ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 57 034
  • 276
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 172
Аз съм си купувал телефон от Германос и съм доволен от обслужването. Освен това съм си купувал и допълнителни аксесоари и познайте какво - ОТНОВО съм доволен!  Sunglasses Фирмата е страхотна, обслужването е на високо ниво, всичко е идеално!  Simple Smile Като недоволствате толкова от веригата магазини, купувайте от 2be, M-tel, Handy и всякакви подобни магазини...  Wink Sunglasses Sunglasses newsm65 newsm65 newsm65 bg
Е по принцип всяко правило си има изключение, както при теб   bouquet newsm78

# 211
Е, не знам колко доволни има, но по принцип повече са недоволните! Преди една година купих подарък за сина си - телефон Samsung от Германос. При продажбата сключих и застраховка - срещу удар, намокряне и т. н. След един месец се повреди - дисплея се размазваше. Занесох го на ремонт. Бавиха го почти месец и се опитаха да ме убедят, че е бил ударен (което въобще не е вярно), при което пада гаранцията и само защото има застраховка поемат ремонта. Оказа се, че са сменили лентовия кабел (телефона е слайдър), но не знам как точно би се получила такава повреда при удар. Както и да е, взехме го, вече уж всичко беше наред. След два дни се оказа, че има проблем при правене на снимки - дисплея проблясва в бяло и не можеш да видиш и фокусираш обекта, който искаш да заснемеш! Е, просто ми писна и отидох на друг сервиз!!! Така или иначе вече не признаваха гаранцията. Но това е една от най-некоректните вериги!!! Не се лъжете да използвате техните услуги.

# 212
  • Мнения: 1 650
я имало един доволен клиент
трябва да се пусне отделна тема
Имали доволни клиенти от Германос
но май няма да има кой да пише в нея
 Joy

# 213
  • Мнения: 6 443
Аз съм си купувал телефон от Германос и съм доволен от обслужването. Освен това съм си купувал и допълнителни аксесоари и познайте какво - ОТНОВО съм доволен!  Sunglasses Фирмата е страхотна, обслужването е на високо ниво, всичко е идеално!  Simple Smile Като недоволствате толкова от веригата магазини, купувайте от 2be, M-tel, Handy и всякакви подобни магазини...  Wink Sunglasses Sunglasses newsm65 newsm65 newsm65 bg
Как пък все доволните са гости  newsm78

# 214
  • софия
  • Мнения: 25 766
я имало един доволен клиент
трябва да се пусне отделна тема
Имали доволни клиенти от Германос
но май няма да има кой да пише в нея
 Joy
Aaaa, как няма да има? Ще има - гост, гост и пак гост. Гост след госта ще са  Grinning

# 215
НА 16.02.2009 СИ ЗАКУПИХ НОКИА 6210 НАЖИГАТОР ОТ ГЕРМАНОС В МОЛА.В РЕЗУЛТАТ МИ ПРОДАДОХА МОСТРАТА,КОЯТО Е ПИПАНА ОТ СТОТИЦИ ГРАЖДАНИ НА ДЕН.БЕЗ НАЙЛОНчЕ НА ДИСПЛЕЯ,СЪС СНИМКИ ОТ 2008Г.СЛЕД 2 ДНИ НА ОБЯД СЕ РАЗВАЛИ ДИСПЛЕЯ.НА 19 ГО ЗАНАСЯМ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ,КАЗАХА МИ ДА ГО ОСТАВЯ ЗА ТЕСТ,КОЙТО щЕ ПОКАЖЕ чИЯ Е ВИНАТА.ДО ДНЕС ХОДЯ ПОчТИ ВСЕКИ ДЕН БЕЗ РЕЗУТАТ.ПИТАМ СЕ чИЯ Е ВИНАТА ЗА ПРОДАЖБАТА НА ПОЛЗВАН ТЕЛЕФОН КАТО НЕ Е ТЯХНА.НЕ КУПУВАЙ ТЕ ОТ ГЕРМАНОС.

# 216
  • софия
  • Мнения: 25 766
А ти защо си купи мострения телефон? Дано поне са ти го продали на по-ниска цена. И то значително по-ниска. Така правят в "белите" държави.

# 217
Zdraveite!Do predi nqkolko chasa i az nqmah problemi s germanos.Otidoh da si platq smetkite i mi kazaha che dogovora mi e iztekal i mi predlojiha da go podnovq,kato pri tova moga da vzema telefon na izplashtane bez oskapqvane,kum mesechnata mi smetka.I az se syglasih vikam si kakvo tolkova nishto ne gubq.Vzeh si telefon samsung g600,kato se pribrah malko sled 19:00 chasa si go vkluchih dovolen i izpylnen s radost.Uvi radosta mi beshe prekaleno kratka trq malko poveche ot edin chas.Purvoto koeto mi napravi vpechatlenie beshe che kato otvorih brauzara beshe izbran MTEL WAP,oshte kato vidqh tova i si kazah precakaha me,napravo ne mojeh da povqrvam,no interesnoto tepurva predstoi.Opitah se tam da si napravq nastroikite da si go naglasq i kakto si boravq s telefoncheto izvednuj to zabi.Restartirah go i pak syshtoto neshto i sled vtoriq restart,sled vuvejdaneto na pin koda az ne mojeh veche da si polzvam "noviq" telefon prosto ne me dopuska da prodylja po natatuk.Ot nervi ne moga da zaspq.Porazrovih se  malko iz internet i vidqh dosta mneniq tuka i reshih i az da spodel qmoita bolka s vas,taka i taka shte chakam do sutrinta da otvorqt i da vletq s grym i trqsyk v magazina i da im napravq edin grandiozen skandal.
Ami tova e moqta bolka i se radvam che qq spodelih s vas.Uspeh na vsichki.
Dobri.

