Wolt Доставка в България

  • 1 430
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 105
В момента тече кампания за Wolt в София за безплатна доставка и 30% отстъпка на първите 3 поръчки (максимална отстъпка на поръчка 12 лв.) в рамките на 30 дни от датата на регистрация. Разбира се, начисляват такса за обслужване, която е % от стойността на поръчката, но пак е доста изгодно предвид другите отстъпки, които се начисляват.

Всичко по сайта до сега изглежда стандартно - лесно се ориентираш и имат добър набор от ресторанти. Липсват им някои функции и филтри при търсенето и при опциите на продуктите, но съм сигурна, че ще ги добавят с времето.

Misc Speech Balloon Моят опит до момента:
Исках да се възползвам от промоционалната кампания, но при завършване на поръчката попаднах на форма за доставка, в която искаше ръчно на карта да задам адреса на който се намирам (след като вече го има и писмено), а после да "Планирам" час за доставката. Нямах намерения да пренасочвам поръчката за друг час, но нямах и опцията да не го направя, трябва задължително да се въведе в колко часа искам да пристигне - следователно го направих 1 час след поръчката, за да има време да се приготви и да я доставят - не стана даде ми грешка, пробвах с 1.5ч, 2ч., 3ч. и т.н. и просто не приемаше нищо. Опитах и с друг ресторант но отново без успех. *Опитите за поръчка във Волт бяха към 19ч. В крайна сметка си поръчах от takeaway на по-високата цена (без отстъпките, които волт предлага).

Днес ще опитам отново да поръчам от Wolt, но ако в последствие цена за доставка е същата като на takeaway, ще ги ползвам само докато тече кампанията за първите 3 поръчки. Програмата за печати в takeaway дава също много добри отстъпки, а тук не видях такава.

За тези, които са се възползвали от техните услуги - доволни ли сте от доставката и срещали ли сте проблеми при поръчката?

# 1
  • Мнения: 934
Един колега поръча, доставиха му чужда доставка (от същия ресторант, но два пъти по-скъпа от неговата), имаше проблем да се свърже с човек в чата (да прескочи бота), обясняваха се сигурно половин час, праща снимки, и съпортът се извини, каза, че няма нужда да връщат доставката (демек да си я ядат спокойно), и че ще му върнат парите за неговата доставка по картата в рамките на 2 седмици. Не съм го питала дали са му ги върнали, но едва ли са излъгали.

# 2
  • Мнения: 1 961
Аз имам вече 4 поръчки. Всичко е точно, любезни, имат и жив съпорт. Възстановиха без проблем сума за липсващ артикул.
Takeaway - никога повече. Последната поръчка пристигна след 2 часа, времето постоянно се увеличаваше. Никакъв контакт с жив човек.. Никакво извинение или компенсация.
Bolt също са нови. И те са ок. Имат отстъпка и безплатна доставка. А сега и Glovo се принудиха да пуснат отстъпки.

# 3
  • Мнения: 11 124
Аз имам само една поръчка засега и не съм имала проблеми. За момента като има безплатна доставка и отстъпка разбира си е много добра оферта. Но предполагам след това ще стане същото като takeaway-a. Не ми хареса, че имат висока такса service, в моя случай платих 1.44, докато в takeaway винаги ми е 0.15 ст. Като свършат отстъпките ще сравня кое е по-изгодно. Уж wolt claim-ват, че доставят до 30 мин, ама ще видим. Първата ми поръчка по-бавно я доставиха. Също и за момента нямат много заведения.

# 4
  • Мнения: 4 744
Имат и реферални кодове за 5 лева, но веднъж сложен в количката, дори и да не поръчаш, го брои за ползван, трябва да се внимава.

# 5
  • Мнения: 105
Имат и реферални кодове за 5 лева, но веднъж сложен в количката, дори и да не поръчаш, го брои за ползван, трябва да се внимава.

Ужас! Това си е чист бъг, дано го оправят... Иначе тези кодове за отстъпка начисляват ли се върху другите отстъпки?

За takeaway зависи и от ресторанта от който поръчваш, някой път идват супер бързо (в рамките на 30-40 минути) обаче имам набелязани няколко места за бързо хранене, които ги чакам по 2 часа буквално и не е инцидентно.

# 6
  • Мнения: 1 961
Е, 2 часа е неприемливо. Особено ако ти дават доставка в рамките на 40-60 минути. В Glovo ако ресторанта не почне да приготвя поръчката в рамките на 10-15 минути, директно я отказвам през приложението и възстановяват сумата. А Takeway - 1 час поръчката стои като приета, без да е почната да се приготвя и няма шанс да я откажеш - звъня на телефона, нямали вече съпорт по телефон. През приложението - не може да се прави нищо по направена поръчка, да звъня на ресторанта.. Да не говорим за мърлявите им куриери, мизерните им чанти и нелюбезно отношение.
Поне засега Bolt и Wolt се справят добре. Остава само да си увеличат броя на ресторантите и покритието в София.

# 7
  • Мнения: 11 124
Тези Glovo  пък изобщо не ги ползвам. Останала съм с впечатлението, че слагат по-големи надценки на самите ястия от takeaway, а веднъж ми бяха сложили такса "лошо време" след като беше спряло да вали преди половин час. Ядосах се и ги зарязах. То поръчката ми излезе над 10 лв в надценка, доставка, таксички и тн. Знам, че поръчването на храна си е скъпо удоволствие, ама тия бяха прекалили.

# 8
  • Мнения: 4 744
Да, приспадат се рефовете. Безплатна доставка, 30% и 5 лв. накуп

Скрит текст:
Дава ми го използван, а не съм реално. Ето го VATT3V5

# 9
  • Мнения: 35
А за Пловдив, промоция от wolt дали важи?

Общи условия

Активация на акаунт