Енгин Акюрек. Нови и стари проекти – Тема 431

  • 37 963
  • 740
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 761
"Присъда" спечели току-що международното ЕММИ за най-добра теленовела. Да им е честито на всички в екипа, но не мога да не споделя, че наистина не разбирам вече нищо - не само вкуса на турските домакини и други техни телезрители, определящи рейтингите, но и критериите на тези, които дават наградите. Гледах с интерес първия сезон  на "Присъда" от 14 серии, но после постепенно се отказах, защото намирах, че сценарият се поизчерпа (а те вече са към 50 серии). Сериалът има свои достойнства, но със сигурност не е най-доброто, което е създадено по света, в частност в Турция.  
В такива моменти винаги ми става мъчно за Енгин и за това, че по една или друга, независеща от него причина не получава напоследък отличията, които заслужава....

# 661
  • София
  • Мнения: 742
Аз явно нещо не разбирам,,Всичко за Фара,,за човек когото обичаш жертваш всичко.В случая се прави всичко против Фара,След всичко отпреди,след като ако не се омъжи за теб,отново няма да види синът си,сега и това убийство и лепна семейство Азади.Наистина Бехнам е прав ,трябва да я намерят преди полицията,,защото  не се знае кой ще разследва и е възможно да лъсне ,че всеки роднина има по- голям интерес от смъртта на Махмут.

# 662
  • Варна
  • Мнения: 1 527
Добро утро, момичета !

Барисеа, Мариянка, хиляди благодарности за превода Two Hearts

Хубав да ви е деня !

# 663
  • Пловдив
  • Мнения: 35 745


Добро утро в ден вторник. Имаме превод на епизод 21. Да си го изгледаме и коментираме.
Поздрав и с тази нова снимка на сладурите ни. Момичето е фенка на Демет, благодарим й, че се е снимала и с Енгин. Колко сладко се е облегнала на него. Феновете на единия стават такива и на другия.
Дано днес ни пуснат и някое откъсче от 22 епизод.

# 664
  • Мнения: 10 358
Привет! Благодаря за преведения скоростно епизод!

  Буркина, нали виждаш кой е продуцента - Керем Чатай, той се е окопал там и само негови сериали пробиват, аз не се ядосвам вече, това е лобизъм . Има го и при музикалните награди, не е изобщо гаранция за качество и популярност.
  Номинациите/награди за актьор е вече по-различно, там вече най-важен е таланта и качеството на актьора, така че Енгин и неговата лична награда от Сеул са най-високото стъпало до момента . А и номинацията му за Еми като актьор също, макар за там не можем да отречем ролята на лобизма на КеремЧатай Stuck Out Tongue Winking Eye

Последна редакция: вт, 21 ное 2023, 11:09 от araselia

# 665
  • Пловдив
  • Мнения: 35 745


Докато чакаме нещо ново - целувка за приятен ден.

# 666
  • Мнения: 2 428
Здравейте момичета!
Изгледах серията с превод, и  почти няма какво да добавя .Писах в пост 648,какво мисля!Освен че затвърждавам казаното ,и че Бехнам е наръгал чичо си!Иска той да е най могъщия човек в Иран!Има някакво маниакално разстройство,свързано с Фара!Дано има справедлив край за него накрая за всички злини които върши!
Хубав,ползотворен и усмихнат ден на всички,с надежда за новини със сериала!
И малко сладникавост от мен!

# 667
  • Пловдив
  • Мнения: 35 745


Нова снимка със сладурите ни.
Е, как да не ги обичаш - ръката й върху сърцето му.

От акаунта: https://twitter.com/adimfarahdizi/status/1726960945988280810
Изгубихме се в усмивките им! 😍

ДОПЪЛВАМ още един линк от акаунта: https://twitter.com/adimfarahdizi/status/1726963676064977295
Клик в/у линка. Пишат: Толкова е хубаво да ги гледаш така!

Последна редакция: вт, 21 ное 2023, 16:54 от mariana51

# 668
  • Мнения: 2 428


Нова снимка със сладурите ни.
Е, как да не ги обичаш - ръката й върху сърцето му.

