💙 Къванч Татлъту- "Aile - Семейство"§ минали и бъдещи проекти, партньори -тема 111

  • 37 462
  • 738
  •   1
Отговори
# 195
  • AMS
  • Мнения: 6 936

Привет, мили дружки!!!
Благодаря за споделеното за Последно ...!!!



И на мен не ми беше достъпно 1ч и 30 мин.
Искам още малко поне!!! Гледах го вече 3 пъти.
И сигурно пак ще го гледам.



Нямаше нищо излишно в  Последното ...
Имаше намигване към миналото.



Показаха какво е днес.
Дори много смело - секс, наркотици, хард рок, NY, NY ...
Показаха това, което не може да бъде направено в Истанбул.
Поколенията са други, забавленията са други,
сериозните неща са други, любовта е друга,
и места са различни ...





Направи ми впечатление, че Берен и Къванч
са толкова истински в ролите си,
че бъркам героите с артистите.
Много обичам да го правя това!!!





Изгледах и Бихтер. Хареса ми.
Сигурна съм, че и други да направят ЗП,
пак ще ми хареса тази класика.
Я колко продукции има за Ана Каренина.
И добре, че Последното ... не излезе драма.





Благодаря за превода на Семейството еп.21!!!
Не може без благодарности!!! Много задобряхте!!!
Поздравите и благодарностите са визитката на темата!!!
Е,  стига поста да не е само с това!!!
Я си представете Къванч как влиза тук и ...
Разбира се - поздравява и благодари!!!
Поведението му в реала, творчеството му,
ни е научило на такова поведение в темата!!!
Така, че пак благодаря за превода и споделеното!!!
С превода получих отговори на въпросите си за епизода. 
Много логично е поднесено намирането на поръчителя.
Девин показа професионализма си,
което издигна още повече образът ѝ.
И така пристъпвам към следващия епизод >>>

   

# 196
  • Мнения: 19 486
Вал, е аз от къде да зная, че ни четеш и следиш ? Stuck Out Tongue Winking Eye Гледам, че си имаш нови любимци, нови интереси. Мен ако ме вълнува някой актьор или актриса, пиша в неговата тема. Както и да е. Разбирам те, всеки с усещанията си, различно гледаме и чувстваме.Моето усещане е друго и си го казвам. Не само за този филм, а и за другите проекти на Къванч. Сблъсък за мен беше един невероятен сериал, отново с много човешки послания, на теб не ти е харесал, добре. Аз не нося розови очила, преживявам всяка негова роля в сърцето си и пиша това, което усещам. За щастие харесвам всички партньорки на Къванч, той не играе в моноспектакли и успехът на даден сериал е взаимен. До сега не съм попадала на сценарий, избран от него, който да не ми харесва. Да, някои харесвам повече, но досега не ме е разочаровал нито с изборите си, нито с играта си. Това е. Уважавам го най-много затова, че той рискува много често, независимо, че знае, че няма да се хареса изборът му на всички, не остава в едно амплоа. Спокойно можеше да си играе до 50 години красивия мачо или любовник и да печели високи рейтинги. Но, той предпочита такива истории, които карат човек да разсъждава, а аз именно такива обичам. Та така Satisfied
Еми, много ти благодаря за споделеното за Къванч! Трогна ме.  Това ми доказва, че наистина не съм с розови очила, нищо, че съм пристрастна Stuck Out Tongue Closed Eyes
Диве, благодаря за споделеното! Kiss
Скрит текст:
а бе радваме се, че оценявате трудът ни, ама Айрето има причини да ви помоли да не благодарите.
Терзи, благодаря от сърце, джанъм! Kiss Много ми хареса!
Цитат
Известната френска писателка и философ Симон дьо Бовоар веднъж отбеляза: "Във въздуха на Ню Йорк има нещо, което прави съня безполезен.“
Наистина, Голямата ябълка е градът, който никога не спи, динамичен топящ котел на световни култури, чакащи да бъдат изследвани.
Това изследване обаче надхвърля просто посещение на исторически места или емблематични сгради. В Ню Йорк хората често тръгват на дълбоки пътешествия на себеоткриване, разкривайки кои са и какво наистина желаят. Тази същност е в основата на разказа на най-новото бижу на турското кино, което сега краси Netflix:
"Последно обаждане до Истанбул“.

