На море в Турция - тема 84

  • 60 459
  • 753
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 8
Здравейте, предстои ми почивка в Дидим в края на септември. Искам да попитам как в времето там в края на септември, началото на октомври?
Ще бъдем в Лаур Дидим /LAUR/, може ли отзиви и мнения за този хотел.
 Благодаря  предварително;)

# 616
  • София
  • Мнения: 1 561
Здравейте, предстои ми почивка в Дидим в края на септември. Искам да попитам как в времето там в края на септември, началото на октомври?
Ще бъдем в Лаур Дидим /LAUR/, може ли отзиви и мнения за този хотел.
 Благодаря  предварително;)

Купесто, на отделни места с превалявания по високите части, ако си на 6-ти етаж има реална опасност да те накапе. На кантар е работата колега....до 2-ри октомври съм бил в Кушадасъ, от 7 дни имахме само 4 добри, но след като сме си тръгнали времето се е оправило. Година с година не си приличат, но си предвиди 2 гадни дни за шопинг, че жена ти няма да те държи да се търкаляш цял ден в стаята като е кофти пагодата и ще олекнеш някой лев.

# 617
  • Мнения: 979
Здравейте ! Къде може да се подаде жалба срещу туристическа агенция ? На прима виста  се сещам за министерство на туризма ?

# 618
  • София
  • Мнения: 4 986
И КЗП може, ако не сте получили това, за което сте платили и ви се полага по договор.

# 619
  • Мнения: 979
Казусът е следният :
Родителите ми резервират почивка в Сиде с автобусен транспорт с тръгване от гр.Враца . На връщане обаче спират в гр.София на автогарата , за да оставят хора при което има две семейства , които трябва да върнат във Враца и Мездра съответно . Съобщават им , че друг автобус ще дойде да ги вземе след ДВА часа , тъй като този трябва да се почисти и шофьорите да починат за следващия курс и ги оставят така без изобщо да съобразят , че не е ок . Междувременно другият автобус идва след повече от 3 часа . Това нормално ли е ? Поне да им бяха казали на границата така и така , да имат време за организират някой евентуално да ги прибере от София - все пак е работен ден и не всеки може да тръгне на момента .

# 620
  • София
  • Мнения: 1 561
Казусът е следният :
Родителите ми резервират почивка в Сиде с автобусен транспорт с тръгване от гр.Враца . На връщане обаче спират в гр.София на автогарата , за да оставят хора при което има две семейства , които трябва да върнат във Враца и Мездра съответно . Съобщават им , че друг автобус ще дойде да ги вземе след ДВА часа , тъй като този трябва да се почисти и шофьорите да починат за следващия курс и ги оставят така без изобщо да съобразят , че не е ок . Междувременно другият автобус идва след повече от 3 часа . Това нормално ли е ? Поне да им бяха казали на границата така и така , да имат време за организират някой евентуално да ги прибере от София - все пак е работен ден и не всеки може да тръгне на момента .

Е добре де, в тебе някаква човещинка няма ли, значи тия хора блъскат като идиоти да ви закарат задника до анталия и обратно, което е над 40 часа и вие няма да ги оставите да починат за другия ден за да закарат други за още 40 часа. Как може въобще да ви го роди гладата това и да искате да ви закарат до враца щом оттам са ви взели за да нахраните кокошките. На границата може да чакате сигурно ви се е събрало най-малко 4-5-6 часа да не кажа повече, сега не можете час повече над двата часа да изчакате. Е просто не ми го събира главата. Да, искайте компенсация, явно нищо човешко няма във вас. И знаеш ли кога Турс ще ви направят почивката, точно никога, и пак ще трябва да дойдеш до София през 2025 само че като се върнеш ще те изсерат в София. Ужас, направо съм в потрес, аз ли нещо не съм у ред бе хора. Я да чуя и друго мнение и ако не съм прав ще се извиня.

