Тунис/Тема 3/

  • 16 740
  • 221
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 6 311
Засега са за 8 и 9.40 двата полета за Енфида, дано така си остане.

# 211
  • Мнения: 195
Чакането за всичко е еднакво. С или без деца. И чакат не само полета за Тунис.
Същия самолет обслужвани полета за Анталия.
Няма да лети тази машина. Проблемът е технически. Ще има друга машина, след като тя мине съответната подготовка и получи всички разрешения за полет.
Върху колко полета имате наблюдение предходни дни? Защото аз имам туристи на абсолютно всеки към Тунис от началото на сезона.
Има закъснения по всички чартъри. И ще има. Влизаме във висок сезон за цяла Европа. Ако някой си въобразява, че това е само при нас, дълбоко се лъже.
Съгласна съм, че е викок сезон в мирно време, но когато си с малки деца и цената на един сандвич е 15 лв на летището, а в същото време компанията не те компенсира дори и с един кроасан и вода, е меко казано несериозно, нали… ние имах късмет и нашия полет закъсня само с 2 часа, но оставихме 100-ка на летището. Ами ако трябваше да осигуряваме и обяд и вечерята?

# 212
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 841
При закъснение над 2 часа авиокомпанията е длъжна да раздаде храна /сандвичи обикновенно/ и вода. При 2-ве от големите закъснения тази година, по обратна връзка от клиенти и от колегата на място, го направиха.
Това е според правата на пътуващите.
Всеки има право и да си пусне искане за обезщетение към авиокомпанията.

# 213
  • Мнения: 195
При закъснение над 2 часа авиокомпанията е длъжна да раздаде храна /сандвичи обикновенно/ и вода. При 2-ве от големите закъснения тази година, по обратна връзка от клиенти и от колегата на място, го направиха.
Това е според правата на пътуващите.
Всеки има право и да си пусне искане за обезщетение към авиокомпанията.
То ние го разбрахме от инфо таблото, никой не дойде на гейта. Само, когато го отвориха тогава се появиха, т.е след 2 часа

# 214
  • Мнения: 87
Потвърждавам, че при закъснението от шест часа, получихме сандвичи и вода. Даже повторно, който имаше нужда.

# 215
  • Мнения: 4 496
Чакането за всичко е еднакво. С или без деца. И чакат не само полета за Тунис.
Същия самолет обслужвани полета за Анталия.
Няма да лети тази машина. Проблемът е технически. Ще има друга машина, след като тя мине съответната подготовка и получи всички разрешения за полет.
Върху колко полета имате наблюдение предходни дни? Защото аз имам туристи на абсолютно всеки към Тунис от началото на сезона.
Има закъснения по всички чартъри. И ще има. Влизаме във висок сезон за цяла Европа. Ако някой си въобразява, че това е само при нас, дълбоко се лъже.
Съгласна съм, че е викок сезон в мирно време, но когато си с малки деца и цената на един сандвич е 15 лв на летището, а в същото време компанията не те компенсира дори и с един кроасан и вода, е меко казано несериозно, нали… ние имах късмет и нашия полет закъсня само с 2 часа, но оставихме 100-ка на летището. Ами ако трябваше да осигуряваме и обяд и вечерята?

Ако не са ви предложили нищо, с касовите бележки им пишете да ви компенсират. Длъжни са.

# 216
  • Мнения: 610
При закъснение 3 часа дадоха ни по един кроасан и вода. Аз кроасани не ям, та останах на вода .Екстри като сандвичи нямаше.

# 217
  • Мнения: 5 140
Нашият полет закъснях с час и като извинение в самолета получихме по чаша вода. След като четох за закъсненията, се бяхме подготвили и с хапване, още повече че младежът е с алергии и не може да яде какво да е.
Вчера направихме разходка до медината и купихме магнити(по 1 и 2тд са) , фурми на клонка, играчки за дребния, пустинна роза. Утре ще ходим до зоопарка. От хотела сме леко разочаровани и според нас не си струва парите.

# 218
  • Мнения: 195
Нашият полет закъснях с час и като извинение в самолета получихме по чаша вода. След като четох за закъсненията, се бяхме подготвили и с хапване, още повече че младежът е с алергии и не може да яде какво да е.
Вчера направихме разходка до медината и купихме магнити(по 1 и 2тд са) , фурми на клонка, играчки за дребния, пустинна роза. Утре ще ходим до зоопарка. От хотела сме леко разочаровани и според нас не си струва парите.
В кой хотел сте, iren11?

# 219
  • Мнения: 5 140
The Orangers Garden Villas and bungalows

# 220
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 841
The Orangers Garden Villas and bungalows
Ще се радвам да споделите защо не ви допада?

При закъснение 3 часа дадоха ни по един кроасан и вода. Аз кроасани не ям, та останах на вода .Екстри като сандвичи нямаше.
Длъжни са да подсигурят храна. Няма изискване да е в точно конкретен вид.

Информацията за полетите, закъснение, разписание се обявява на таблата. Няма друг начин за предаване на тази информация. Евентуално може да обявят по високоговорителите.
Авиокомпаниите нямат практиката да информират туроператорите, още по-малко пък краен клиент за закъсненията.

# 221
  • Мнения: 5 140
Два пъти пращах мейл и един път писах в контактната форма на хотела и отговор така и не получих. Трима човека сме, но за детето ни детско легло, ни допълнителното беше оправено. В  банята имаше 2 халата и 2 големи хавлии. Кърпи за ръце /лице/коса/крака нямаше, а за детето нищо нямаше. Бяха пропуснали да заредят и душ гел, а аз не нося. Беше си мръсно навсякъде, във ваната имаше и косми. Смърди доста неприятно, добре че има междинна врата в коридора, която изолира спалнята. Като цяло е и захабено и има нужда от ремонт Помолихме вчера камериерките да сложат легло, хавлии и душ гел и уж обещаха, но нищо не направиха. Следобед се срещнахме с Виталий- местният представител и той уреди нещата. Халати не се сменят, чисти се през пръсти. Бакшишът не помага.
Сейфът блокира и дойде техник да го оправи, при това доста бързо.
Храната е вкусна и разнообразна, но табели с описание често липсват, а алергени да са написани - абсурд. Много беден асортимент откъм десерти, а за вкус не мога да кажа, че няма как да ги опитам. Плодовете са добре и си отядох на фурми на клонка. Салфетки няма по масите и редовно пропускат да сложат, а когато го правят е само по една на човек, но пък има кърпи от плат. Два пъти влизаме в ресторанта, който е 24ч,но и двата пъти храна не видяхме.
Територията е приятна и добре поддържана, сервитьорите са мили, особено тези на плажа. Напитки има и вносни и правят хубави коктейли. Плажът не се почиства или поне не съм видяла и е пълно с изхвърлени от водата стъкла. Водорасли почти няма, но днес имаше две сини медузи.
Все още не сме успели да стигнем до съседния хотел.
Видяхме две от споменаваните огромни хлебарки - една навън и една в басейнчето в лобито, поне в стаите няма.
Май това е засега.

Общи условия

Активация на акаунт