Моля за съвет

  • 1 374
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 4 867
На мен ми се случва да ми маркират по-малко  Laughing (в русенски супермаркет).
Кис.мляко на Баба 4,5% пише, че е 0.75 лв, а го плащам 0.69 лв.
 Crazy
доплащаш ли разликата?

# 16
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Ами....ако съм в лошо настроение, зашецвам като говедо на касата и започвам бавно и настоятелно да искам да ми обяснят причината...... като имам толкова тъпирски вид, че винаги ми отстъпват..... когато започнат да се нервират аз някак си успявам да се направя на ударена, недоразбрала и те накрая вдигат ръце.... и при вида на ядосаната опашка отзад, нещата се оправят....но понякога съм в смотания си период, когато едно такова нещо ме прави безпомощна......  Rolling Eyes

# 17
  • Мнения: 750
И аз оставям на касата и си тръгвам.Да си сторнират и д а се оправят.Също изумявам и от последната мода в този магазин-да те питат искаш ли торбичка, струвала вече 10 стотинки. Rolling Eyes
Оф...да,за торби4ките и аз се 4удя newsm78!Онзи ден напазарих като за световно,а моми4ето по4ва да ми пълни продуктите в едни малки торби4ки тънки като паяжина!В едната две млека,във втората кашкавала и хляба,в третата .....гледам аз невярваща и казвам да ми даде от големите торби4ки 4е така ще трябва да си отнеса 100 торби4ки у дома!Тя ме поглежда така,сякаш аз съм я накарала да работи там насила и ми заявява,,Да ама големите торби4ки се заплащат по 20 ст,,(май толкова каза)  ooooh!Абе може ли такова нещо,ами аз съм напазарила за 100-120 лв.и ще правя проблем за 5 торби4ки ли?Ами и другото което е...някой неща все нянъква суматоха там бе,що така  #Crazy!Все една каса работи,моми4ето изнервено,някой продукти кодовете им неоправени нещо си там,3 моми4ета се 4удят 10 мин.какво да правят...колко пъти съм оставяла неща които искам да купя,ама кодовете им прецакани и немогат да ми ги маркират!Бе пълна лудница #Crazy

# 18
  • Мнения: 57
Ммм да  така като чета май не само аз съм ощетена и не е само този магазин #Crazy
Май сме в Евро съюза само на хартия и цени Money а на ниво обслужване сме на светлинни години от "белите" държави.Жалко Crazy дано поне за малките човеци се пооправят нещата.

# 19
  • София
  • Мнения: 423
Аз работя в един от вас споменатите магазини и май съм по-потърпевша от клиентите.Обикновено във всеки магазин сменят цените всяка седмица/има промоции/ и какво е виновна касиерката .че някой друг не е сменил етикетите ,а в компютъра цената е сменена.Или,че даден код не минава,това пак други хора го вършат.Моята работа е точно да сторнирам и да се разправям с клиентите по тези въпроси.Има такива дебили ,че да не ви разправям.Някой искат да връщат бутилки без да са купили бира все едно сме изкупвателен пункт от 80 години.Други се разправят за торбичките ,като че ли в цял свят не се плащат/големите и хубавите,без об. торбичка никой не си е тръгнал/Трети пък не гледа че етикета е за друга стока и иска нещо с цена 12 лв.да го купи за 5 .Редно е при проблем да се обръщате към управител и да си поеме отговорността който трябва от персонала,а не касиера да е виновен       

# 20
  • Мнения: 9 990
Kaто ти е толкова трудно да работиш с клиенти и за теб са дебили-не работи подобна работа-простичко е! Rolling Eyes
Няма обаче такова нещо като-аз, служителя, съм невинен, виновен е шефът, фирмата.Ей за това повечето БГ фирми дърпат назад...
Управителят почти винаги го няма-така рекват самите касиерки-или го крият или обожават да се занимават с дебили като нас...
Да, не всеки си отваря очите на 15 като е в теснотията на фантастико и не чете подробно етикети, голяма пък работа.Вие вместо да се усмихнете любезно и да обясните-репчите се в повечето случаи.Само една от касиерките ми е "приятна" и  то е защото явно пък аз съм и симпатична-на мен не се репчи, но виж на други хора-най-редовно.А не е правилно......А това с торбичките е от скоро-преди бяха калкулирани явно в цената на стоките/ не, че сега не е/ и не трябваше да се молиш за такова нещо.Елементарно е и вие, служителите, като сте на касата и виждате недоволството е редно да натиснете управата за връщане на старите правила например.Аз до вчера влизам, пазарувам и съм ок, на следващият ден ме питат искам ли торбата-ми не-по джобовете ще си слагам нещата... TiredСмешно е.Касиерката е част от персонала, както и управителят.Единят има повече задължения и правомощия, ръководи екип.Вие сте един екип и е тъпо да си прехвърляте постоянно топката кой е по-по-най-виновен, защото всички вие сте обликът на тази верига ммагазини.От нацупената касиерка, до укриващият се управител.

Последна редакция: вт, 06 фев 2007, 18:55 от пенелопа

# 21
  • Мнения: 1 017
...
Май сме в Евро съюза само на хартия и цени Money а на ниво обслужване сме на светлинни години от "белите" държави.Жалко Crazy дано поне за малките човеци се пооправят нещата.


И в Европата ги има тези работи  Laughing Мен вече една касиерка в близкия магазин не ме поздравява и ме гледа на кръв Simple Smile)) щото и направих един път забележка, че ми е маркирала от по-скъпите домати  Simple Smile)))
И етикетите им по някога е отговарят на истината , а и често въобще липсват, така че ако ще ви успокои - проблема е не само в БГ , а единствения начин да се справи човек е да си отваря хубаво очите и да не им прощава иначе си страда само той  Mr. Green

# 22
  • Мнения: 6 417
В един от по-големите супермаркети в "Младост" 2  даже и торбички нямат. Касиерките мятат някакви миниатюрни найлонови торбички, които в повечето магазини се дават само за перилните препарати за да не се смесват с хранителните стоки. Баси икономиите и чудото.  Shocked

# 23
  • Мнения: 52
Лично на мен не ми се е случвало да ми маркират различна цена от тази на етикета(поне не съм забелязала).
Втория ден от отварянето на Кауфланд във Варна,майка ми си купува пилета на промоция.На касата и маркират старата цена.Върнала се е и са извикали управител някакъв.
За голяма изненада са възстановили цялата сума,не само разликата в сумата. newsm78

# 24
  • Мнения: 9 990
Това в Кауфланд.А във Фантастико 5 пъти търся управител за стока с изтекъл срок на годност.Детско пюре.И детските млекца на Данон и те са така.Нама го.За сметка на това жената, която зарежда рафтовете всеки път ми казва-аууу, ами аз не съм видяла....то очите ще ти избоде-назад се реди прясното, отпред се слага залежалото... Tired

Общи условия

Активация на акаунт