# 218
  • Мнения: 0
Здравейте ,още една потърпевша.Купувам си телефон SAMSUNG U 600 ,на 25.02 и същата вечер ми прави проблем цветовете се сливат ,2  дени работи,налага ми се да пътувам извън града и просто цветовете тотално изчезват ,бял екран ,не мога да си спра алармата ,прибирам се ж София ,понеже не знам че мога да го оставя за сервиз и в друг магазин Германос ,нося на  5 ден ,при което ми се обяснява че не могат да направят нищо освен да го изпратят на сервиз..
оставям го ,звънят ми на 11 .03 (аз сам го оставила на 2 .03 ) за да ме уведомят ,че тел . ми е ремонтиран ,минавам след работа на 12.03 в 19 ч. и си получавам телефона ,тази сутрин телефона е с бял дисплей ,а в сервизния протокол пише при забележки при приемане на тел. -драскотини! с което не съм съгласна ,днес след работа пак минавам през Германос и разговарях с управителя ,който беше изненадан даже че сам имала проблем с този апарат ,поисках разрешение ,той ми каза пак че варианта мие  сервиз ,но пак нямат да ми дадат свободен оборотен телефон,е аз ако нямам познати които да  ми услушат със старите си тел.какво да правя  newsm78 за чакам пак минимум 10 дни без телефон .много съм разочарована ,утре е работен ден така че смятам да посетя Славейков 4А ,Агенцията за защита на потребителите надявам се на подмяна с нов тел.този просто не става ....

# 219
  • Мнения: 378
защото на всеки 5 мин има реклами по тв, промиване на мозъци му викат

# 220
я имало един доволен клиент
трябва да се пусне отделна тема
Имали доволни клиенти от Германос
но май няма да има кой да пише в нея
 Joy
Всяко превило си иа изключение.Както Германос, така и повечето магазини за телефони и аксесоари- имам чувството, че не Те обслужват интересите на клиента, а едва ли не клиента им е задължен....българска му работа -за съжаление  newsm78

# 221
Ами има да- купих телефон преди 3 години почти на цената на 1200лв -Нокия 7280.Оказа се на същия ден , че има фабричен дефект, направи скандал- искаха да ми преинсталират софтуера- категорично отказах, та това беше телефон на няколко часа-ами имал изговорени часове.чакай малко , бе какви сте вие да ми държите сметка по колко говоря-ако искам и денонощно ще го правя, мога да си го позволя-говоря.Егати нещастниците, няма по тъп довод.След хиляда разправии стигнах да търговския им директор- (моля да ме извините за следващите думи) гнусно арогантно копеле, което ми скъса нервите.След достааааааааааа чакане ми смениха телефона с нов, той също се оказа, че има същия проблем.
Ако се бях съгласила на преинсталиране имаше и друг проблем-трябваше да чакам повече от месец да ми изпратят телефона в германия, защото бил много нов модел и тукашното представителство нямало право на тази процедура, а и нямали софтуера.Пълна простотия!
Аз работя в текекомуникационна компания и тогава бях луд фен на телефони и направо можех да стана рекламно лице на Нокия, имах всеки нов модел излизащ на пазара, веднага след пускането му в продажба.
Та тия Германос са адски некоректни!Написах жалба и в агенцията за защита на потребителите и доколкото знам са им съставили акт, на пак кел файда.
Най-близките ни приятели имали проблем с тях, седмица преди моя случай , телефона дава дефект веднага след излизане от магазина.Били ги разигравали с дни- сервизи, не знам си кво и т.н. Само дето аз разбрах след като им се оплаках за мое голямо съжаление




е тоя вече го уволниха Simple Smile)) сега е в бтк Simple Smile))

# 222
Здравейте и от мен една бъдеща мама! Grinning
И аз съм гост ама недоволен!!!!!
Тъкмо се чудех къде да отворя тема за тия нещастници от Германос и попаднах на тази.Направо съм бясна,а ето и моя случай:Мъжът ми ми купи Nokia N 96 за рождения ден на цена от 1400 лв. през ноември 2008 г.(т.е няма и половин година), и преди близо 2 седмици телефона даде проблем-както си говорехме така изведнъж пустия му тел.умря,тотално се изключи.На  другия ден мъжо го занесе в магазина  и момчето от магазина му казало,че най-вероятно е изгорял дисплея и да го остави на сервиз.Описал телефона като много запазен и го взел.Вчера(след близо 1 седмица)му се обаждат,че телефона е в магазина и да отиде,защото му бил счупен дисплея и му отпада гаранцията.Телефона нито е изпускан нито нищо и много добре знаем в какъв вид сме го оставили и как го виждаме след една седмица.Счупен ама много счупен дисплей-и сляп би го видял,но при приемането за сервиз момчето от магазина не го е видяло,защото не е бил счупен разбира се.Сега пак е при тях,защото има застраховка,но ни обясниха,че трябва да чакаме месец даже два и нямало гаранция,че ще могат да го оправят,а и гаранцията му вече не важала,защото ние сме си го били счупили.Направо ми идва да отида там и да #2gunfireДавайте нещо да направим момичета,писна ми все да ни цакат #Cussing out

# 223
  • Мнения: 378
99 % от жалбите в комисията, са от германос...смятайте за какво става дума

# 224
  • Мнения: 161
 Simple Smileне са само от Германос Magnetic !!!!

Общи условия

Активация на акаунт