Пазаруване от Amazon- тема № 109

  • 47 407
  • 599
  •   2
Отговори
# 585
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Да споделя развитието по моя въпрос с връщането. Чатих с Амазон и те ми генерираха етикет с връщане на парите от артикула, но не можело връщането да е безплатно, защото била международна пратка Rolling Eyes Опитах да им обясня, че за първи път ми се случва подобно нещо, но се разбрахме да си платя връщането и те ще ми възстановят сумата в последствие.
Всъщност връщам едни плавници за 14€, защото са ми пратили грешен номер, та не разбирам драмата, сред като вината не е в мен......

# 586
  • Мнения: 4 112
Много мразя така като стане. Тази градинска маса съм я поръчала за 77 евро април, а сега е 45 евро Flushed

Много държах точно на нея, защото не е със стандартна височина 74-75 см, а 66 см и е една идея по-добре за дребните.

https://www.amazon.de/-/en/dp/B01N7G922M?ref_=ppx_hzod_title_mob … ed_asin_title_0_0

# 587
  • Мнения: 204
Да споделя развитието по моя въпрос с връщането. Чатих с Амазон и те ми генерираха етикет с връщане на парите от артикула, но не можело връщането да е безплатно, защото била международна пратка Rolling Eyes Опитах да им обясня, че за първи път ми се случва подобно нещо, но се разбрахме да си платя връщането и те ще ми възстановят сумата в последствие.
Всъщност връщам едни плавници за 14€, защото са ми пратили грешен номер, та не разбирам драмата, сред като вината не е в мен......

Не разбирам къде е драмата. Винаги е имало такива случаи, без значение, че е купено от DE и с директна доставка. Може да е когато продукта трябва да се връща до склад различен от DE (какъвто е случая), но например и при обемни пратки, когато още при генериране на връщане, директно си казва да си го пратиш с твой куриер. Ако пък е закупено от amazon различен от DE - винаги си го връщаш с твой куриер.
Изпраща се с DPD (примерно), пише се на посочения email с приложена касова бележка и връщат парите.
Не трябва да се злоуотребява с куриерските разходи, дори когато не са посочили до каква сума поемат. Имам предвид да не се избират скъпи куриери.
Обикновено с DPD (Спиди) излиза най-изгодно или поне близко до най-изгодно. Но за обемни пратки и някои държави има и по-евтини варианти. Примерно ecoparcel.eu е вариант за евтина опция. Идват и си взимат пратките от адрес. При мен са идвали Интерлогистика, но може да работят и с други.

# 588
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Драмата е, че като отида в Спиди с този етикет ми казват, че тяхната система не приема баркода и не могат да вземат пратката. А в един друг офис ми искаха мейл и телефон на получател. Откъде да ги взема?
Днес пак бях в Спиди с генерирания от Амазон етикет и намерение да си платя връщането. Но пак не ми взеха пакета, защото нямам мейл и телефон. Като се прибрах наново чат с Амазон, смениха се трима души, докато накрая една дама реши, че ще ми върнат парите и няма да връщам артикула. Вече са ми в акаунта. Просто и да искам не мога да върна плавниците....Ходих няколко пъти до Спиди, безброй часове....писна ми!

# 589
  • Мнения: 6 376
Просто и да искам не мога да върна плавниците....Ходих няколко пъти до Спиди, безброй часове....писна ми!
Сигурна ли си, че етикетът за връщане е от България, а не от Германия??? Иначе за по-лесно можеше да питаш по имейл international@speedy.bg Последно в рамките на 20-30мин. ми отговаряха.

# 590
  • Мнения: 204
Драмата е, че като отида в Спиди с този етикет ми казват, че тяхната система не приема баркода и не могат да вземат пратката. А в един друг офис ми искаха мейл и телефон на получател. Откъде да ги взема?
Днес пак бях в Спиди с генерирания от Амазон етикет и намерение да си платя връщането. Но пак не ми взеха пакета, защото нямам мейл и телефон. Като се прибрах наново чат с Амазон, смениха се трима души, докато накрая една дама реши, че ще ми върнат парите и няма да връщам артикула. Вече са ми в акаунта. Просто и да искам не мога да върна плавниците....Ходих няколко пъти до Спиди, безброй часове....писна ми!

Май нещо не успяваме да се разберем. Никъде не видях да се споменава DHL, нито отговорихте на въпроса на друг потребител този label за DHL ли е? След като и Амазон са казали, че това не е етикет за безплатно връщане, какво повече има да се търси в Спиди? Те няма какво да сканират, защото няма нищо общо с тях. Най-вероятно им давате да сканират баркода, който е за Amazon и трябва да се сложи вътре в пратката.
Остава и варианта и пратката да е била доставена на посредник в Германия и да е бил генериран етикет от там, но от прочетеното не останах с това впечатление.
Генериран return label не значи, че това е етикет за безплатно връщане, а просто етикет с изписан адрес за ваше удобство. Скоро връщах в същия склад в Полша и си използвах мой куриер - интерлогистика през ecoparcel, тъй като излизаше значително по-евтино от DPD.
Та това, което Спиди могат да направят е да видят адреса от този етикет и да си пуснат пратка през DPD по стандартния ред като всяка друга международна пратка. Може и да си направите самостоятелно товарителница за международна пратка през профила в Спиди.
А етикета с адреса, може и да го залепите на пратката, може и само да се даде на куриера да препише адреса, така или иначе никой няма да го гледа за доставката.