Започнах много да харесвам Демет покрай Енгин!Млада винаги усмихната и носеща много позитивизъм!Много добра двойка са!

# 669
  • Пловдив
  • Мнения: 35 745






Времето лети. Енгин и Керем Чатай, и сценаристките на "Мръсни пари и любов" в Ню йорк от 21 до 23 ноември 2015 г.
Осем години от номинирането му за най-добър драматичен актьор.

# 670
  • Мнения: 10 358
Страшно приятно е като влезеш в темата и да срещнеш тези щастливи усмивки 😍 Много зареждащо ,да продължават в тоя дух 👌🙏🙂

И една Фара-рокерка 👌

# 671
  • Мнения: 24 615


Здравейте  по вечерно време!
Благодарности за превода на серията!
Захващам да я гледам!

# 672
  • Варна
  • Мнения: 1 527


двамата братя, много добра комбинация Yellow Heart

Много добра атмосфера има на сета, сещам се за един друг, където
беше точно обратното, то и си личеше, няма как да не се усеща.
Радвам се сега много за това партньорство между Енгин и Демет Heart Decoration

За Присъда и аз съм на вашето мнение, и аз го гледах 10-на епизода и нещо
ми закуцука. Но безспорно Сема Ергенекон, заедно с Ейлем  Джанполат за мен
са от най-добрите в бизнеса, а Керем Чатай има визия за това, което прави.
Съжалявам, че Енгин не остана при него.



Сладури Two Hearts

Сема и Керем в Ню Йорк

Честита им награда на Присъда

Последна редакция: вт, 21 ное 2023, 21:41 от Аnista

# 673
  • Пловдив
  • Мнения: 35 745


Който има време сега, който не - утре и при желание да прочете поредния анализ от Навид Шахзад. Не е задължително да сме напълно съгласни с него, но да го прочетем.

https://www.facebook.com/groups/3660115584110366/?multi_permalin … ype=recently_seen

Епизод 21
Последният епизод, въпреки някои от недостатъците си, е с една дума невероятен! Не само виждаме невероятните умения на Акюрек за синхронизиране на комиксите, но и за зрителите, изтощени от хипертоксичността на предишните епизоди, облекчението, предоставено от някои комедии, е добре дошла промяна.

В стила на истинската дама Агата Кристи, сценаристите изработиха перфектния детективски сценарий, като внимателно изложиха поредица от обосновки за опита за убийство на Мехмет Азаади с оръжие, проследенодо Фара. Използвайки метода на дамата в началото на епизода, влизането на Фара в къщата на Бехнам и паническото излизане в окървавени дрехи е страница, взета направо от многото книги на английската писателка. След като е написала 72 романа в продължение на 55 години, „методът“ на Кристи следва строг модел: следва строг модел на работа назад от едно убийство, последвано от сложни подробности за различни вероятни заподозрени и техните мотиви, които ще бъдат усложнени допълнително от редица улики, включително червени херинги, които авторката често размахва пред читателите си.

В нашия случай сме наясно с времето между влизането и излизането на Фара, тъй като първото се случва малко след като тя напуска Тахир с вълнуващата новина, че майка й е жива, докато паникьосаният й изход е през нощта. Това, което се случва между тях, се повтаря в повторение на събития, което завършва с изненадан и притеснен Тахир, който отежда Фара в безопасна къща, което преоблъща целия епизод с главата надолу със своя "павилион", вдъхновен от декора.

Склонността на Акюрек към комедията за съжаление не е получила нужното внимание, тъй като неговата личност като романтичен герой хвърля толкова дълга сянка, че всичко останало бледнее в сравнение. Първият дългосрочен сериал на актьора (106 епизода) е ”Брак с чужденец”(2004), в който Акюрек се хареса на зрителите с любовните си лудории като „кученце“, с разбито сърце и евентуалното си щастие. С малък шанс да демонстрира комедийните си умения, например, той използва очите си, за да предупреди твърде приказливата си майка по време на изключително трагичния сериал ”До живот” или в някои избрани сцени в „Мръсни пари и любов“, като например престореното му отхвърляне на кулинарните умения на Елиф, водещо до възторжена гъделичкаща сцена; героят му като простия Низипли Халим в „Черната змия” (2007–2008) е пълен със сладки сцени, подчертаващи комичните му реакции в сцени, включващи жената, в която се влюбва, и ревността, която изпитва, когато види интереса на друг мъж към любимата му.

