Пазаруване от Amazon- тема № 109

  • 46 381
  • 585
  •   2
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 929
В de е 109Е used-very good.
Инстант пот фурната няма долно подгряване, така че на Косори е пò фурна.

Същото Cosori около Великден го купих за 80 евро, също състояние много добро, беше без никакви забележки.

# 511
  • София
  • Мнения: 9 013
Здравейте!
Kупува ли сте скоро телефон- апарат , от Amazon de и от кой търговец,
при какви условия и доволни ли сте?
Интересувам се от Samsung!

Ако ще купувате нов телефон е с Android операционна система погледнете и Pixel-ите на Google.
От миналата година все нов модел идва със 7 годишно обновяване на ОС, ежемесечно коригиране на бъгове, чудесна камера и други благинки.

Google Pixel 9 и бюджетния Pixel 9a

В Ebay могат да се намерят оферти от ЕС с 50 евра надолу. Успех с покупката.
Само внимавайте от къде се купува Пиксела!
Има различни версии според пазара.
Имаме един и същ модел единия купуван от .де, другият от Т-мобайл в Щатите и се оказаха различни. Американският работи в Европа, но не поддържа VoLTE и 5G (моделът се оказа с 4 версии, като 2 от тях се продават в САЩ, нашият има повечето региони, но не и Европа). Този от Амазон.де е регион "целия свят".

Няколко Пиксела имаме от Амазон.де и нямат проблеми. Трябва да се следи за цена, понякога имат повече от изгодни предложения.

Ако не бъркам в Амазон гаранцията е 1 г., не че ни е трябвала.

По отношение на Samsung има значение и модела, те са с голямо разнообразие имат страхотни модели, но имат и евтини, които са далече от страхотни.

# 512
  • Мнения: 6 371
Ако не бъркам в Амазон гаранцията е 1 г., не че ни е трябвала.
Бъркаш! Гаранцията от европейските Amazon е 2 години(Закон в ЕС, който всички членки спазват). 1 година е в USA.

# 513
# 514
  • Мнения: 6 371
Случайно попаднах на информация, че през август за кратко при много потребители минималната сума за безплатна доставка до Германия се е повишила на 49€, а при други дори до 59€. Засега е все още е 39€.
Дано да се откажат от това си намерение, защото и до България доставката ще пострада.

# 515
  • Мнения: 1 425
Здравейте, няма да мога да изчета цялата тема, а имам бърз въпрос. Имам регистрация в Амазон отдавна. От 2 дни опитвам да направя поръчка, но същата бива анулирана автоматично. Поиска ми идентификация с документ за самоличност, направих го, но пак не става. Някаква идея как да поръчам?

# 516
  • Мнения: 4 354
Нов акаунт?

# 517
  • Мнения: 1 425
Ще опитам, благодаря. Ще пиша след това

# 518
  • Мнения: 2 994
По принцип от амазоните пазарувам ,когато продавачът е самия амазон.Сега обаче ми се наложи да поръчам едни части за колата на сина ми ,той ме помоли ,от търговец който е произход Китай.Нямаше  покупки на този конкретно артикул ,но пишеше че рейтингът е 98 за последните 12 месеца въз основа 1 отзив.Гледам другите продукти, които продаваше китаецът все автомобилни части.Поръчах.Блокираха сумата .На другия ден ми идва мейл от търговеца ,ако мога да анулирам ордера ,че нямал частите и щяло да отнеме 2 месеца да ги осигури.Анулирах ,щото сина се ядоса и каза да канселирам поръчката.Първо амазон ми писа, че не е сигурен че може да анулирам защото поръчката се подготвя за изпращане ,днес идва мейл ,че е канселирана .После друг мейл ,от търговеца, че не съм таксувана и да съм чакала 5 до 7 дни да си видя парите в сметката.........На страницата му в амазон продължава да стои надпис ,че са налични частите за поръчка.За пръв път ми се случва подобно нещо и ми се струва ,че не са искали да пращат до България.Ако бях пуснала до немски адрес можеше и да не е тази въртележка.Ядосах се и аз защото не свърших работа.......Мога ли според вас да претендирам ако не отблокират сумата ,ами я осчетоводи банката?

# 519
  • Мнения: 7 808
Естествено, че можете щом не сте получили артикула. Прикачвате поръчката и имейлите и банката даже може да ги разблокира по-рано от 45 дни каквато е практиката.

# 520
  • Мнения: 350
Ще има прайм дей на 8 и 9 октомври,  в немския видях .

# 521
  • Мнения: 1 082
Амазон ми изпратиха използван сешоар  кутията е скъсана вътре всички аксесоари  бяха надхвърлени не си бях вкъщи и не съм отворила пратката сега с няколко дни закъснение видях какво е състоянието и генерирах етикет за връщане като посочих че кутията и продукта не са ок .чудя се има ли смисъл да пиша на съпорта и да се оплача не съм сигурна ,че и работи като хората тоя сешоар защото издава странен звук.

# 522
  • Мнения: 7 808
Амазон ми изпратиха използван сешоар  кутията е скъсана вътре всички аксесоари  бяха надхвърлени не си бях вкъщи и не съм отворила пратката сега с няколко дни закъснение видях какво е състоянието и генерирах етикет за връщане като посочих че кутията и продукта не са ок .чудя се има ли смисъл да пиша на съпорта и да се оплача не съм сигурна ,че и работи като хората тоя сешоар защото издава странен звук.
Не би  писала на CS. Нали при заявка за връщане има опция за бележка. Там описвам каквото е нужно.

# 523
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 726
Амазон ми изпратиха използван сешоар  кутията е скъсана вътре всички аксесоари  бяха надхвърлени не си бях вкъщи и не съм отворила пратката сега с няколко дни закъснение видях какво е състоянието и генерирах етикет за връщане като посочих че кутията и продукта не са ок .чудя се има ли смисъл да пиша на съпорта и да се оплача не съм сигурна ,че и работи като хората тоя сешоар защото издава странен звук.
Не би  писала на CS. Нали при заявка за връщане има опция за бележка. Там описвам каквото е нужно.
Съвсем наскоро получих стилизираща четка в състояние нова, от склада. Пристигна в оригиналната опаковка, но едната от приставките беше ползвана (имаше коси по нея). Изпратих снимка и отговора беше да я хвърля и ми възстановиха парите.
Така, че аз бих писала или в чат-а или на е-мейл.

# 524
  • Бургас
  • Мнения: 2 607
И аз да ги похваля, взех едно яке на ММ, което се оказа доста голямо. Генерирах етикет за връщане, в събота го оставих в Спиди, а в понеделник вече имах възстановяване на средствата.

Общи условия

Активация на акаунт