Написан от Нуран Еврен Шит и умело режисиран от Гьоненч Уяник, "Последно обаждане до Истанбул"се развива
като ярка и приключенска история за двама женени, които прекарват една незабравима нощ в Ню Йорк.
Съдбоносната среща между Мехмет и Серин се случва в зоната за вземане на багаж, където Серин, чийто багаж по погрешка е взет от друг пътник, намира неочакван съюзник в лицето на Мехмет. Заедно те тръгват да издирват куфара на Серин из целия град.
Това, което започва като непринуден флирт, се превръща в съблазнителна игра, която разширява границите на брачните им клетви.

Точно когато изглежда, че разказът се насочва към поредната летищна романтика, пълна със съмнителни морални решения, филмът предприема вълнуващ обрат, предоставяйки един от най-интригуващите сюжетни обрати в новата история на жанра романтична комедия. Оказва се, че Мехмет и Серин всъщност са женени един за друг и са на ръба на развода. Те бяха изпратени на това нетрадиционно пътешествие от брачен консултант, натоварени със задачата да разберат дали е възможно да преоткрият връзката си. В сърцето на Ню Йорк тази отчуждена двойка открива това, което смятаха за изгубено и нова възможност за техния брак.

През последните 13 години феновете на турската дизи сцена очакваха с нетърпение срещата на едни от най-легендарните актьорски партньори на съвременната турска телевизия
Къванч Татлъту и Берен Саат. Незабравимото им сътрудничество в "Ask-i Memnu" ги направи може би един от най-великите актьорски дуета в Турция. Безопасно е да се каже, че тяхната химия остава завладяваща както винаги, осигурявайки вълнуващо и интригуващо зрителско изживяване.
И г-н Татлъту, и г-жа Саат умело въплъщават героите си, представяйки изпълнения, белязани от индивидуална синергия и майсторство, което лесно ни води през пътуването на главните герои от случайна любовна афера до трогателна брачна история, която обхваща сложността на изоставянето и отчаянието.

В много филми и телевизионни предавания Ню Йорк не е просто фон: това е характер сам по себе си. Неговата богата история и пъстър живот осигуряват благодатна почва за разказване на истории и някои от най-романтичните истории се разгръщат под познатите небостъргачи на Голямата ябълка, традиция на разказ, продължена в " Последно обаждане до Истанбул". За Серин, дизайнер, Ню Йорк е мястото да преследва мечтите си за кариера, да спечели диплома и да си създаде име, особено в град, известен със своята съвременна мода. Въпреки че хотел Маршал Сити е измислено творение за филма, съзнателният избор на Серин да остане в стаята на Артър Милър и Мерилин Монро, а Мехмет да остане в стаята на Джон Ленън, е донякъде неслучаен.

Романсът между Милър и Монро се превръща в мощна препратка към поп културата, служейки като брилянтен паралел за двойка, преживяваща криза в брака си, особено подчертана от прочувственото любовно писмо на Мехмет в края на филма, напомнящо за красивите писма, които Милър пише на Монро. Въпреки факта, че Милър и Монро идват от различни светове и са различни личности, а любовта и конфликтите между Милър и Монро служат като идеалното огледало за всяка двойка, която се бори с фундаментални различия, любовта и предизвикателството да бъде заедно. Тази символика е особено подходяща за Мехмет, китарист, който, както по-късно научаваме, е бил принуден да изостави музиката си под натиска на бащата на Серин. В тази светлина може дори да се предположи, че Серин е Йоко Оно на Мехмет.

В хитър обрат Серин приема името Саманта по време на играта, кимване към един от най-емблематичните жители на Ню Йорк, появявала се някога по телевизията, Саманта Джоунс от "Сексът и градът". Този избор става особено подходящ, тъй като Серин публично прегръща своята сексуалност, като участва в състезание за фалшиви оргазми. Обръщането към жените в Турция и представянето им като сексуални същества традиционно е предизвикателство, така че тази сцена е похвална проява на творческа смелост както от г-жа Шит, така и от г-жа Саат.

