Анти реклама на фризьор - Бургас

  • 2 257
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 11 509
Adoralova, да сериозна съм.
Защото клиента не винаги има право.
Защото има клиенти, които винаги ще са недоволни.
Защото и представящите услугата са хора. Случва се да закъснеят...
Защото всеки от нас е оставал недоволен от нечия услуга, но не се е хвърлял с чифте пищови да търси как да окепази името на представящия услугата. Не сме търсили начин името да остане в интернет дълго и трайно, че да сме си отмъстили.
Защото, когато си недоволен не ставаш и плащаш, а после да гаднееш. Или не плащаш или изискваш да те направят, докато си доволен.

Да, за това съм сериозна. Това е тема за грозно оплюване. Не е дискусия, не са двете страни, няма какво ние да сме съдници. Една жена - плюе по някого споменавайки името му. А дали е клиентка, дали е конкуренция или новата на бившия и ние не знаем.

 

# 16
  • USA
  • Мнения: 7 367
Когато плащам за услуга и от моя страна всичко е точно ( да съм на време,да платя),очаквам същото от ответната страна.
Ясно ми е,че фризьорката не е от най-кадърните щом и закъснява и прическата не е направила добре.
При положение,че има повод, гонене на график(и други лица са замесени,които също са назад заради закъснението на фризьорката),напълно разбирам негодуването на клиента.

# 17
  • Мнения: 9 010
Я сложи снимката да видим как те  е направила?

# 18
  • Мнения: 920
Съществува едно такова хубаво и полезно качество като отговорност.
Съществува и едно такова понятие като последствия - било то от проявена отговорност, било то от проявена безотговорност. Хубаво и полезно е човек да умее разумно да предвижда последствията от действията си - в случая некачествено свършена работа. Отзивите на доволни или недоволни клиенти също са полезни като ориентация за всички евентуални или потенциални клиенти.

# 19
  • Мнения: 11 509
А как ще рзпознаете, че поста е от недоволен клиент, а не от бившата на новия?

Когато се оплаквам от някого изтипосвайки имената му не е ли редно да напиша и своите - така де, не съм мишка да се чудя от къде анонимно да мятам лайн@? Може пък омятания да ИМА какво да каже и за мен като клиент или да се окаже, че въобще не съм била клиент.  

Нима нормален човек може да приеме за ориентир негативен пост от анонимен в тема, в която оплютия не му е дадено да се защити и да изкаже своето виждане на казуса? Това е просто хулене.

# 20
  • Мнения: 2 959
Просто една от двте ви е имала лош ден!

Обаче ще си позволя да ви кажа нещо друго. До тук е трябвало с годините да научите, че светът не се върти около вашите желания и се случват другите да имат проблеми, заради които да закъснеят, да са притеснени, да не им спори. Виждам, че освен косата ви и въпросната фотосесия не ви интересува нищо друго ... а и освен да "накажете" всеки който е пренебрегнал желаните уговорки.
Дръжте се с хората човешки! Замислете се как ще се почувства тази жена изтипосана тук! Добре знаете защо аджеба пуснахте този пост ... вероятно не само тук! Нищо кой знае какво не е станало!
Можете ли да си представите как въпросната фризьорка пуска тема тук с вашите имена /тя ги има, нали?/ и ви плюе, правейки се на изброяваща фактите ... грозничко а? Не е нормално да се опитвате да нараните някого, защото косата ви не е станала, както ви се е искало!
Работете върху себе си! Всичко се връща!
Всичко добре, обаче това не е жест, а услуга, за която жената е заплатила 120 лв. 120 лв не се изкарват току така. Естествено, че ще има претенции, след като това, за което е заплатила, не е извършено както трябва.
Да не говорим, че от юридическа гледна точка, това е неизпълнение на договорни отношения и за тези неща вече има доста добре развито потребителско право.

Наистина недоумявам какви глупости пишете.

# 21
  • Мнения: 11 509
Вие говорите глупости! Как точно ЮРИДИЧЕСКИ ще докажете, че прическата не е била хубава?
Значи отивам във фризьорски салон и сядам и на всичко направено казва "Тц, не ме кефи!" Дори няма да си кривя душата - до тук няма фризьорка да се е справила с косата ми. Обаче седя и чакам да си "изработи" парите до кога? Юридически кога може да нарита претенциозния ми задник фризьорката? И ако си е загубила времето с претенциозната ми глава трябва ли да и платя? А ако не и палтя трябва ли тя да си развали творението?

И това е фризьорка - как стои въпроса с масажистите? До кога трябва да ме мачкотят?

А с пържолите в ресторант как стои въпроса - носят, връщат и пак носят докато ти хареса и е сготвено по твой вкус?

Работата е там, че в ценоразписа пише "Направа на прическа" или "Частичен масаж 40 мин". Не пише "Доставяме оргазъм чрез коафьорство. Т.е. отиваш на специалист и той ти прави каквото е способен - разбира се опитва се да ти хареса, да си доволен, но има вечно недоволни клиенти, има и майсторлък, който не допада на съответния клиент.

А и да се върна на въпросните 120 лв. Хайде сега ми кажете коя фризьорка си слага в ценоразписа за прическа 120 лв.? Тази на която и ги плащат толкова т.е. има и самочувствието и клиантелата.