# 591
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Не знам колко пъти да напиша, че етикета генериран първо от мен, канселиран и после генериран от Амазон (да не би да не правя нещо както трябва, въпреки че не ми е за първи път) не го приемат в Спиди, дори и да искам да си платя за връщането, защото няма мейл и телефонен номер на Амазон на този етикет, а баркода не сработва. Адресът за връщане е във Вроцлав, Полша.
Опитах в няколко офиса. Друг куриер предполагам би поискал също телефон, мейл, име на получателя, а аз нямам.
Пратката ми беше доставена до адрес в София, не съм ползвала превозвач.
Цялата история за мен е много странна и ме кара да се замисля дали следващото нещо, което купя ще може да се върне. Както и дали ще е безплатно това връщане.

# 592
  • Мнения: 6 376
AliExpress в Amazon. Нарича се Amazon Haul(пише, че е Beta). 10€ отстъпка за поръчки над 20€(до 30.09). Доставка САМО до Германия и е безплатна над 20€(преди отстъпките).
https://www.amazon.de/haul/store



Китайците превземат всичко.

# 593
  • Мнения: 591
Привет!
Някой може ли да препоръча кантар? Моя нещо се предава, беше ми подарък от амазон преди доста години и сега се чудя какъв да взема

# 594
  • Мнения: 204
Не знам колко пъти да напиша, че етикета генериран първо от мен, канселиран и после генериран от Амазон (да не би да не правя нещо както трябва, въпреки че не ми е за първи път) не го приемат в Спиди, дори и да искам да си платя за връщането, защото няма мейл и телефонен номер на Амазон на този етикет, а баркода не сработва. Адресът за връщане е във Вроцлав, Полша.
Опитах в няколко офиса. Друг куриер предполагам би поискал също телефон, мейл, име на получателя, а аз нямам.
Пратката ми беше доставена до адрес в София, не съм ползвала превозвач.
Цялата история за мен е много странна и ме кара да се замисля дали следващото нещо, което купя ще може да се върне. Както и дали ще е безплатно това връщане.
И аз продължавам да обяснявам, че този "етикет за връщане" е просто адрес, на който да изпратите пратката. По никакъв начин не е асоцииран към Спиди и няма какво да му се сканира. Баркода е на Амазон и е за да ви разпознаят пратката при пристигането в склада им.
И като продължавате да повтаряте "ходя до Спиди" и "опитват се да сканират и не успяват", всеки отсреща мисли, че говорите за предварително подготвена "товарителница" за DHL, което не е така и отдавна можеше да изясним вместо да циклим на едно място.
Просто трябваше да напишете - трябва ми телефон и email за връщане до склада на Амзон във Wroclaw и пратката вече щеше да пътува.
Последно използвах тези. Нямам спомени откъде ги взех и колко са актуални, но това няма никакво значение. 
kontakt@amazon.pl
+48665984951

А връщането си е безплатно след като Амазон плащат за него. Безплатно връщане не значи, че търговеца трябва да е направил "товарителница".

# 595
  • Мнения: 5 826
Аз съм връщала с етикет от Амазон ,на който пише DHL и занесох в Спиди.
Никой не ми е искал нито адрес,нито телефон.  И аз не правя разлика между генерирана товарителница и етикет .
Дават ми листа с баркод,принтирам,нося.
Щом са обявили безплатно връщане,би трябвало да е такова,не човек да се чуди какви телефони и адреси да измисля и кога/ дали ще му възстановят транспортните разходи.

Въпрос към тези с Инстант пот Вортекс двойния.
Не ми свети дисплея,едва мъждука кандило някакво. Поръчах от английския Амазон,лятото. Преживях невъобразимата смрад на пластмаса. Обаче този проблем с дисплея не знам как и дали би могъл да се разреши. С превозвач ,освен това му смених и щепсела,та гаранция -Франция.
Има ли някаква надежда  да я засиля тая светлина,или да пия една студена вода и да я карам по усет.
Моят извод от случая - ако не сте склонни да прежалите сумата,поръчвайте само директна доставка . И хем си го знам,ама...

# 596
  • София
  • Мнения: 3 759
Ровичках из Ecco и ето какво видях на прилични цени:
Ecco - дамски ниски сандали, №39, цена 30 евро.

Ессо - дамски, ниски, черни, №41 - цена 50 евро

# 597
  • София
  • Мнения: 10 632
Скрит текст:
Не знам колко пъти да напиша, че етикета генериран първо от мен, канселиран и после генериран от Амазон (да не би да не правя нещо както трябва, въпреки че не ми е за първи път) не го приемат в Спиди, дори и да искам да си платя за връщането, защото няма мейл и телефонен номер на Амазон на този етикет, а баркода не сработва. Адресът за връщане е във Вроцлав, Полша.
Опитах в няколко офиса. Друг куриер предполагам би поискал също телефон, мейл, име на получателя, а аз нямам.
Пратката ми беше доставена до адрес в София, не съм ползвала превозвач.
Цялата история за мен е много странна и ме кара да се замисля дали следващото нещо, което купя ще може да се върне. Както и дали ще е безплатно това връщане.
Наскоро разговарях с ГГБГ по въпроса за евентуално връщане (обувки) от магазин в Германия, не доставящ до БГ. Казаха, че ежемесечно пращат до Гер  и тарифата е 15лв (до 5кг)... останах с впечатлението, че дори може да са от два различни магазина покупките, а не от един.

Последна редакция: сб, 27 сеп 2025, 15:53 от Starrydream

# 598
  • Русе
  • Мнения: 297
Внимавайте с номерацията на Екко,миналата година си взех боти 38 номер,огромни,сигурно бяха 41, а отдолу номера си беше 38, гледайте таблицата с номера.

# 599
  • Мнения: 148
Здравейте!

За първи път връщам към немския Амазон.

За колко време е нормално да я получат?

Оставих пратката в Спиди на 19 септември.
При проследяване в DHL ми изписва “пратката е напуснала страната”.
И е посочено местоназначение Германия.
Нищо повече.

Общи условия

Активация на акаунт