Въпреки че могат да бъдат разгледани и други романтични метрополиси като Париж, изборът на Ню Йорк е безпроблемно вплетен в разказа на тази двойка, пренасяйки уникалната история в семейната им история.
Градът става нещо повече от обстановка, той става неразделна част от историята, обогатяваща тематичната картина на филма със същността на собствената си жизнена история.

В основата на този филм е вълнуваща история за брак, в който двама души се опитват да примирят безспорната любов, която споделят, с индивидуалните си нужди. Бракът, както често се описва, е свързан с избора и любовта на един човек отново и отново. Отново това чувство е красноречиво предадено в този филм. Истинският антагонист в тази история е самият живот, отразяващ реалността, че двойките често се оказват на различни пътища в живота, като постепенно се отдалечават. Пропастта, която възниква между Мехмет и Серин, не е породена от значими събития, а по-скоро от баналните виновници - неразбиране, скрито недоволство и мечти, разочарованията, които се пораждат от неизпълнението им.

Бракът е представен като трудно начинание, в което и най-благородните намерения могат да доведат до досадни грешки. В искрения си стремеж да бъде съпруг, Мехмет се отказва от мечтите си, избор, който се оказва рецепта за дълготрайна катастрофа.
Отричането на истинската ви същност в преследване на социални роли може да доведе до унищожаване на личното щастие. Техният брак, далеч не е безжизнен, той изнемогва в състояние на покой, вцепенен от постоянни кавги и разногласия. Но същността на връзката им, най-важният елемент, остава стабилна.
Серин инициира промяна в разказа с писмо, в което изразява желанието си да се разведе, а Мехмет го завършва с декларация за любов и молба за помирение. Тази сюжетна линия подчертава идеята, че понякога кратка раздяла, промяна на гледната точка и възможността да изразите себе си без противоречия са необходими, за да разберете дълбоко истинската си същност. Филмът демонстрира деликатния баланс между любовта и личната реализация в контекста на брака, като предлага откровено изследване на сложността, присъстваща в такава връзка

Краят на филма може да изглежда прекалено романтичен за някои, чувство, което може да изглежда неподходящо за нашата съвременна, често цинична чувствителност. Въпреки това, решението на Серин да хване последното обаждане в Истанбул не е синоним на отказ от нейните стремежи за кариера. Вместо това символизира дълбок избор: да приеме това, което и носи най-голяма радост и удовлетворение. По същия начин, когато Мехмет решава да слезе от самолета на път за вкъщи, това е съзнателно решение да се отдаде на най-истинските си желания. Няма смисъл да се отказвате от нещо в тези действия; по-скоро е ярък пример за това как да се поддадеш на повика на истинските си желания и щастие. Тази резолюция, макар и романтична, служи като мощно потвърждение на предимството на личните очаквания пред външното удовлетворение.

С интелигентни обрати на сюжета, културни препратки и трогателни моменти на вземане на решения, филмът предлага един полезен поглед към съвременния брак. Решението може да изглежда романтично идеалистично, но в основата си то е празник на избора на лично щастие и признаването на автентичността на вашите желания. „Последно обаждане за Истанбул“ е звучно напомняне за уроци, които може би сме забравили. И ако никога не сме ги учили, нека това е последното ни обаждане, преди да загубим шанса си за истинско щастие.
Пепи, Айре Heart Eyes всичко ще е наред, споко! Ще си изгледаме невероятния сериал до финала. Много ще ми липсва после.

