Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са впечатленията на потребителите от качеството на продуктите на About You?
Как мога да откажа поръчка в статус „обработва се“?
Какво трябва да направя, ако получа дефектен продукт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са впечатленията на потребителите от качеството на продуктите на About You?
-
Как мога да откажа поръчка в статус „обработва се“?
-
Какво трябва да направя, ако получа дефектен продукт?
-
Безплатно ли е връщането на продукти в About You?
-
Как мога да определя дали даден размер съответства на стандартните размери?
Прости платнени са, но пък много мекички и изглеждат удобни
) ми излиза, другите въобще не се показват. Пише да се свържа с тях по телефон или мейл, в случай, че не излизат всички артикули, но телефонът ми се показва като грешен, мейл писах преди три дни, още чакам отговор. Случвало ли се е при вас? Четох част от старите мнения в старите теми, но не намерих точно като моя казус. Някакъв съвет какво да правя?