Сръчко сервиз - никога повече!

  • 2 676
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 110
Ще се опитам максимално кратко да разкажа казуса. Преди месец и половина закупих от търговец-прекупвач от обява в OLX нов телевизор OLED за не малка сума пари. Още на втория ден забрлязах, че има лек дефект - на някои цветове де забелязваха нещо лато петна/сенки. Писах на търговеца и му показах птоблема на снимки, помоли ме да опитам от настройките да направя т.н. Pixel cleaning но това не помогна. Моя е грешката, че още тогава не настоях да го върна. 2 седмици си имах други проблеми на главата, но след това пак реших да пиша на търговеца за телевизора и да настоявам за някакво решение. Телевизора е с 2 години гаранция от Емаг. Веднага беше заведена рекламация по мое желание и на следващата свдмица предадох телевизора на куриер, който го взе от адреса ми за да го закара в обслужващ сервиз - не съм заплащал нищо за това. Телевизора беше пратен в Сръчко сервиз в Благоевград. Ремонта отне 3 седмици и онзи ден телевизора ми беше върнат от куриера. Държа да отбележа, че с куриера го качихме до входната ми врата, поиска му лична карта и подпис на електронното му устройство без да ме уведоми или пита дали желая да го отворя пред него или да го тествам. Не ми пеедаде и никакъв документ при предаването. По-късно когато го извадих от кашона видях, че има защитно фолио на екрана - явно бяха сменили дисплея с нов. Похледнах и в протокола от сервиза, който беше в сервиза - и там пишеше сменен Oled панел. Включих телевизора в мрежата и светна червения диод. Свалих предпазното голио на екрана и тогава ми направи впечатление, че в единия долен ъгъл има някаква малка драскотина или пукнатина на стъклото. Решавам да включа телевизора - диода угасва за секунда като че ли ще тръгне телевизора, но веднага след това пак си светва червено и на екрана няма признаци на живот - телевизора не включва. И тук вече започва моята сага със Сръчко. Аз няма как да знам дали телевизора не е бил счупен от тях при самия ремонт, нито мога да докажа дали не е транспортен дефект. Каката на телефона ми заяви, че телевизора не включвал, понеже екрана бил ударен и това било защита (пратих им снимков и видео материал). Те нищо повече не можели да направят, да съм искал от куриера да плати застраховката на телевизора - т.е. Обвиниха куриера че го е ударил при транспорта. Трябвало да занимавам olx да си искали от куриера парите за застраховката на телевизора. Най-учтиво ги помолих да им го върна и щом смятат, че куриера е виновен, като го получат да пишат, че е пристигнал с транспортен дефект. Не можело, това било незаконно. А и аз вече съм им бил казал, че телевизора бил удрян и за това нямало да ми признаят гаранцията. Няколко пъти говорих с тях, накрая ми вдигна някакъв, който се представи за техника, който лично ми бил сменил панела. Взе да ми обяснява колко съвестно си бил свършил работата и как от тях нищо повече не зависело. Голямо измиване на ръцете. Трябва клиента и емаг да се занимават да доказват, че куриера с който те са ми изпратили телевизора е виновен. Поисках да ми изпратят официален документ, че отказват да уважат молбата ми за гаранционен ремонт, защото възнамерявам да си търся правата - нямало как да ми издадат нищо, те не отказвали нищо, рекламацията да съм си я отправил към емаг, а не към тях, казали ми какво трябва да направя - да съм искал куриера да плати застраховката. Абсолютно долни типове - повече от ядно е, че няма как да се докаже, че е по вина на куриера и целта им е или да ме откажат или да си платя ремонта. А емаг в случая вече са им платили за частите и труда по предходния ремонт, от който ми върнаха неработещ телевизор. Не знам след празниците какво ще правя, сега ме оставят без телевизор ... но повече видя ли Сръчко сервиз бягам с 200 от тези мошеници.

# 1
  • Мнения: 2 050
Едва ли може да се направи много, но може да си вземете бележка, защото вашият случай е поредица от ваши грешки също. Можете да опитате да подадете жалба в КЗП.
Понякога човек научава уроците на живота по трудния начин.

# 2
  • Мнения: 560
Виж дали и на КЗП ще откажат да дадат отказ. Хем отказват, ама не баш… Иначе да, не бива да приемате нищо преди да се уверите че работи. Приемете ли го - вече си носите отговорност вие.

Общи условия

Активация на акаунт