Последна редакция: нд, 26 ное 2023, 16:50 от queen_fenka

# 197
  • Мнения: 13 039

Здравейте в този зимен ден!
Нося ви ревюто на младия вълк за  филма на Къванч и Берен:

Известният френски писател и философ Симон дьо Бовоар веднъж каза: „Има нещо във въздуха на Ню Йорк, което прави съня безполезен“. Наистина, Голямата ябълка е градът, който никога не спи, оживен котел за топене на глобални култури, чакащи да бъдат изследвани. Въпреки това, това изследване се простира отвъд обикновените посещения на исторически забележителности или емблематични сгради. В Ню Йорк хората често се впускат в дълбоко пътешествие на себеоткриване, разкривайки кои са и какво наистина желаят. Тази същност е в основата на разказа в най-новото турско кино бижу, което сега украсява Netflix: „Последно обаждане за Истанбул“.
Написан от Нуран Еврен Шит и умело режисиран от Гьоненч Уяник, „Последно обаждане за Истанбул“
разгръща се като приключенска история, съсредоточена около двама женени хора, прекарващи една незабравима нощ в Ню Йорк. Привидно съдбовната среща на Мехмет и Серин се случва на касата за получаване на багаж, където Серин, чийто багаж е взет по погрешка от друг пътник, намира Мeхмет.Заедно те тръгват на мисия в целия град, за да върнат куфара на Serin. Това, което започва като първоначално непринуден флирт, се развива в съблазнителна игра, разширявайки границите на съответния им брачен обет. Точно когато изглежда, че разказът се насочва към поредните съмнителни морални решения, изпълнени с романтика на летището, филмът предприема завладяващ обрат, представяйки едно от повечето
интригуващи сюжетни обрати в новата история на жанра романтична комедия. Разкрито е, че Мехмет и Серин всъщност са женени един за друг и са на ръба на развода. Те са били изпратени на това нетрадиционно пътешествие от съветник, натоварен с брака дали проучването на преоткриването на тяхната връзка е възможно. В сърцето на Ню Йорк тези отчуждени съпрузи откриват това, което са смятали за изгубено – нова възможност за техния брак През последните 13 години феновете на турската дизи сцена очакваха с нетърпение събирането на едно от най-легендарните актьорски партньорства в Турска модерна телевизия - Kıvanç Tatlituğ и наследникът на Берен Саат. незабравимото сътрудничество върху "Aşk-1 Memnu" ги утвърди като
може би един от най-великите актьорски дуета в Турция. Безопасно е да се каже, че химията остава завладяваща както винаги, осигурявайки вълнуващо и интригуващо изживяване. И г-н Tatlıtuğ, и г-жа Саат умело се въплъщават в героите си, представяйки изпълнения, белязани от индивидуален блясък и това майсторство синергично ни превежда без усилие през пътуването на главните герои – от случайна любовна афера до трогателна брачна история, обхващаща сложността на отказването и f TCF t В много филми и телевизионни предавания Ню Йорк не е просто фон; това е характер сам по себе си. Неговата богата история и оживен живот служат като плодородна почва за разказване на истории и някои от най-романтичните истории под тях се разгръщат познатите небостъргачи на Голямата ябълка, традицията на разказа, продължена в „Последно обаждане за Истанбул“. За Серин, дизайнер, New von Dreams, спечелването на Ню Йорк е платното за реализиране на нейните мечти за кариера, нейната степен и създаване на име за себе си, особено в град, известен със своята модерна мода. Въпреки че хотел Marshall City
измислено творение за филма, умишленият избор на Серин да остане в стаята на Артър Милър и Мерилин Монро и Мехмет в стаята на Джон Ленън е всичко друго, но не и съвпадение. Романсът между Милър и Монро се превръща в трогателна препратка към поп културата, служейки като брилянтен паралел за двойка, изправена пред брак в криза – особено подчертано от прочувственото любовно писмо на Мехмет към края на филма, напомнящо за красивите писма, които Милър пише на Монро. Въпреки че идват от различни светове, притежаващи и различни личности, любовта и конфликтът между Милър и Монро осигуряват на двойката идеално огледало в основата на борещите се различия, любовта и предизвикателството да бъдат заедно. символиката е особено подходяща за Мехмет, китарист, който, както откриваме по-късно, трябваше да се откаже от музиката си под натиска на бащата на Серин. В тази светлина може дори да се предположи, че Серин е Йоко Оно на Мехмет. В хитър обрат, по време на играта им Серин приема името Саманта-
