Отговори
# 795
  • Мнения: 50 593
Да, ама понякога ако има катастрофа или друга причина за да се отпуши задръстването полицията разрешава такова каране. Не знаем как е. Но пък съм и виждала веднъж на една голяма опашка за влизане в Загреб един тарикат мина в аварийната лента. След двадесетина минути с кеф го задминахме спрян от полицаи Simple Smile

# 796
  • Мнения: 1 363
Здравейте!Спомням си,че писах по въпроса,но не помня кога.
Отново стана студено,и отново ми затяга волана на фиата.Пунто,1.2 2001 година. Изключа сити режима,светне воланчето на таблото и спира да се върти,тоест върти се тегаво.Как може да се оправи това?Какво е нужно да се направи,за да го няма този проблем?Съгласна съм да си я карам дори без сити режим,само и само да се движа😟

# 797
  • Мнения: 3 837
А да я закараш на сервиз, съгласна ли си? Хидравликата на волана е на път да си замине.

# 798
  • Мнения: 1 363
А да я закараш на сервиз, съгласна ли си? Хидравликата на волана е на път да си замине.
Работата е там,че партньора ми е монтьор,но той казва да карам докато се счупи.Искам да разбера може ли да се оправи,какъв точно е проблема и да я закарам на друг монтьор.

# 799
  • Мнения: 3 837
Най-вероятно помпата на хидравликата е на път да се скапе и понеже при ниски температури маслото се сгъстява, затова работи по-зле. Като загрее напълно двигателя би трябвало да се подобрява ситуацията.
Малко вероятната възможност е с електрическо серво и акумулатора да прави проблеми в студа, но тогава щеше да имаш и проблеми с паленето.

В сервиз лесно ще установят кое от двете е, особено щом се случва редовно.

# 800
  • Мнения: 1 363
Най-вероятно помпата на хидравликата е на път да се скапе и понеже при ниски температури маслото се сгъстява, затова работи по-зле. Като загрее напълно двигателя би трябвало да се подобрява ситуацията.
Малко вероятната възможност е с електрическо серво и акумулатора да прави проблеми в студа, но тогава щеше да имаш и проблеми с паленето.

В сервиз лесно ще установят кое от двете е, особено щом се случва редовно.
Тоест този детайл се нарича хидравлична помпа?и може да се смени ?
Ще се опитам да намеря решение на проблема,благодаря за коментарите 🙂

# 801
  • Мнения: 3 837
Ако е с хидравлично усилване на волана то се нарича хидравлична помпа, ако е с електрическо усилване, то е електро мотор. Зависи конкретния модел от конкретната година с каква система е.
Всеки детайл може да се смени, че дори и цялата кола. Единствено варира цената.

За Фиат пише, че City mode трябва да се ползва само за паркиране, ако го ползваш постоянно може и това да е причина за проблема.

# 802
  • Мнения: 1 363
Електрически е.И да,карам ди на сити,че ми е по лесно.
Сега в студеното,гася сити режима и волана блокира,изисква усилие да се върти.Приятеля ми казва,че няма кой да ми го направи.....аз пък съм се запецнала да си го оправя,колкото и да ми струва.Защото сутрин вдигна кръвното като се стегне и откачам.

# 803
  • Мнения: 3 837
Ами отиди в сервиз и ще ти го оправят, сама няма да можеш.

Нормално е волана да се върти по-трудно при изключването на този режим и да изисква определено усилие, та може и колата да няма проблем.

# 804
  • Мнения: X
Може ли да ми обясните като на жена каква е разликата между нови гуми и такива на няколко години? Не конкретно само за зимните.

# 805
  • София
  • Мнения: 1 279
Разликата е в свойствата на каучука. Като нов е еластичен, сцеплението му е по-добро, поема повече натоварване. Като остарее става по-корав, започва нерядко да се рони, губи свойствата си за по-добро сцепление, каквато е функцията на гумите, като единствен допир на автомобила с пътната настилка  Blush

# 806
  • Мнения: 50 593
Вземи хубава гума за триене и я прокарай по гладка повърхност.
После вземи нещо пластмасово и повтори. Ще усетиш разликата в сцеплението. И с гумите е същото - с времето стават все по-малко гумени и все повече пластмасови.

# 807
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 501
Върнах да видя кой задава въпроса за гумите, мислех, че е Деф...

# 808
  • София
  • Мнения: 1 279
Е аз схващам дилемата - евтини нови китайчета или по-стари маркови Blush

# 809
  • Мнения: 3 837
По-скоро дилемата е дали да сменя стари гуми с оставащ грайфер. Много хора въртящи малко километри на година я имат тази дилема.

А освен възрастта много важно е и как са съхранявани тези гуми в склада и дали са стояли на слънце. Както и колко добра е била смеската по начало.

Общи условия

Активация на акаунт