Както е сега, последният епизод се колебае между два разказа, т.е. драматичната и основната сюжетна линия, която се отнася до майката на Фара, продължаващия заговор на Бехнам да убие Тахир, опита на Махмут да привлече Тахир за партньор (тъй като сега той притежава скъпоценното им контрабандно злато) и самостоятелните опити на Мехмет да се примири с дяволския план на Бехнам. Втората дъга, която върви успоредно на основния разказ, се отнася до вмъкването на безгрижни сцени, базирани на недоразумения и произтичащо от това веселие.

За съжаление, по време на втората дъга ставаме свидетели на провисване в средата на иначе напрегнатия разказ. Спомняйки си химията между Фара и Тахир в първия сезон, когато Фара се изправи на върха на пръстите си, за да прегърне изненадан Тахир, след като той я спаси от депортиране, индивидуалните им реакции при първата им целувка, похвалния отказ на Тахир да се възползва от пияна Фара, евентуалната нежност любовна консумация, увенчана с разговори за минали романтични завоевания на Тахир и т.н.; втори сезон разочарова ужасно. Тежестта за този спад за съжаление може да бъде проследена до голяма степен до Демет и малко "мързелива" посока. Сред много други по-фини детайли, екранната романтика изисква от време на време тишина, за да може публиката да поеме интензивността на интимността и да бъде погълната от влюбените. В "Казвам се Фара" Демет никога не спира да говори до точка, в която става положително досадна. Приемаме, че сценаристите са тези, които определят диалозите, с които актьорите работят, но усилията на Демет да продължи да играе силната „лъвска майка“ никога не намаляват, за да позволят на нейния характер да омекне малко. Освен твърде много за казване, Демет има уникален проблем с изражението на лицето си, което остава статично до степен, в която е трудно да се различат чувствата, които иска да предаде. Едно изражение, често появяващо се през рамото на Акюрек, докато тя отваря и затваря очи, никога не омеква до точка, в която човек може да си я представи как се топи в ръцете на мъжа, когото обича. За разлика от това, човек може да сравни запомнящите се сцени между Елиф и Йомер в "Мръсни пари и любов", които са поставили стандарт за екранна интимностЕлиф се сгушва, прегръщайки Йомер, докато той на свой ред изглежда вдишва аромата й, приближавайки се към нея. Челата им се докосват, той прокарва пръст по чертите й, като се грижи за всяка част от красивото й лице, докато тя затваря очи в екстаз, показвайки любов, която копнее за интимност. Ето защо е разочароващо да се види как Фара и Тахир се прегръщат с липса на интензивност, равносилно на опит да извлечете вкуса на чай, приготвен с хладка, а не с вряла вода! Настоящият сценарист не може да коментира самите режисьорски способности, но точният момент, в който Тахир казва на Фара, че майка й е все още жива, е пропилян, защото Демет прекарва цялото си време дишайки в хиджаба на отсъстващата си майка, докато изражението на лицето и движенията на тялото на Акюрек му дават достатъчно възможности за създаване на впечатляващи сцени. Единственият изненадващ момент беше, когато Фара спомена „нашата майка“, което предизвика подобаващ отговор от страна на Тахир, тъй като той не само върна аромата на майка й на Фара, но също така обеща да върне майка й. Въпросът „Би ли разплакал възрастен мъж?“ е Akюрек в най-добрия си вид, тъй като той щедро и нежно споделя колко е благословен да има Фара за жена, която му е родила син и сега е готова да сподели майка си с него.