кимване към една от най-емблематичните нюйоркчанки, красяла някога телевизионните екрани, Саманта Джоунс от „Сексът и градът“. Това става особено подходящо, тъй като Serin публично прегръща своята сексуалност, като участва в състезание за симулиране на оргазми. Обръщането и представянето на жените в Турция като сексуални същества традиционно е предизвикателство, което прави тази сцена похвална проява на творческа храброст както от г-жа Еврен Шит, така и от г-жа Саат. Докато други романтични метрополи като Париж може да са били разглеждани, изборът на Ню Йорк безпроблемно се вплита в разказа на тази двойка, вливайки нейната уникална история в тяхната брачна история. Градът става нещо повече от декор; той се превръща в неразделна част от историята, обогатявайки тематичния гоблен на филма със същността на собствената си жизнена история. В основата на този филм лежи трогателна брачна история, в която двама души се борят да съчетаят безспорната любов, която споделят, с индивидуалните си нужди. Бракът, както често се описва, е свързан с избора и любовта на един човек отново и отново
красноречиво, чувство, уловено от този филм. Истинският антагонист в тази приказка е самият живот, отразяващ реалността, че двойките се оказват на често различни житейски пътеки, постепенно пропаст, които се отдалечават. Разногласията между Мехмет и Серин не се раждат от значими събития, а от обикновени неща, а от неразбирателство, виновници и неудовлетвореност, фино разочарование, произтичащо от несбъднати мечти. Бракът е представен като тежко начинание, където дори най-благородните намерения могат да доведат до грешки, достойни за съжаление. В сериозното си преследване на оле съпругът на Ехмет се отказва от мечтите си, избор, който се оказва рецепта за дълготрайна катастрофа. Отричането на истинската същност в стремежа за изпълнение на обществени роли може да доведе до ерозия на личното щастие. Техният брак, далеч от безжизнен, тъне в състояние на латентност, вцепенен от постоянни кавги и несъгласия, същността на тяхната обаче най-важната връзка, елементът, остава устойчив.
Серин започва промяната на разказа с писмо, изразяващо желанието си за развод, докато Мехмет го завършва с декларация за любов и молба за помирение. за този сюжет тази идея подчертава понякога кратка раздяла, промяна в гледната точка и себе си, изразяване на възможност без спорове, са необходими за получаване на дълбоки прозрения за истинската ви същност. Филмът се ориентира в деликатния баланс между любовта и индивидуалното удовлетворение в контекста на брака, предлагайки сърдечно изследване на сложността, присъща на подобни взаимоотношения. Заключението на филма може да се стори на някои прекалено романтично, чувство, което може да изглежда неуместно за нашата съвременна, често цинична чувствителност. Въпреки това, решението на Серин да хване последното повикване за Истанбул не е изоставяне на нейния синоним, вместо това, стремежа към  кариерата символизира дълбок избор да прегърне това, което й носи най-голяма радост. По същия начин и Мехмет избира да слезе от самолета на път за вкъщи, това е
съзнателно решение да се поддадат на най-истинските желания на сърцата си. В тези действия няма смисъл да давате нещо; по-скоро това е трогателен пример за отдаване на повика на техните автентични желания и щастие. Решението, макар и романтично, служи като мощно потвърждение на приоритизирането на личните пред изпълнението на външните очаквания. Чрез интелигентни сюжетни обрати, културни препратки и трогателни моменти на вземане на решения, филмът предлага достойна гледна точка към съвременния брак. Решението може да изглежда романтично идеалистично, но в основата си това е празник на избора на лично щастие и прегръщане на автентичността на желанията. „Последно обаждане за Истанбул“ е звучно напомняне за уроци, които може би сме забравили. И ако никога не сме ги научили, нека това е последното ни обаждане, преди да загубим шанса си за истинско щастие.

