Wolt Доставка в България

  • 2 391
  • 12
  •   2
Отговори
  • Мнения: 115
В момента тече кампания за Wolt в София за безплатна доставка и 30% отстъпка на първите 3 поръчки (максимална отстъпка на поръчка 12 лв.) в рамките на 30 дни от датата на регистрация. Разбира се, начисляват такса за обслужване, която е % от стойността на поръчката, но пак е доста изгодно предвид другите отстъпки, които се начисляват.

Всичко по сайта до сега изглежда стандартно - лесно се ориентираш и имат добър набор от ресторанти. Липсват им някои функции и филтри при търсенето и при опциите на продуктите, но съм сигурна, че ще ги добавят с времето.

Misc Speech Balloon Моят опит до момента:
Исках да се възползвам от промоционалната кампания, но при завършване на поръчката попаднах на форма за доставка, в която искаше ръчно на карта да задам адреса на който се намирам (след като вече го има и писмено), а после да "Планирам" час за доставката. Нямах намерения да пренасочвам поръчката за друг час, но нямах и опцията да не го направя, трябва задължително да се въведе в колко часа искам да пристигне - следователно го направих 1 час след поръчката, за да има време да се приготви и да я доставят - не стана даде ми грешка, пробвах с 1.5ч, 2ч., 3ч. и т.н. и просто не приемаше нищо. Опитах и с друг ресторант но отново без успех. *Опитите за поръчка във Волт бяха към 19ч. В крайна сметка си поръчах от takeaway на по-високата цена (без отстъпките, които волт предлага).

Днес ще опитам отново да поръчам от Wolt, но ако в последствие цена за доставка е същата като на takeaway, ще ги ползвам само докато тече кампанията за първите 3 поръчки. Програмата за печати в takeaway дава също много добри отстъпки, а тук не видях такава.

За тези, които са се възползвали от техните услуги - доволни ли сте от доставката и срещали ли сте проблеми при поръчката?

# 1
  • Мнения: 954
Един колега поръча, доставиха му чужда доставка (от същия ресторант, но два пъти по-скъпа от неговата), имаше проблем да се свърже с човек в чата (да прескочи бота), обясняваха се сигурно половин час, праща снимки, и съпортът се извини, каза, че няма нужда да връщат доставката (демек да си я ядат спокойно), и че ще му върнат парите за неговата доставка по картата в рамките на 2 седмици. Не съм го питала дали са му ги върнали, но едва ли са излъгали.

# 2
  • Мнения: 2 027
Аз имам вече 4 поръчки. Всичко е точно, любезни, имат и жив съпорт. Възстановиха без проблем сума за липсващ артикул.
Takeaway - никога повече. Последната поръчка пристигна след 2 часа, времето постоянно се увеличаваше. Никакъв контакт с жив човек.. Никакво извинение или компенсация.
Bolt също са нови. И те са ок. Имат отстъпка и безплатна доставка. А сега и Glovo се принудиха да пуснат отстъпки.

# 3
  • Мнения: 11 272
Аз имам само една поръчка засега и не съм имала проблеми. За момента като има безплатна доставка и отстъпка разбира си е много добра оферта. Но предполагам след това ще стане същото като takeaway-a. Не ми хареса, че имат висока такса service, в моя случай платих 1.44, докато в takeaway винаги ми е 0.15 ст. Като свършат отстъпките ще сравня кое е по-изгодно. Уж wolt claim-ват, че доставят до 30 мин, ама ще видим. Първата ми поръчка по-бавно я доставиха. Също и за момента нямат много заведения.

# 4
  • Мнения: 4 826
Имат и реферални кодове за 5 лева, но веднъж сложен в количката, дори и да не поръчаш, го брои за ползван, трябва да се внимава.

# 5
  • Мнения: 115
Имат и реферални кодове за 5 лева, но веднъж сложен в количката, дори и да не поръчаш, го брои за ползван, трябва да се внимава.

Ужас! Това си е чист бъг, дано го оправят... Иначе тези кодове за отстъпка начисляват ли се върху другите отстъпки?

