Проблем със Спиди

  • 3 117
  • 18
  •   1
Отговори
  • Мнения: 260
Здравейте, вчера изпратих пратка до автомат на Спиди. Днес проверих товарителницата и ми излезе, че пратката е в офис, а не автомат. Звънях, за да попитам какво се случва и ме уведомиха, че автоматът е бил пълен и са оставили пратката до най-близкия офис (сложили са и доставка, която е за офис, а не автомат). Попитах служителката дали ще оставят пратката в автомат, когато има място и тя ми каза, че пратката ще остане в офис, освен ако не реша да я пренасоча и съответно да си заплатя допълнително за услугата. Как бихте реагирали в такава ситуация?

# 1
  • Melmak
  • Мнения: 8 599
Редовно ми се случваше това през декември. Скарах се на една кака в кол центъра и ми пренасочиха пратката. На следващия ден беше в автомата. Разбирам, че няма място всеки път, ама да ми обясняват как можело само 1 пренасочване, при условие, че проблемът е в тях, просто не става. Звъни и се разправяй.

# 2
  • Мнения: 2 087
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.

# 3
  • София
  • Мнения: 37 573
Ей така трябваше да платя 26 лв доставки, отказах поръчката и се извиних на продавача.
Исках да му преведа 10 лв, но той отказа и каза, че ще си ги търси от тях.
Търсете компенсация, имате право.

# 4
  • Мнения: 818
при положение че вината е тяхна, би трябвало да премахнат допълнителната такса, която са начислили. звънете и говорете. около и малко преди 9 сутрин е лесно свързването с оператор и като че ли са по-отзивчиви...

# 5
  • Мнения: 1 045
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.
Имате ли техен тел. номер, който не започва с 0700?

# 6
  • Melmak
  • Мнения: 8 599
Имах подобен проблем. Пратка за автомат оставена в офиса, пренасочих отново до автомат - пак нямало място и пак беше в офиса. Карах се с тях 15 мин, да им обяснявам, че техния проблем не може да е мой проблем, ама всуе. Наложи се да отида до офиса, за да си взема пратката.
Имате ли техен тел. номер, който не започва с 0700?

02 448 5800


Има един ап, който се казва 0700. Потърсете и си го изтеглете. Дава алтернативен номер на много места, болници, фирми и тн.

# 7
  • Мнения: 1 045
Благодаря, hechicera! Flowers Hibiscus

# 8
  • Мнения: 1 218
Точно същият проблем имах днес. Получих съобщение, че пратката ми е в офис на Спиди при положение, че съм заявила до автомат. Звъннах да питам и казвам не съм уведомена за такъв вариант. Ами то си пишело на страницата на Спиди, че ако няма място, ще ти пренасочат пратката към най-близкия офис. Е, вече ако искам до адрес, да доплатя. То и това не ме устройва, но все пак. Казвам им, при положение, че е Ваш проблем, не би ли трябвало една малка компенсация.  Не, то заради такива клиенти, които не си вземали навреме пратките от автоматите, ставало така. Въпросът е принципен, разбирам
че може да няма място, но малко се учудих на наглостта на Спиди. Добре е когато се избира тази опция, да се уточнява, че има и вариант да не стане.

# 9
  • Мнения: 260
Някой знае ли защо пратката излиза 3 пъти като "подготовка за предаване на клиент"? Притеснява ме да не би получателят да е "пренасочил" пратката до същия офис с цел удължаване на срока.



Също така при пренасочване на пратка от получател и последващо невзимане на пратката, ако реша да я унищожа дали дължа две доставки?

# 10
  • Мнения: 2
Искам да споделя за Спиди преди дни се разбирам с една госпожа да й пратя детски обувки.След 2 дена отивам изпращам обувките ,плащам си транспорта за тях .След 15 мин получавам съобщение че клиентката се е отказала и че няма да ми върнат парите ,защото се водело връщане за моя сметка,а кутията не е мръднала от офиса за тези 15мин.Това нормално ли е?Помолих да се сторнира не можело не ми върнаха парите.

# 11
  • Мнения: 85
Ще използвам тази тема да изкажа страшното си разочарование от Спиди. Имам пратка от Тему, на 03.12. /понеделник/ ми звъни куриер на Спиди че е на личния ми адрес, първо изненада Тему доставя със Спиди и второ в работен ден, логично не съм на домашния си адрес. Както и да е, разбираме се да я остави в най-близкия офис и от там започва мъката. Вече две седмици пратката я няма и от Спиди постоянно “правят проверки”, като им звъня абсолютно всеки ден, за да се интересувам какво се случва. Пратката не е скъпа, но е подарък, и все пак въпросът е принципен, защото пратка идва от другия край на света за 2 седмици, а нашите куриери не могат да я доставят за същия период. Въпросът ми е има ли смисъл на пускам официално оплакване до самите Спиди или направо да действам с КЗП, като пак казвам не търся обезщетение, а по скоро искам да се обърне внимание на това безумие. Стана дълго, но последно да спомена, че когато бях в офиса да търся пратката си, служителките ми казаха задължително пуснете оплакване, защото имаме много проблеми с точно този куриер (човекът, който явно е трябвало да ми я достави), но защо това трябва да е мой проблем, ако някой не се справя с работата си, си има начини за справяне..!!?

# 12
  • Melmak
  • Мнения: 8 599
Не получихте ли известие от спиди, че в утрешния ден ще ви посети куриер? Не би трябвало да е изненада. Можете да се разпоредите с пратка, да насочите към автомат или офис.

Също така можете да пуснете писмено оплакване към Спиди, по мейл. Учудващо, четат ги. Аз задължително пиша, ако имам проблем. И да ходите всеки ден в офис, хората от офиса нищо не могат да направят.

Спиди ми загубиха пратка, която пренасочих от автомат до офис. Разстоянието е 500 метра. Две седмици я търсиха, но се намери. Писах оплакване до мейла, оставен на сайта им.

# 13
  • Мнения: 85
Получих единствено имейл от Тему, че пратката ми е готова за взимане /available to pick up/, след което очаквах съобщение в кой автомат е, както ви аги до сега, но направо получих обаждане от куриер, че е на адреса. Пренасочих я чрез него до офис, от контактния център твърдят, че справка трябва да се направи в офиса, защото според тях не е сканирана, а от офиса казват не е при нас, но това ми го казват на мен, а не официално като “извършена проверка” например.

# 14
  • Melmak
  • Мнения: 8 599
Пишете им на r@speedy (не помня бг или ком беше), на сайта го има. Ще извършат проверка.

Общи условия

Активация на акаунт