# 198
  • Мнения: 4 608
Благодаря за преводите

От Бирсен

https://www.birsenaltuntas.com/dizi/aile-dizisi-ne-zaman-final-yapacak/35471/

Кога ще е финалът на семейния сериал?

Семейният сериал, чийто актьорски състав е толкова добър, колкото Шампионската лига, беше планиран да има 30 епизода през миналия сезон.


Кога ще е финалът на семейния сериал?

Сериалът "Aile" е един от най-добрите проекти от последните години. Сериалът, който събра Хакан Бономо, един от най-добрите сценаристи на страната ни, и най-успешните актьори като Неджат Ишлер, Нур Сюрер, Джанан Ергюдер, Къванч Татлътуг и Серенай Саръкая, започна своето пътешествие на екрана във вторник, март 7, по Show TV, с намерение за 30 еп. Тъй като сериалът на Ay Yapım наближава своя 30-ти епизод, стана любопитно дали взетото решение ще се промени или не.

Последната информация обаче е, че сериалът ще приключи с 30-ти епизод, както е планирано засега.Ако има голямо увеличение на рейтингите, Хакан Бономо ще напише сериала до последния епизод, с възможност да бъде удължен с още още няколко седмици.



https://www.birsenaltuntas.com/dizi/beren-saatli-istanbul-icin-s … u-surprizi/35464/

Kenan Doğulu изненада във филма "Последно обаждане за Истанбул" с Берен Саат

Имаше и песенна изненада във филма „Последно обаждане за Истанбул“, където Берен Саат и Къванч Татлътуг се срещнаха 13 години след легендата „Aşk-ı Memnu“.
От Бирсен Алтунташ
26 ноември 2023 г. Редактирано на 26 ноември 2023 г. Време за четене: 0 минути, 53 секунди

Kenan Doğulu изненада във филма "Последно обаждане за Истанбул" с участието на Берен Саат

Филмът „Последно обаждане за Истанбул“ се срещна с публиката миналия петък. Филмът, продуциран от OGM Pictures и заснет предимно в Ню Йорк, раздели публиката на две. Въпреки че имаше хора, които харесаха филма, който съдържаше изненада във втората част, имаше и такива, които изобщо не го харесаха. Внимание привлече и изненадата на Кенан Догулу във филма, който Берен Саат даде знак да продължи на премиерата.

Във важен момент от филма „Последно обаждане за Истанбул“ беше включена песента „Йосун“ на съпруга на Берен Саат Кенан Догулу. Doğulu беше заявил в предишни години, че е написал песента за очите на Берен Саат един ден, когато я видял да плаче. Песента, която Кенан Догулу е написал за жена си, е използвана в най-критичната сцена от филма. От друга страна, Берен Саат, която продължава подготовката за първия си албум, в който ще изпее собствени композиции, състоящи се от 6 песни, също пя с гол глас в сцена от филма.

# 199
# 200
  • Мнения: 4 219

Еми, благодаря специално 😍 Слава богу, ние нямахме твоите проблеми, затова сега си изгледах сериала., а не през нощта 😜

Не смея вече да прогнозирам, но ми се струва, че сценаристите са си оставили няколко "идеи ", които в даден момент могат да развият или да оставят така без от това да пострада сценария.  Това многократно повтаряне за камерите, които не са работили по време на сватбата, така и не се изясни. Недрет е изгонена преди 40 г. , а Бедри е на 30 г., това означава ли, че тя и Илияс са имали връзка тогава? Има още да се изяснява тяхната история.
При гледането онлайн останах с усещането, че Девин и Хюлия действат заедно, но сега ми се промени мнението. Девин действаше заедно с Искоч, Тургут и Еко, а Хюлия с Ариф. Просто те имаха една цел, но Хюлия си действа по нейния си начин. Така че, очаквам тя да продължи така както си я знаем и занапред.
Най-важното е Девин и Аслан вече да бъдат ръка за ръка. Надежда ми дава написаното в озета. Девин, като че ли ще я съжалява, но Аслан е наясно с майка си.
А имат и по важна задача да свършат 😜 от началото на сезона минаха седем серии, а ги видяхме заедно само два пъти и то достатъчно пиинали. 😂
Докато напиша, момичета, са качили новини. Благодаря за статията , Терзи, Нези 😍 За песента се оказва истина, че е посветена на Берен ❤️
Сладка, супер 👍😍