За takeaway зависи и от ресторанта от който поръчваш, някой път идват супер бързо (в рамките на 30-40 минути) обаче имам набелязани няколко места за бързо хранене, които ги чакам по 2 часа буквално и не е инцидентно.

# 6
  • Мнения: 2 027
Е, 2 часа е неприемливо. Особено ако ти дават доставка в рамките на 40-60 минути. В Glovo ако ресторанта не почне да приготвя поръчката в рамките на 10-15 минути, директно я отказвам през приложението и възстановяват сумата. А Takeway - 1 час поръчката стои като приета, без да е почната да се приготвя и няма шанс да я откажеш - звъня на телефона, нямали вече съпорт по телефон. През приложението - не може да се прави нищо по направена поръчка, да звъня на ресторанта.. Да не говорим за мърлявите им куриери, мизерните им чанти и нелюбезно отношение.
Поне засега Bolt и Wolt се справят добре. Остава само да си увеличат броя на ресторантите и покритието в София.

# 7
  • Мнения: 11 272
Тези Glovo  пък изобщо не ги ползвам. Останала съм с впечатлението, че слагат по-големи надценки на самите ястия от takeaway, а веднъж ми бяха сложили такса "лошо време" след като беше спряло да вали преди половин час. Ядосах се и ги зарязах. То поръчката ми излезе над 10 лв в надценка, доставка, таксички и тн. Знам, че поръчването на храна си е скъпо удоволствие, ама тия бяха прекалили.

# 8
  • Мнения: 4 826
Да, приспадат се рефовете. Безплатна доставка, 30% и 5 лв. накуп

Скрит текст:
Дава ми го използван, а не съм реално. Ето го VATT3V5

# 9
  • Мнения: 35
А за Пловдив, промоция от wolt дали важи?

# 10
  • Мнения: 1
Просто ОТВРАТ!!!
Да започнем от там, че нямат опция за поръчка като "гост". От там следваше драмата с интерактивната им карта, с която доста време спорихме къде се намирам. След това се стигна до 50 минути ЗАКЪСНЕНИЕ на поръчката (50 минути над обещаните от тях 30). Съпорта предложи да ме компенсира, като ми възстановят сумата за доставка, но, о, чудо, те предлагат безплатна доставка първите 14 дни... И за капак на всичко, не мога да си изтрия акаунта, защото поръчката ми все още стои активна. Честно казано не съм имала по-лош опит досега.

# 11
  • Мнения: 2 027
Няма приложение за доставка, което да позволява поръчка като 'гост'.. Има и по-зле, Takeaway са се бавили 2 часа и нямат  никакъв жив съпорт. Тези поне имат реален човек, а не само някакъв бот.
Предлагат вече и безплатна доставка с Genius абонамент към Емаг, за някои заведения.

# 12
  • Мнения: 3
Аз преди малко имах много странна случка с Wolt и директно деинсталирах приложението.
Скролвам си из ресторантите и намирам 2 ресторанта с идентичен сортимент ястия и един и същ адрес, но различно име. Всичко е 1 към 1  - ястия, снимки, цени, промоции. Много странно ми се стори. Като попитах къстъмър съпорт каква е причината за това, ми писаха, че това била търговска тайна.
Една приятелка ми сподели, че е намирала ресторант в приложението,  който със сигурност не съществува на зададения във Wolt адрес, който после изчезнал.
Днес също така поръчах от ресторант на име Бордо (София) от приложението и след като опитах от всичко опитано по 1-2 хапки, трябваше да изхвърля всичко, защото беше отвратително, не съм и сигурна дали не беше развалено. Написала съм подробна оценка за ресторанта, но гореописаното ме навява на мисълта, че генерират фалшиви ресторанти, тоест този ресторант утре просто ще е с ново име и няма и да има следа от оценката ми. Имам скрийншоти на част от сортимента на двата ресторанта и на чата ми с къстъмър съпорт. Аз лично вече имам нулево доверие на приложението и го деинсталирах веднага след тази случка.

Общи условия

Активация на акаунт