Пазаруване от about you - тема 41

  • 57 404
  • 742
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 4 671
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-20:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 10:00 -19:00 ч/

Формуляр за контакт:  https://www.aboutyou.bg/h/contact
и email obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg.
За поръчки на стойност над 34,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%) не могат да се ползват от друг профил.  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
При наличие на ЕКСТРА намаление, не се комбинира с инфлуенсърските кодове. Може да изберете коя отстъпка да ползвате.
ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.
https://www.bg-mamma.com/?topic=1791318
От март 2024г. на българския пазар се появи и аутлет: https://aboutyou-outlet.bg/
Цената на доставката е 5,90 лв., фиксирана е и не зависи от стойността на поръчката.
Връщането на стока и пари и по същия начин, като в основния сайт, но обработката е по-бавна.
За аутлета също се появяват инфлуенсърски кодове, които споделяме в темата.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
СТАРАТА ТЕМА

# 1
  • София
  • Мнения: 4 282
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus

Да попитам, че съм забравила, бански ако поръчам - мога ли да го върна, ако не съм нацелила размера?

# 2
  • Мнения: 573
За аутлета има ли някакъв код?

# 3
  • Мнения: 2 598
Към момента за аутлета няма кодове.

# 4
  • Мнения: 2 704
Благодаря за темата!
Утре чакам синята рокля Coast, а със сегашните купони поръчах тази, 88лв.
https://www.aboutyou.bg/p/vera-mont/roklya-za-kokteyl-10619918

# 5
  • София
  • Мнения: 906
Благодаря за новата тема, Sunflower Flowers Hibiscus
Само чакам едни маратонки, не знам защо ги взех Joy
https://www.aboutyou.bg/p/reebok/maratonki-za-byagane-floatzig-1 … _campaign=product
Бях взела за приятелка и върнах тази чанта:
https://www.aboutyou.bg/p/liebeskind-berlin/chanta-s-prezramki-2 … _campaign=product
Много малка. Пристигна в противопраховата торбичка. В капака се беше отбелязала металната закопчалка на дръжката, доста отчетливо, не знам далие може да се оправи.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 6 528
Благодаря за новата тема!
Напоследък нищо не поръчвам от сайта и все по-малко ще поръчвам, заради променените им условия за връщане и високите цени.
Какви намаления помни историята, а сега някакви мижави кодове, които изобщо не ме устройват.

# 7
  • Мнения: 2 598
Аз хубаво се напоръчвах още преди купона да видим като дойдат кое ще остава и кое ще си ходи обратно.
Преди малко звънях да се разправям с тях. Питам защо няма бутон за връщане от 10.07, били променени условията за връщане. Казвам, че едно, че съм поръчала при други условия, друго - дори да са 30 пак не са минали толкова от самото получаване. Какви са тези работи. Ми работели колегите и всеки ден между 12 и 12:30 се отразявали промените в сайта. Щели били те да ми генерират. Да чакам.

Потвърди пак, че всичко поръчвано преди 22.07 може да се върне в срок от 100 дни.

# 8
  • Мнения: 4 374
И аз чакам една скромна поръчка с тази тениска:
https://www.aboutyou.bg/p/tommy-hilfiger/teniska-18525892

# 9
  • Мнения: 2 598
Дай после отзив, моля. Хвърлила съм око на синята Sweat Smile

# 10
  • Мнения: 87
20IVAYLA 20% над 100 лв до 21 август.

# 11
  • Мнения: 2 098
Много странно защо няма код за аутлета. Пробвам разни стари, нищо не хваща.

# 12
  • Мнения: 2 598
Офффф, направиха ми документи за връщане, ама много сложно е направено. Пращат ти линк към ABOUT SERVICE CENTER, па там се регистрираш и от там си ги теглиш. Но има абсолютно цялата кореспонденция, която си водил с тях. Какво си писал, какво са ти отговорили. Кое затворено, кое седи още отворено.

Друго интересно не видях.
Скрит текст:

# 13
  • Мнения: 75 368
На мен ми пратиха такъв линк оня ден да ме питат получила ли съм си била парите от злощастните ми връщания. Ама като видях какво е сложно, и му цъкнах хикса. Още малко КЕП ще ми искат...амаха...

# 14
  • Мнения: 2 448
Преди време си поръчах тази чанта, дойде видимо нова с тези наелончета по дръжката, етикети, общо взето всичко. Приятелка много я хареса и я поръчах за подарък, дойде без абсолютно никакви етикети, дори етикет на марката нямаше.. има и нещо като бримка на плата.
Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт