СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 9 - Наближава заветната цел - 100 точки по МАТ и по БЕЛ

  • 30 793
  • 780
  •   1
Отговори
# 645
# 646
  • Мнения: 9 144
Второто класиране не е втори тото шанс.

# 647
  • Мнения: 10 145
На сигурно играеш, започнал си играта от 2 клас:), а някои от ПУК.

Много късно. Мисля че пренатално вече следва да има курсове за майки, и без това те са по-запалени от голяма част от децата

Последна редакция: пт, 23 май 2025, 14:31 от second

# 648
  • София
  • Мнения: 3 943
Ама защо говорите така. Текстовите задачи (моделиране с уравнения) си се решават в училище. Има си уроци за това и в 6 клас и в 7ми. Разглеждат се различните типове: за работа, за сплави, за движение, общи.
Във всеки сборник има цял дял с такива. Някои деца сами си сядат на д-то и си ги изрешават.

Не се решават едни и същи задачи в училище и в школите. Решават се един и същи тип.
Има деца, които без упражнения се научават, те нямат нужда от школа. Има други, на които им трябва време, искат да им се обясни подробно и индивидуално.

Spensa, и ние ще се пробваме за паралелките с математика: 18то и 32ро. Не съм гледала подробно къде другаде има, но на нас ни е важно и да е на един тролей разстояние. Айде, догодина викам да сме в един клас.

# 649
  • Мнения: 89
Представете си, за разнообразие тази година да се паднат СМЕСИ И СПЛАВИ ПО мат😅
Задачите за басейни дали има вероятност да се паднат, или са отпаднали в годините, защото рядко виждам такива в примерните теми?

# 650
  • Мнения: 7 683
Дали са за басейни, или за работа, или за движение, принципът е един и същ. Имаш една (много проста) формула и трябва да съставиш уравнение. Или е пътят е равен на скоростта по времето, или е работата е равна на производителността по времето, или е обемът на басейна е равен на дебита на тръбата по времето. От математическа гледна точка няма никаква разлика. И принципът на съставяне на уравнението е един и същ. Само думите са различни.

# 651
  • Мнения: 430
Представете си, за разнообразие тази година да се паднат СМЕСИ И СПЛАВИ ПО мат😅
Задачите за басейни дали има вероятност да се паднат, или са отпаднали в годините, защото рядко виждам такива в примерните теми?


Две поредни години се падат задачи от работа на втори модул.

Възможно е да се падне всичко от 5 до 7 клас на теория!


Ех, Мецане, лесно ти е на теб, златен медал по математика и си пееш.

За мен тези задачи са си жив ужас🤣 и грам не мога да помагам на детето, а и то блее...

# 652
  • Мнения: 7 683
Не, сериозно, ако хванеш принципа, много са лесни. И елементарно четене с разбиране. Пет задачи да решиш и си наясно. Просто са с думи.
Геометричните са по-трудни, защото там трябва наистина да се сетиш (не при всички, разбира се).

# 653
  • Мнения: 657
Задачи за басейни има в помагалата по математика, дъщеря ми решават от този тип също

# 654
  • София
  • Мнения: 505
Дали са за басейни, или за работа, или за движение, принципът е един и същ. Имаш една (много проста) формула и трябва да съставиш уравнение. Или е пътят е равен на скоростта по времето, или е работата е равна на производителността по времето, или е обемът на басейна е равен на дебита на тръбата по времето. От математическа гледна точка няма никаква разлика. И принципът на съставяне на уравнението е един и същ. Само думите са различни.
И аз не разбирам ужасът от тези задачи. Все същите са си от едно време. Нашият учител, правеше математиката забавление.
Нищо не се е променило в математиката на ниво основно образование освен учебниците и методиката.
Много зубрашки са сегашните учебници, а основното до тук е да се научат да мислят и да проверяват, нещо което не се брои за "иновативно".  Какво от това, че са "безплатни" след като са и безрезултатни? Тая мода с големите, шарени, тежки учебници на лъскава хартия в коя друга европейска държава я има? На мен не ми е известно.

Последна редакция: пт, 23 май 2025, 15:32 от xxxxxx

# 655
  • Мнения: 9 144
Когато схванеш текстовите задачи, дори е приятно да ги решаваш. Големият проблем с математиката идва от нейното заклеймяване....не, това е трудно, не става и т.н.

# 656
  • София
  • Мнения: 3 378
Какви са отзивите от ДЗИ, БЕЛ, Какво е нивото спрямо предни години?

# 657
  • София
  • Мнения: 16 337
Знам, тъкмо свърших да го чета - 49 страници. Сега ще систематизирам съществените промени и ще ги пусна в темата за МОН. Ама трябва първо някой да напише нещо там, за да мога да ги публикувам, че последният пост е мой. Joy

Компас, какъв втори тото шанс? Flushed Релевантното класиране е именно второто - то формира действителният минимален бал на училището. Затова винаги него гледаме и прогнозните балове се правят именно за второ класиране. Не че има особена разлика за СМГ между бала за първо и второ класиране. Виж го и него и ми кажи как точно ти трябват 95+ точки. Последните поне 4 години /не гледах по-назад/ ти трябват между 79 и 83т. по бел.

# 658
  • Мнения: 430
Значи тотална каша ми стана с това второ класиране!

Може ли малко по-подробни разяснения, че ми е мъгла.

1. Излизат резултатите и ние с наборите редим паралелки по желание, като най-отпред слагаме най-желаните...

2. Минава първо класиране и ние не се уреждаме в най, най и следва второ класиране, където си остава същата подредба.

дотук правилно ли съм разбрала..
като зная, че при второ класиране може да се качи нагоре желанието, но не и на слезе...( образно казано)
Баловете, които са подадени в справочниците от миналата година са ориентир, върху който да стъпим за подреждане за 1 и 2 класиране...И са балове от 1 класиране?

Баловете от второ класиране, които са релевантни къде и кога се виждат?

Благодаря предварително,

# 659
  • Мнения: 10 145
Баловете за всички класирания са публикувани. Останалото е така.

Първо : https://ruo-sofia-grad.com/wp-content/uploads/2024/07/min_max_pa … _1_etap_2024.xlsx


Второ: https://ruo-sofia-grad.com/wp-content/uploads/2024/07/min_max_2_ … asirane_2024.xlsx

Дори човек може да си ги насложи всички заедно в една таблица

В сайта на Дидева разбира се има и  последващите, където е имало места

Последна редакция: пт, 23 май 2025, 16:01 от second

Общи условия

Активация на акаунт