По подобен начин сцените в убежището, в което Тахир отвежда Фара, са благодатна почва за създаване на еталон за висока комедия в иначе прекалено драматичния и напрегнат сценарий. Въпреки че смущението и очевидното объркване на Тахир при вида на подобния на бордей интериор са колкото похвални, толкова и забавни, реакцията на Фара към наличното нощно облекло остава пъзел. За жена, носеща разголена рокля с деколте до пъпа и пола с цепка високо до бедрата, да не говорим за грозните акрилни нокти, които носеше – срамежливостта изглеждаше напълно нехарактерна. В края на краищата двамата са семейна двойка и се радват на здравословен любовен живот, така че необходимостта да се носят неглиже или по камизолка не трябва да предизвиква никаква реакция. Въпреки че червеният фон отразява по-скоро вкусовете на Хъзър, отколкото миналия живот и романтичните приключения на Taхир, това го кара да се смущава, тъй като той проклина бившия си съкилийник, задето си е помислил, че ще доведе момиче от местния бар, с което да прекара нощта. Въпросът на Фара беше умело отклонен от Тахир с готов отговор относно предположението, че тъй като той „току-що е бил освободен от затвора“, Хъзър вероятно има глупави мисли за това как би искал да прекара вечерта с „приятелката си“, което струваше си кудкудякането.

Въпреки че приемаме, че може би щампата на леопарда е това, което Фара намира за неприятно и с лош вкус, потенциалът на сцената както за комедия, така и за романтика изглежда пропилян. Израженията на Akюрек са безценни, докато той блъска балоните настрани, за да види Фара в нейното нощно облекло с животински принт, прави й комплименти и след това в безсмислен режисьорски екшън кара и двамата да спят, докато седят на дивана! Това не е нищо друго освен жалък урок по нещо, което може да се опише само като режисьорска умора!

Това не означава, че наративната дъга е напълно незаслужена. Сцената с ревността, когато Фара хвърля саксия почти сякаш за да предупреди Тахир, че главата му е счупена, дори ако той погледне към задъханата лигава Мерджан; или предпазливостта, с която Тахир говори на момичето, докато нервно се оглежда, за да шпионира Фара на прозореца, наблюдавайки го с орлово око, са достатъчни, за да спасят другите сцени. Това е първият път, в който виждаме Фара да реагира толкова собственически по отношение на Тахир, дори когато погледнем назад към първоначалната й реакция към някогашната приятелка на Тахир, Ясемин. Още повече причина, поради която приветстваме звука на веселото подсвиркване на Тахир като индикатор за предишното му уверено аз, докато си тръгва, оставяйки Махмут да се мотае във въздуха по отношение на отговора му за партньорство. Умело се покани на вечеря, докато бесният, бълващ огън, скърцащ със зъби Бехнам остава да скърца със зъби, виждаме Тахир, който познаваме, отново във форма и самонадеяното му излизане от къщата на дявола е много желана гледка.

Междувременно състоянието на - по думите на Баде, "възрастното дете" е това, което сега ни тревожи. Подмамвайки Вера да се срещне с него в офиса на Орхан, Мехмет я умолява да му помогне да идентифицира брат си. За момент се чувстваме почти така, сякаш Вера се примирява, но в следващия миг тя продължава да гледа на окаяното състояние на някога горд независим мъж с това, което може да се припише само през призмата на собствените й егоистични планове. Астрономическите суми, които тя получава от Бехнам като „пари за мълчание“ за това, че продължава да разкрива тайните на Тахир и Мехмет, са достатъчни, за да й държи устата затворена – поне засега. Емоционалната криза на Мехмет обаче илюстрира как самотата може да ни разяде, когато се стремим да се свържем с онези, които ни обичат и могат да ни утешат. Дилемата на бившето ченге не се ограничава до намирането на изчезналия му брат, но и до факта, че той трябва да убие Тахир, за да се събере с брат си. Иронията със сигурност не е загубена за зрителя, тъй като предложението на Бехнам „живот за живот“ означава смърт и за двамата братя. Благочестивото цитиране от Бехнам на библейската история за Авел и Каин, което е първото братоубийство, извършено в историята, е смразяващ пример за това как митовете за морала могат да бъдат изопачени, за да угодят на злите хора. Наказанието на Каин за това, че уби брат си в пристъп на ревност, беше наказано с това, че трябваше да скита по земята завинаги в търсене на мир на ума и любов; нито едно от тях не откри, че поражда фигуративния печат „белега на Каин“ върху челата на хора и герои, които извършват непростими престъпления.

