Седмокласна 16.07-23.07 - Силно стиснати палци за ВТОРО КЛАСИРАНЕ!

  • 98 102
  • 1 652
  •   1
Отговори
# 330
  • у дома
  • Мнения: 8 027
За физиката и химията съм съгласна,за биологията не.Нагоре учат анатомия,генетика и в 9кл нещо,което ми приличаше на химия,а не на биология-нищо общо с амебите,червейчетата и прочие от 7 клас.

# 331
  • Sofia
  • Мнения: 852
Ulia, да и аз надникнах сутринта, пише същото.
При мен пише само
Класирането не е обявено 🤔

# 332
  • Мнения: 1 945
При мен пише само
Класирането не е обявено 🤔
Това пише в сектор "Класиране".
Ставаше въпрос за сектор "Желания" за втори етап, където все още няма раздвижване.

# 333
  • Sofia
  • Мнения: 852
При мен пише само
Класирането не е обявено 🤔
Това пише в сектор "Класиране".
Ставаше въпрос за сектор "Желания" за втори етап, където все още няма раздвижване.
Благодаря и аз вече чета по диагонал 🤣

# 334
  • у дома
  • Мнения: 8 027
Ето ви интегралния изпит от 2001год /пускала съм го и преди/
https://www.vesti.bg/novini/19-iuni-2001-g-153272
Включва 20 въпроса бел,20 мат,20 природни науки/физика,химия,биология/и 20 обществени науки/история и география/+отделно изпит по бел/мисля,че беше само преразказ/и изпит по матемагика/вкл 2 зад,първата алгебра с 2 подточки,2та геометрия с 2 подточки/.Дали е било по-добре е малко спорно,след като просъществува само 2 години и го махнаха...

# 335
  • Мнения: 7 683
Физиката в училище я мразех, макар че съм математик. И именно затова. Разбрах я чак в университета, защото чак там се въвежда необходимият математически апарат, с който вече всички формули и закони във физиката се доказват от нулата, ясно и последователно, и всичко става ясно. А в училище няма такъв математически апарат и просто ти тупват една формула и това било еди-кой си закон- за скоростта, за триенето и т.н. Ама защо, откъде идва - приемаш, че е така и толкоз.
Химията беше друга работа, тя и в училище е логична и последователна и си я обичах. Но физиката мразех. В университета чак спрях да я мразя😂

Хеле пък до 7 клас - и физиката, и химията се учат емпирично, ами ужасно е. Лудост ще бъде да въведат изпит по това. Материалът в повечето случаи се зазубря, просто няма как да се докаже в тази възраст, децата не владеят математическия инструментариум за това.

# 336
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 274
Една от най-големите глупости е разделянето на ЧП в седми клас на трите предмета химия, физика, биография. Съвсем спокойно това може да се случи в гимназиален етап.

# 337
  • Мнения: 1 480
Ако е след това, как биха се ориентирали с какво да кандидатстват. По-равилно е преди това, примерно 5-6 клас, за да придобият представа за предметите, а не 7 клас удърно, докато учат предимно БЕЛ и мат, и им е все тая за другите предмети.

# 338
  • Мнения: 22 247
Да се запиша в новата тема Simple Smile

Последна редакция: чт, 18 юли 2024, 11:19 от B2022

# 339
  • София
  • Мнения: 16 337
По принцип избягвам да чета г-н Стаматов, защото всеки път, когато го чета, започвам да се пипам по кобура да си търся пистолета. Но за целите на дискусията го прочетох /оказа се, че пистолетът ми не е на кобура/. Както винаги - общотеоретични приказки, без какъвто и да е modus operandi и моделиране на процеса. Но да анализираме гениалността му в цялост:
1. Предлага супер иновативната идея за дигитализиране на изпитите, за да намалим административната и финансова тежест, и веднага след това предлага 2, че и 3 дати, които драстично ще увеличат същите. Joy
2. Да видим как ще наместим тези 2, че и 3 дати.
Първи вариант - правим предварителни изпити по време на учебната година, по модела на университетите, които така неуместно дава за пример. Само че тогава тестовете на предварителните изпити няма да са върху целия материал, защото нали няма как да включваме още невзет материал. И в балообразуването с еднаква тежест ще участват изпити, върху различен като обем и вид материал. Има ли нужда да обяснявам колко абсурдно е това?
Втори вариант - "следварителни" изпити Joy - провеждането им след редовния изпит в края на юни. И тогава ще чакаме резултати и класирания до септември. Ай, честито на печелившите!
3. Как интегрираните изпити ще намалят "стреса върху децата" изобщо няма да коментирам.

Последна редакция: чт, 18 юли 2024, 14:05 от sanaka

# 340
  • Мнения: 7 683
Санака, много искам да ти сложа поне 100 лайка на този пост! Абсолютно сериозно.

# 341
  • Варна
  • Мнения: 114
Нека си да си има и интегриран изпит който да включва и останалите предмети. Искаш да кандидатсваш в МГ - ОК. 3x НВО мат+1x НВО БЕЛ+1x интегрирания. Кеф ти ЕГ, тогава 3x НВО бел +1x мат.+1x интегрирания. Искаш паралелка Биология, ок - 3x интегрирания+1x НВО БЕЛ+1x НВО мат. Не виждам нищо сложно. Който се цели в МГ и не успява с подготовка в училище да си ходи на школи. Ама този култ към школите и подготовката там трябва да се преустанови.

# 342
  • Мнения: 1 499
По принцип избягвам да чета г-н Стаматов, защото всеки път, когато го чета, започвам да се пипам по кобура да си търся пистолета. Но за целите на дискусията го прочетох /оказа се, че пистолетът ми не е на кобура/.
Smile Smile Smile

# 343
  • София
  • Мнения: 16 337
И за пореден път да попитам - по каква причина за ЕГ да е 3 БЕЛ? За 1856.. път - ЕГ не са хуманитарни гимназии.

# 344
  • София
  • Мнения: 19 715
По принцип избягвам да чета г-н Стаматов, защото всеки път, когато го чета, започвам да се пипам по кобура да си търся пистолета.

Плюс един милион. Рядко глупава личност.

Общи условия

Активация на акаунт