# 621
  • Мнения: 1 304
Не ми се вярва да имате право на някаква компенсация. предполагам, че в договора не пише часовете. вижте кога се дължат неустойки. В крайна сметка са ги закарaли.  3 часа не е чак толкова много. Успокойте родителите си.
При полети се дължи компенсация ако са минали 3 часа и то не във всички случаи

# 622
  • София
  • Мнения: 3 429
Коя е агенцията?
За мен е адски некоректно това, като транспортът ти е от град А до Б и обратно, да те зарежат някъде си на съвсем трето място. Кой уморен, кой закъснява, това си е проблем на агенцията. Тя не си е планирала ресурсите така че да покрият това, което е продала.
Не мисля че казусът е за жалби и институции, освен да разпространите случая и агенцията, не знам какво друго би имало ефект.

# 623
  • Мнения: 979
Не е въпросът за компенсация , в крайна сметка договорът е подписан от точка А до точка Б , а не да за***ш  две семейства в София да чакат . Смятам , че е ангажимент на ангенцията така да си планира нещата , че да не се допускат такива ситуации . Чакането по граници не го коментираме , тъй като то не зависи от тях , но чакането на трансфери и т.н смятам , че е изцяло техен ангажимент .

# 624
  • Мнения: 230
Ужаст  ..Следващия път няма и от Враца да ви вземат.Те тези хора нямат нужда  от почивка  сигурно или може  би е по-добре да стане  някоя  беля  ама важното е на мига да ги приберат, защото  много са пътували.

Последна редакция: вт, 03 сеп 2024, 20:25 от Neli1978

# 625
  • Мнения: 3 449
А на тръгване как са пътували до София?!

# 626
  • Мнения: 979
А на тръгване как са пътували до София?!
[/quote


Тръгването също е било от Враца , ако съм пропуснала да го уточня .
Поправка : Уточнила съм , че е било от гр. Враца

# 627
  • somewhere over the rainbow
  • Мнения: 3 276
Нашата  екскурзо-почивка приключи. Пътувахме с колата, на отиване нощувахме в Ескишехир, на връщане в Памуккале. 7 нощувки в Ефталия Оушън. Най-добре похарчените 3800 лв. Нямаме никакви забележки. Перфектен за нас хотел. Огромни /не съм виждала толлкова големи хотелски стаи/, много чисти и комфортни стаи, бани и тоалетни. Широки, чисти и модерни общи части. Любезен, усмихнат и отзивчив персонал. Отлична организация. Огромна територия, шумни места с много хора и по-тихи такива - има за всеки вкус. Храна навсякъде, по всяко време - това го казвам с условието, че не сме от хората, които закусват с октопод, обядват с черен хайвер и вечерят с трюфели /този хотел не е за тях!/. Но пици, дюнери, бургери, гофрети, пасти, баклави, сладоледи и още много подобни нездравословни неща има на корем.
Според мен и цялата ни компания от 12 човека отлично съотношение цена-качество. Наистина не разбирам защо тази верига е масово избягвана тук.
На линия съм за всякакви въпроси.

# 628
  • Мнения: 206
Много неприятна ситуация за завършек на почивката. Чакане по независещи от организатора причини съм съгласна. За транспорта клиента си плаща. От организатора зависи дали ще си изпълни съвестно всичко договорено. Най-добре е да има нужната информация и извинение за такива ситуации. Това опира и до реномето на агенцията. Поставям се на мястото на хората, които са пътували толкова много часове и да се налага да чакат още 3 часа ей така. Дано да получите поне извинение!

# 629
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 477
Платена е услуга за транспорт от точка А до точка Б и това е получено.
Това е неемоционалният поглед върху случката.
Няма причина за жалба, защото услугата е получена в пълен размер. Няма нарушение на закона и КЗП няма какво да направи.

Разбирам, че не е приятно. В най-добрия случай фирмата може да ви предложи някакъв дребен жест. Ако иска.

Последна редакция: вт, 03 сеп 2024, 20:35 от Galactic Voyager

Общи условия

Активация на акаунт