Насред цялата тази лудост виждаме доста глупавата Мерджан да приема намеренията на чичо си да се свърже с Тахир като знак за желание да я омъжи за харизматичния бивш съпруг на Фара. Незабавното предупредително обаждане на Фара към Тахир относно намеренията на Махмут първоначално е посрещнато от Тахир със силно хихикане на недоверие, но той не може да устои да дразни Фара с възможността за приемане, което кара саксията да се срине като предупреждение. За съжаление, хуморът се превежда зле в субтитри и човек може да разчита само на ограничените си познания по турски език, за да се наслади на истинския вкус на телефонния разговор, тъй като майката лъв става "аслан" в полза на хипер Мерджан, която очаква бъдещия си младоженец! Последвалият кръг от двойни разговори, които чуваме между двамата братя Азаади и Тахир, е смешен, както се вижда от поведението на Тахир. Отказвайки да погледне Акбар в лицето, докато постоянно мести тежестта си върху дивана, ние сме наясно, че Тахир се страхува от момента, в който въпросът ще му бъде зададен и е в затруднение как да откаже. Абсолютното облекчение на лицето на Акюрек, когато той осъзнава, че по-възрастният Азаади има предвид партньорство, а не брак, е възхитително – още повече, че бедната Мерджан според истинската турска традиция сама сервира кафето на младоженеца си!

В целия този хаос сценаристите работят усилено, за да генерират валидни мотиви за Бехнам, Акбар, Мерджан и майката на Бехнам за смъртоносното нападение над Махмут по-късно през нощта. Виждаме всеки един осуетен, омаловажаван и доведен до точка на отчаяние от тираничния глава на семейство Азаади. Напрежението продължава в болницата, където напълно фалшивите показания на прислужницата срещу Фара са отхвърлени от алибито за майка му, осигурено от енергичния Керимшах, който е умело отстранен от привидно любящ баща. Докато Тахир се връща от изненадващото посещение в болницата, поставяйки своите хора като пазачи на неговия „партньор“ въпреки протестите на Бехнам, той е посрещнат от ужасната гледка на Фара, просната ничком на пода.

Страхувайки се от най-лошото, Тахир се втурва към нея, но е държан на мушка от Мехмет, объркан от вътрешен конфликт, който го принуждава да рационализира действията си, като казва на Фара какъв ужасен човек и закоравял престъпник всъщност е Тахир. Откривайки, че е предаден от Иляс, а не от Тахир, както си мислеше първоначално, задачата му става още по-трудна, но желанието му да се срещне със своя изгубен брат е треска, която опустошава тялото и душата му до степен, че той е готов да направи всичко.

По-ранен опит в офиса на Бехнам се провали поради невъзможността му да убие човека, който се изправя пред него и обещава да му помогне да намери изгубения си брат, Мехмет се е подготвил да направи немислимото в последен опит да изгради семейство за себе си. Аргументът, че брат му може да има семейство, което е опустошено от липсата му, се повтаря от Тахир, тъй като той също има жена, син и майка и няма да позволи на никого да нарани семейството му. По невероятна ирония епизодът завършва с гледката на двамата братя – единият с пистолет в главата, а другият с нож в гърлото чака другият да направи първото движение, докато безизразната Фара стои като вкаменена между тях .


# 674
  • Мнения: 84
Благодаря от ❤️ за превода! Изгледах серията. Тук акцента беше върху убийството на чичото и драмата Мехмет и Тахир. Сценаристите добре направиха интригата тип Агата Кристи, така че всеки един от присъстващите в къщата да има мотив да убие чичото. Показаха ни конфликт между всеки един от семейството и чичото. Но накрая думите на Бехнам ни насочиха, че най- вероятно ще е той. И все пак не съм сигурна, защото в този филм винаги нещата не са такива каквито изглеждат.
Този комисар много ме ядосва с неговото поведение. Но ще чакаме да видиме следващата серия как ще се стигне до развръзката, че са братя.
Гюнюл ми е много сладка, такава чиста красота има и двамата с Бекир много си подхождат. Иска ми се да ги гледам повече.
Приятна вечер от мен!

Общи условия

Активация на акаунт