Може би някакъв вариант от рода, познайте грешния отговор на дъщеря ви и три примера, би бил забавен за част от хората (за мен примерно ), но не вярвам да бъде приет с цветя и рози.
Може би негативната реакция идва оттук, че повечето хора си представят нещо такова, каквото и ти. А то не става въпрос за това. Няколко мами вече обясниха от личен опит какво представляват подобни игри. На една такава родителска среща няма да се обсъжда поведението, оценките или постиженията на конкретното дете в конкретния случай; нито пък ще се тестват родителите колко знаят или не знаят за каквото и да било. Не знам какви точно варианти е подготвила въпросната учителка, но примерно може да бъде нещо от рода на "избройте три неща, които обичате да правите в свободното си време с децата си" или задава се тема, свързана с училещето (може да бъде нещо забавно) и някой започва изречението, а друг го завършва, трети продължава и т.н. Така атмосферата се разчупва (ако мога така да се изразя), става по- приятелска, хората започват да се чувстват като част от нещо общо и съответно да имат друго отношение към околните. След една такава среща аз няма да помня майката на Пенчо само като оная, дето беше с коженето яке, ами ще имам и друг поглед върху това какъв човек е; наред с това ще се чувствам по- свободна и по -близка с учителката. И важно е да се разбере, че става въпрос за една такава родителска среща (да кажем в годината), а не всяка следваща да протича по този начин.
galll , и аз мисля, че, ако е за по- малки ученици ще се приеме по- добре. Иначе мисля, че идеята е удачна и за начален гимназиален курс, когато децата също попадат в нова среда. Родителите се интересуват в каква среда са децата им, без значение на каква възраст са.
Твое мнение, но за мен това е просто ТЪПО. Който иска да се запознае с някоя майка ще го направи и без идиотски игри. На такива играехме втори клас по рождените дни.
А за да станат по-близки още малко на шише няма ли да ги накара да играят родителите....