Закъснява ми

  • 279
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте…Моля ви за съвет!!! Цикъла ми закъснява с почти 3месеца.. Направих си 7 теста  за последните 3седмици. Всички са отрицателни. Винаги съм имала нередовен цикъл винаги ми е закъснявало,но пък с 3месеца. Преди 1година бях бременна и отидох на гинеколог нямах възможност да гледам детето и гинеколога ми изписа рецепта с 2хапчета едното пих след ядене, а другото след 12 часа. 15мин след второто хапче почнах да кървя. Бях в цикъл 8дни докато се изчистя. От тогава нямах проблеми закъсняваше си ми с по 1,2седмици, но сега вече е прекалено. Правих тестовете сутрин с първата урина. Не знам какво се случва. Имам бяло течение постоянно…Кръста ме боли..Таза под корема също. Случвало ли ви се е?

# 1
  • Мнения: 1 047
Не. Отиди на лекар. Защо не си отишла още след първия месец закъснение?!

# 2
  • Мнения: 299
Идете на лекар веднага.
Случвало ми се е да пропусна цикъл само веднъж  преди много години заради прекалено стресираща ситуация, но оттогава не .
 Може би става дума за инфекция или хормонални изменения при бяло течение. Бързо оздравяване! ❤

Последна редакция: сб, 24 фев 2024, 05:44 от Aminka

# 3
  • Be realistic - plan for a miracle.
  • Мнения: 837

Заповядай съвет: иди на лекар.

Последна редакция: сб, 24 фев 2024, 10:09 от Sway

# 4
  • Мнения: 8
Здравейте!
Реших да пиша в тази тема, понеже видях, че скоро е водена дискусия. Случаят ми е следният: Последните месеци имам нередовен цикъл, закъснява ми, имах и киста на левия яйчник, та моята гинеколожка ми изписа противозачатъчни джаз. Понеже не видя никакви проблеми, каза, че всичко ми е като по учебник (аз се притеснявах за СПКЯ). Пих джаз два месеца като между първата и втората опаковка си ми дойде нормално на 2рия или 3тия ден след спирането на хапчетата. Сега свърших втората опаковка, вече трети ден не пия хапчетата, но следа от цикъл няма. Поради една и друга причина през изминалия месец така или иначе не съм водила кой знае какъв полов живот, правили сме го няколко пъти, но не съм се притеснявала, защото все пак пих хапчетата. Евентуално ако има вариант да е станала белята, понеже ги пих между 16:50 и 17:30 всеки ден, въпреки че се съмнявам, все пак няма много фрапантна разлика. Мисля да си купя тест все пак, но ми е малко странно, понеже шансът да съм бременна не е много голям, а думите на гинеколожката бяха, че след като ги пия всичко ще се нормализира, а ето, че пак закъснява. Моля ако някой е имал подобен случай, нека сподели как се процедира, има ли реална причина за притеснение? 🙂

Общи условия

Активация на акаунт