# 22
  • Мнения: 2 959
Има си платформи за сигнализиране на некачествени потребителски услуги - европейски и български.
Дори и да не е прическата, закъснението с 30 минути и развалянето на плановете и деня (вероятно и настроението и празника) на клиента и достатъчна причина, която да категоризира услугата като некоректно изпълнена. Когато плащаш, имаш право да изискваш и тук изобщо няма място за човешки взаимоотношения. По вашата логика, флизьорът също не е проявил човечност и разбиране, защото не само, че е провалил плановете на клиента си, но е проявил и неуважение към неговите време и емоции. Накрая е взел и голяма сума пари. Аз предлагам услуги и когато не изпълня нещо с 100% качество, винаги правя отстъпки. Клиентът не го интересува болна ли съм била, тъжно ли ми е било. Той си плаща за услугата, която съм описала, че извършвам, по начина, по който съм описала, че извършвам. Разбира се, аз имам правото, ако клиентът не ми допада или не се чувствам добре, да не приема поръчката.
В случая фризьорът е приел поръчката и е извършил услугата по възможно най-мърлявия начин. Включително и от човешка гледна точка, защото вие много държите на нея и на това клиентът да прояви разбиране. А фризьорът защо не трябва да прояви такова?

Направо, дайте тук да ни обират и то с крупни суми за някакви си смешни прически (в топ салон в София - Galleria, цената за прическа е 70 лв), пък ние ще си мълчим и ще си плащаме, щото да не засегнем чувствата на фризьора. А тези пари, че сме ги изкарали на ръба на burn out, няма значение. Ми като е тъжна фризьорката, да не работи и да си стои вкъщи и да си почивам.

# 23
  • Мнения: 2 623
Винаги като се изисква прическа за особен случай, в главата на фризьора се оформя и необикновена цена. Казваш какво искаш, без излишни обяснения.
Ако не си доволен, казваш го на място.
Друг е въпросът, че всякакви самозванци се наричат "фризьори".
Разбирам яда ти. Казвай си нещата на място, в салона.

# 24
  • Мнения: 615
Много грозно изтопосване на имена. Напиши и своето тогава.

# 25
  • Мнения: 9 010
Клиентът отива с някаква идея как ще изглежда, и ако не се получи накрая тази му представа, фризьорът е виновен, клиентът си го мисли за некадърен, а ако  се получи фризьорът е факир (без да е такъв).

И аз като ходя на ресторант, колко пъти си поръчвам едно и също нещо и всеки готвач го приготвя различно вкусно, същата работа. Плащам си и вкусните яденета и безвкусните. И после вече пазарът решава ситуацията - не ходя повече там, където не ми е харесало.

Да не подхващам и за адвокатите ...

# 26
  • Мнения: 5 129
За 120 лева трябва да те направят както очакваш.

# 27
  • Мнения: 1 539
Не мога да повярвам какви неща прочетох Grinning
Момичето е в пълното си право да е ядосано, а от фризьорката - никакъв професионализъм. Даже и да оставим какво сътворила, толкова си може, но това да закъсняваш е абсолютно недопустимо и смешно. Ако не можеш да си преценяваш времето, тази работа, както и която и да е, не е за теб, много е просто.

Колкото до това, че вечно клиентите са виновни, абсолютно не съм съгласна. Точно 0 пъти за всички години, в които работя с клиенти ми се е случвало да се скарам с някого или да го гледам все едно ми е крив. Нервни хора винаги има, НО ако някой е избрал да работи с клиенти трябва да е разбрал, че настроенията на хората нямат нищо общо с него, а от него се изисква само качествено обслужване. Повярвайте ми, колкото по-позитивни сте, и най-сърдитият ще омекне. Но всеки продавач-консултат държи да спори, да се обяснява, да обвинява - замълчи си и кимни, толкова е просто. Всеки ден оставам потресена от отношението навсякъде, като не ти харесва работата - намери си друга.

# 28
  • Мнения: 9 010
А защо така повярвахте на момичето? - истината е някъде по средата, не сме чули другата страна. Това, че момичето мисли, че не са и направили вълните, дали пък  значи, че е нямала вълни?
За закъснението не оправдавам никого, нито фризьор, нито клиент.

# 29
  • Мнения: 2 959
Savannah., добре че се появихте с адекватното си мнение. Вече аз си мислех, че нещо не ми е наред, защото смятам, че не трябва да съм благотворителна организация за некадърни и закъсняващи фризьори.

Аз не мога да разбера защо се хващате за прическата и пренебрегвате основното нещо - 30 минути закъснение, при условие, че клиентът има повод и планове. Но дори и да няма - 30 минути закъснение. И след това за капак - некадърна прическа и 120 лв за цялото удоволствие. А да - и нагло поведение.

И какво означава - "грозно изтипосване на имена". Хора, както казах - вече си има и юридическа страна на въпроса, миналата година влязоха в сила промени в ЗЗП и то по отношение на потребителски отзиви. Всички тези неща са именно с цел - подобряване на потребителското преживяване и предотвратяване потребителят да страда и да си дава парите за некадърни услуги. И съответно - филтриране на некадърни услуги. Като закъсняваш и не ставаш за фризьор, ще си магазинер или касиер, или каквото там решиш. Но няма да губиш времето, емоциите и най-вече: парите на хората.
И ако тази фризьорка не беше взела 120 лв за такава услуга, вероятно щях и аз да си кажа - е, ок, минало. Поне не си се изръсил. А авторката на темата се е изръсила и то яко.

Общи условия

Активация на акаунт