SARA SWEIDAN - неприемливо държание, не се подвеждайте като мен

  • 2 498
  • 39
  •   1
Отговори
# 15
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 063
Знам кой е органа,но на мен това не ми е работата,а на КЗП.

# 16
  • Мнения: 69 126
Защо си писала до КЗП, щом знаеш че друг орган е компетентен? И пишеш че било работа това на КЗП..нещо не се връзва..

КЗП ще ти препрати жалбата, но за целта трябва да я напишеш. Устно питане..ми няма как.

Хем ни мързи да пишем, хем се сърдим...ми доообреее.

# 17
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 063
Еми да кажат какво трябва да се прави,ама не им се занимава.Най-лесното е да препращат на друго място.

# 18
  • Мнения: 69 126
На мен са ми казвали, за храна в лидл беше, не помня какво точно, пуснах жалба до кзп, оцади ми се от там служителка и ми обясни, че въпросът е за БАБХ, те нямат правомощия по конкретния сигнал.

За друг сигнал за парното пък ми препратиха жалбата до КЕВР, като преди това ми се обадиха да ме питат съгласна ли съм да я препратят...

Всичко това- след ПИСМЕН сигнал.
На устно ало по телефона...несериозно е някак.

# 19
  • Варна
  • Мнения: 434
Еми да кажат какво трябва да се прави,ама не им се занимава.Най-лесното е да препращат на друго място.
Е как да ви кажат какво да се направи, като те не са органа, който контролира храните? Вие, ако например сте адвокат, знаете ли какво трябва да направите при сърдечна операция или ще пратите човека, който ви пита, при лекар?

# 20
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 063
Вие не разбрахте.Те не ми казаха че жалба трябва да пусна.И не беше по телефона,ами беше наживо.

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 1 929
КЗП 0при мен винаги са били супер ефективни. На 2-3 пъти съм се свързвала с тях за такива търговци и винаги са се обаждали до 1-2 дни и до седмица съм си получАвала парите обратно.
Ей така стана с магазин Теодор в Пловдив. Чисто нови дънки на мъжа ми се разкъсаха буквално на 7 ден след купуване. Отказаха да ми върнах парите, макар че се върнах с касова бележка и панталоните.
Свързах се с КЗП и точно след седмица ми броиха парите в брой на касата на магазина.
Моят опит от КЗП е много положителен и при мен винаги са реагирали адекватно.

А за храни и тяхното качество е БАБХ. КЗП няма какво да направи в такъв случай.

# 22
  • Мнения: 915
Ама какво пускате теми! Не си ли знаете правата. Има КЗП - опишете случая, приложете снимки на дефекта, на молбата ви да върнете стоката с видима дата и си търсете правата.
Ще се изненадате как като се намеси КЗП - всичко се връща, заменя и сроковете се оказват наред ...





Направих темата с цел да стигне до повече хора. Надали някой иска да се занимава с КЗП и т.н. Не продават пък нещо чак толкова невероятно, че човек да се занимава...
Аз благодаря за предупреждението, има достатъчно други магазини - по-добре да ги пропусна, отколкото да се занимавам после.

# 23
  • Мнения: 11 439
Ама какво пускате теми! Не си ли знаете правата. Има КЗП - опишете случая, приложете снимки на дефекта, на молбата ви да върнете стоката с видима дата и си търсете правата.
Ще се изненадате как като се намеси КЗП - всичко се връща, заменя и сроковете се оказват наред ...


Направих темата с цел да стигне до повече хора. Надали някой иска да се занимава с КЗП и т.н. Не продават пък нещо чак толкова невероятно, че човек да се занимава...
Аз благодаря за предупреждението, има достатъчно други магазини - по-добре да ги пропусна, отколкото да се занимавам после.

А от къде знаете, че това не е един страхотен онлайн магазин, с неверотно обслужване, послепродажба и т.н., а поста е от некоректен конкурент, който иска да омаскари името на другия?

Значи ако аз пусна тема против вас инкс и ви оклеветя без нито едно доказателство, с нелогични излеяния и не съм потърсила съответния законов ред в казуса, който ще изтипосам то вие ще повярвате и ще стоите настрана от себе си?

# 24
  • Пловдив
  • Мнения: 1 929
В интерес на истината аз съм купувала от този магазин, не се харесах в панталона- върнах го на база само нехаресването ми.
Възстановиха ми парите точно след 14 дни.
Така че нямам негативен опит с тях.

# 25
  • Мнения: 2 585
Да, аз съм конкурент, който иска да ги омаскари, както и всички писали за некоретното отношение в магазина. Моля ви се малко по-сериозно, що за марка е въпросната, че някой да се опитва да я омаскари, аз ако не бях влязла в Ринг мол да губя време /имах доста часове за губене/ и обиколих сто пъти мола нямаше да знам, че съществува подобна марка.. То вероятно и нежеланието им да ми върнат стоката се базира на ниския оборот който имат - пет като мен да има стигат им за някой лев. Те явно не целят доволни редовни клиенти, а такива излъгали се един път..
И с тези законови методи и права… Извинявайте, ама аз си купувам по 10 дрехи /ориентировъчно/ в седмицата, ама вие представяте ли си всички да са от подобни магазини с дефектни некачествени дрехи и търговци с лоша търговска практика, аз вместо да закусвам и да си пия кафето трябва да спя в сайта на КЗП правата да си търся..

# 26
  • Мнения: 11 439
Е, в мола ли ги купихте или онлайн?
Пишете, че имате много часове за губене, пък после нямате време да си спазите ЗАКОНОВИЯ РЕД за връщане на артикул...

# 27
  • Мнения: 2 585
Е, в мола ли ги купихте или онлайн?
Пишете, че имате много часове за губене, пък после нямате време да си спазите ЗАКОНОВИЯ РЕД за връщане на артикул...


В кой точно пост съм написала, че съм ги купила онлайн? Не, че съм длъжна да давам обяснение, но имала съм време за губене в конкретния ден първо и второ никога колкото и свободно време да имам няма да го използвам за писане на жалби до КЗП.
За мен въпроса е принципен. Без значение ми е дори дали ще ми върнат парите посредством КЗП, задействах нещата, само защото не искам и други хора да хабят нерви като мен.
Всеки може да пазарува от където си иска, да си пише до която си институция поиска. Вие обаче, защо се опитвате да ме убедите, че нормалното развитие на ситуацията е да продават дефектни дрехи, пък потребителите да се обръщаме към КЗП, ами не, не е това нормалното развитие.

# 28
  • Мнения: 69 126
Е, плащаш на адвокат да ти пише жалбите, пък ти пак може да си пиеш кафето....
КЗП съвсем не е задължителен вариант. Опция е.

# 29
  • София
  • Мнения: 13 527
Сигнал до КЗП отнема 1-2 Мин, за да се формулира и изпрати онлайн.
За сметка на това е далеч по-времеемко да се пускат и следят с дни и седмици теми.
Авторката, като адвокат (или юрист, че не разбрах), би следвало да знае, че е добре при проблем да си търси правата по съответния ред. Всичко останало, особено анонимно, може да бъде тълкувано като нелоялна конкуренция или най-малкото като разпространение на невярна информация, дори и да е вярна.
На мен фирмата не ми говори нищо, но не вярвам на анонимки.

Общи условия

Активация на акаунт