Последна редакция: нд, 26 ное 2023, 18:37 от pe04

# 201
  • Мнения: 3 251
Благодаря ви за всичко споделено, момичета! Hug
 
Може ли някоя добра душа да сподели спойлерите в скрит текст, толкова обичам, а никакъв не ми е попадал за Семейството Grinning

Може би има грешка в тези "40 години" Аслан казва, че е на 39, а Недрет е още в къщата, когато е роден, нали? Не, че има голямо значение.
Аз смятам, че Недрет ще усмири омразата на Илияс по някакъв начин.
Искам вече Лейла да излезе от затвора, искам да разбера защо е изгонена Недрет, искам да видя Бедри и Аслан заедно, няма да казвам как искам да видя Хюлия.

# 202
  • Мнения: 2 840
Е,Фенче,нали не смяташ за нередно,че харесвам други проекти и други актьори!
Трябва да съм доста ограничен човек,ако харесвам само един /мое мнение/.
Пък и щом знаеш,значи и ти понаглеждаш другаде,нали така?
Да,в момента съм обсебена от Баръш Бакташ/въпреки невъзможния сценарий/,възхитена съм от играта на Мерт Рамазан,и  съм покорена от сценария на сериала "Невинност",който гледам с много голямо закъснение
И в това няма нищо лошо,нали?
Къванч винаги ще заема специално място в моето сърце,но аз съм зодия Близнаци /харесвам повече от един/ ,хахаха
Сериозно,още не мога да се изкажа за "Семейство",още го гледам с отворено сърце и искам да стигна до края,за да се насладя напълно на играта на двамата
За "Последния" вече писах-трудно възприемам такъв сюжет,може би остарявам,знам ли
Още веднъж подчертавам,че това,което не ми харесва не е Киво,а странични фактори,които влияят на общото впечатление

Последна редакция: нд, 26 ное 2023, 19:27 от VAL*

# 203
# 204
  • Мнения: X
Погледнах в акаунта на спойлерите...какво да кажа ....каквото такова. Важното е да се насладим до край.

Може ли линк? Ако е нужно и на лично.

# 205
  • au bout du monde
  • Мнения: 5 433
🤣🤣🤣🤣смея се с глас.🤣

Явно са решили на почивка да отидат 🤭

# 206
  • Мнения: 4 219
Леле, какъв хубав фраг 😍
Почвам да правя гифчета.

Вал, аз си признавам, че съм ограничен човек. Обожавам един писател, обожавам един поет, един певец и един актьор.

# 207
  • au bout du monde
  • Мнения: 5 433
https://twitter.com/smysunshines/status/1728831231612346754?t=jZ … TTa12330fLbg&s=19



Девин има зелена светлина и няма да се спре 🤣 докато бебето не стане факт 😆

# 208
  • Мнения: 3 251
Превод на фрага.

Аслан: Казват, че когато човек умира, целият му живот минава като на лента пред очите му. Това е истина. Аз се върнах обратно в живота. Родих се отново. Но този път не с омраза, само с любов.
Джихан: Ибо замина, загуби дома си, на главата ти се стовари Недрет. Аслан също скоро ще замине. Разбира се и твоите внуци.
Хюлия: Ти си моят живот. Ти не можеш да си тръгнеш. Не можеш да ми вземеш живота.
Джихан: Знаеш ли на какво приличаш? На ябълка, която единствена виси на огромно дърво. Самотно, изгниващо.
Стюардеса: Извинете!
Девин: Отвори.
Стюардеса: Госпожо, какво правите?
Девин: Правих превръзка на мъжа ми.

Последна редакция: нд, 26 ное 2023, 19:55 от Бл@гуна

# 209
  • Мнения: 4 219
Леле 😂, в цялата драма как хубаво ни поднасят страхотни моменти.







Девин взе нещата в свои ръце, само сега Аслан да не почне да бяга 😂😂😂





Сега ще го изгледам спокойно 😊

Общи условия

Активация на акаунт