Пазаруване от about you - тема 33

  • 60 266
  • 739
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 401
Според мен е забелязана тенденция акаунтът да прави поръчки над 100 лв,
за да ползва код или да надхвърля 34.90 лв,
за да ползва безплатна доставка и после да връща "ненужните" артикули.
В такъв случай ставаш "икономически неизгоден".
Не твърдя, че е било нарочно.

Последна редакция: пн, 28 окт 2024, 20:36 от 𝐃'𝐄𝐯𝐚

# 46
  • София
  • Мнения: 4 010
Преди време една позната имаше такъв случай с други сайтове. Такава им е политиката и много внимаваше какво поръчва и колко връща, защото блокират профили с много върнати поръчки. Аз до тогава не бях чувала за такава практика, но и не пазарувах особено онлайн.

Пристигнаха 2 страхотни суитчъра за ММ. Ей този му се чуди 50/50 дали да го остави

https://m.aboutyou.bg/p/urban-classics/suichar-8246124?utm_mediu … _campaign=product

Казах, че му го взимам, ако не го иска и хич не ми пука, че е мъжки 😂 Рядко ми допадат толкова като материи суитчъри. А сега е и на добра цена.

# 47
  • Somewhere far away
  • Мнения: 4 679
на Urban Classics имам и аз два суитшъра - много са хубави.

# 48
  • вкъщи
  • Мнения: 2 517
При нас от две поръчки,две объркани. До колко време ви връщат парите?

# 49
  • Мнения: 1 472
По принцип пише 14 дни от датата на получаване, но обикновено става по-бързо. След като получите имейл за потвърждение на връщането - 2-3 дни.

# 50
  • гр. София
  • Мнения: 2 638
В някоя чужбина май има намаление, защото неща от любими изчезват.

И аз това си мисля. Почти всичките ми любими са изчерпани от 2-3 дни поне.

# 51
  • Мнения: 2 497
Здравейте,
Профилът ми е блокиран по причина, че не съм "икономически изгодна".
По телефона ми казаха, че няма смисъл да си правя нов профил, тъй като вече не ме искат като клиент. Мисля, че съм чела тук в темата за подобни случаи и действително решението е нов профил, нали така?
Освен това чакам поръчка, която сега не знам дали да взимам при положение, че сигурно евентуалното й връщане ще е проблемно.
Има ли смисъл да пиша на КЗП?

Обидна работа.Щом си вземате винаги поръчките, аз бих писала на КЗП.
А как ще ви кажат по телефона, че не ви искат като клиент и да не си правите нов профил?! Ще си направете ако искате, разбира се,  как ще ви кажат такова нещо. Като искат отбрани клиени да си направят частен сайта!

# 52
# 53
  • Мнения: 15
Здравейте,
Профилът ми е блокиран по причина, че не съм "икономически изгодна".
По телефона ми казаха, че няма смисъл да си правя нов профил, тъй като вече не ме искат като клиент. Мисля, че съм чела тук в темата за подобни случаи и действително решението е нов профил, нали така?
Освен това чакам поръчка, която сега не знам дали да взимам при положение, че сигурно евентуалното й връщане ще е проблемно.
Има ли смисъл да пиша на КЗП?

Обидна работа.Щом си вземате винаги поръчките, аз бих писала на КЗП.
А как ще ви кажат по телефона, че не ви искат като клиент и да не си правите нов профил?! Ще си направете ако искате, разбира се,  как ще ви кажат такова нещо. Като искат отбрани клиени да си направят частен сайта!
Радвам се, че имат такава политика, да спират профили. Иначе си начисляват разходите по върнатите пратки като % върху всички. Не всички потребители са желани клиенти това е факт. Аз не искам да плащам допълнително, заради хора които постоянно връщат пратки, защото не могат да си преценят размера или нещо друго.

# 54
  • Мнения: 1 472
Мен пък ми е интересно как така си знаеш размера и той е най-малкия и него поръчаш, иде торба, в която можеш да влезеш 2 пъти. И от друга страна съветникът за размери се кълне във всичко свято за него, че това е точно твоя размер.

# 55
  • Мнения: 919
Мен пък ми е интересно как така си знаеш размера и той е най-малкия и него поръчаш, иде торба, в която можеш да влезеш 2 пъти.

И аз това искам до питам потребителката след като размерите на различните брандове не са 1:1 а някои са много уголемени. Примерно си S, но на някои брандове си XS. Как се предполага че трябва да си уцелиш размера от раз? Взимаш, връщаш и отново поръчваш ако не пасва. Или поръчваш 2 съседни размера за по-сигурно и пак ще има връщане. Даже aboutyou препоръчват да си вземеш 2  размера, тоест връщането не е драма.

# 56
  • Мнения: 489
Аз също не съм съгласна. Особено обувки , от различни производители съм 37 , 38 или 39 номер. Боб ли да хвърлям кой ще ми пасне? Нормално е да има връщане. Както физическите магазини имат разходи за наем в мол например , така е нормално онлайн търговците да плащат за доставки. Ако искат обем поръчки , разбира се….

# 57
  • Мнения: 7 560
След като има опции за ползване на код над 100 лв. или безплатна доставка над определена сума, не виждам защо трябва да се санкционира това. Върнатите поръчки-също. Няма никаква логика! На съветника за размери изобщо не може да се вярва.Търговецът никога не е на загуба, това е сигурно. А това за другия профил е направо.....Макар, че винаги има начини да поръчаш, дори да помолиш някой да го направи вместо теб.

# 58
  • Мнения: 15
Много рядко ми се е случвало да връщам ,обикновено чета и размерите на продукта. За обувките има такава тенденция да има разминаване на производителите, но и там питам за размер на стелка и стъпало не хвърлям боб. Всеки бизнес е с цел печалба, така че калкулирайки си разходите(включително разходи по доставка и на върнати продукти) накрая се начислява % печалба. Това беше хубавото на он-лайн пазаруването, че беше по-евтино. Сега не е така.

# 59
  • Мнения: 2 852
Аз за дефектните артикули само да напомня.. или и тях да задържим?! Не е приятно да получиш артикул с дефект и да ти въртят едната торба пари които си дал за него неизвестно колко време.
Не ги мислете, не са на загуба.
Пазаруването онлайн е изгодно, удобно, пести време и има разнообразие.

Общи условия

Активация на акаунт