - само пощите си ги следят в вътрешната мрежа
освен с номера дда се иде и пита в пощата друго неможе да направиш
като гледам си на 81 ден, явно имаш още 9 дена и после диспут
https://parcelsapp.com/en/tracking/UA171425054HU

# 894
  • София
  • Мнения: 2 587
Питах в пощата вече...нямам пратка.

# 895
  • Мнения: 2 210
Здравейте,
Има ли опция да откажа пратка от Аliexpess, която се доставя от Express one, още преди да ми е дошъл куриер вкъщи? Примерно като получа смс има ли вариант да я откажа или трябва да дойде куриерът у дома и чрез него да я откажа?

# 896
  • Мнения: 2 576
Здравейте,
Има ли опция да откажа пратка от Аliexpess, която се доставя от Express one, още преди да ми е дошъл куриер вкъщи? Примерно като получа смс има ли вариант да я откажа или трябва да дойде куриерът у дома и чрез него да я откажа?
Само когато отидете на място да я получите.

# 897
  • Мнения: 2 210
Благодаря.

Здравейте,
Има ли опция да откажа пратка от Аliexpess, която се доставя от Express one, още преди да ми е дошъл куриер вкъщи? Примерно като получа смс има ли вариант да я откажа или трябва да дойде куриерът у дома и чрез него да я откажа?
Само когато отидете на място да я получите.

# 898
  • Мнения: 3 134
С какво пристигат пратки, започващи с номер LP? Бг пощи? Спиди? Еконт? Любимите ми Експресуан?

# 899
  • Мнения: 239
Отново мъка с expressone, миналата година ходих да взимам пратка от техен офис. Вчера получавам съобщение, пратката ми този път е в другия край на града, в изключително неудобен офис (трябва да пътувам 2 часа за да го стигна)
има ли въобще начин вече да се свърже с тях човек и да я пренасочат, или директно да опитвам с ali-то dispute (не ми се искаше, тъй като продавача все пак е изпратил пратката, вината е изцяло на Express one и тъпотиите им )

Общи условия

Активация на акаунт