Банка ОББ

  • 958
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте, искам да изкажа голямото си разочарование към Обединена българска банка. Преди 2 седмици на 16.06 ми се наложи да изтегля пари от банкомат на пощенска банка (картата ми е на ОББ), при което банкомата не ми пусна парите, а парите бяха отчетени като изтеглени, казаха ми да пусна рекламация за парите и го направих веднага. Когато пуснах рекламацията, момичето което ми я прие ми сподели, че и на нея и се е случвало и че са и връщали парите до края на работния ден. Е моите пари вече 2 седмици ги няма, като водя буквално война с тях за да ми ги върнат. Пиша това с цел да се даде гласност по случая и да предпазя някой от подобен проблем, препоръчвам да се избягва банката.

# 1
  • Мнения: 91
На мене ми се е случвало докато тегля от банкомат на ОББ с тяхна карта по време на тегленето банкомата да се рестартира, както ми се рестартира лаптопа и после отчете сумата и не даде пари. Беше вечерта след края на работния ден и на другия ден в работно време отидох в банката да кажа за проблема и казаха че в края на деня ще отчетат тегленията и сумите в банкомата и в последствие ми върнаха парите. Във вашия случай обаче щом банкомата е на Пощенска банка би трябвало самата банка да направи ревизия на транзакциите и наличностите в банкомата и те да ви въстановят парите или да се свържат  с ОББ и заедно да вземат решение.

# 2
  • Мнения: 3
На мене ми се е случвало докато тегля от банкомат на ОББ с тяхна карта по време на тегленето банкомата да се рестартира, както ми се рестартира лаптопа и после отчете сумата и не даде пари. Беше вечерта след края на работния ден и на другия ден в работно време отидох в банката да кажа за проблема и казаха че в края на деня ще отчетат тегленията и сумите в банкомата и в последствие ми върнаха парите. Във вашия случай обаче щом банкомата е на Пощенска банка би трябвало самата банка да направи ревизия на транзакциите и наличностите в банкомата и те да ви въстановят парите или да се свържат  с ОББ и заедно да вземат решение.
И на мен ми казаха, че трябва да направят ревизия на банкомата, но до днес до колкото разбирам ревизия не е направена и съответно парите ми не са върнати вече 2 седмици и ми говорят за някакви фантастични срокове от между 10 и 45 дни. Аз още тогава се свързах с комисия за защита на потребителите и те ми казаха, че имат 15 дни да се произнесат, но все още не са.

# 3
  • Мнения: 3 863
ОББ каква вина има?
Подават искане към другата банка, която си прави ревизия на банкомата.
Другата банка прехвърлй парите на ОББ, която ги връща по нашата сметка.
И препоръчваш да се избягва банката, защото?
Каква защита на потребителя?
Не обичате са пишете жалби пред БНБ или просто много харесвате КЗП?

# 4
  • Мнения: 3
ОББ каква вина има?
Подават искане към другата банка, която си прави ревизия на банкомата.
Другата банка прехвърлй парите на ОББ, която ги връща по нашата сметка.
И препоръчваш да се избягва банката, защото?
Каква защита на потребителя?
Не обичате са пишете жалби пред БНБ или просто много харесвате КЗП?
Първо явно не сте запознати с реда. Прави се рекламация на парите, към банката от която е картата. Реда е от банката на която е картата, след като подадеш рекламация, те да изискат от другата банка да се направи ревизия на банкомата и след това чак да се върнат парите, иначе аз като не съм клиент на другата банка те не могат да направят нищо. Пиша да се избягва банката, защото постоянно лъжат със срокове за отговор и чак когато ги заплашиш с КЗП и съд чак тогава се активизират да ти дадат даден отговор. Иначе съм написала жалба и до БНБ и чакам отговор. ОББ имат вина, че постоянно лъжат и не си вършат работата, понеже за техни служители си я вършат буквално за 1 ден, а за обикновения клиент не си вдигат и пръста.

# 5
  • Мнения: 2 918
Емм … две седмици са 10 работни дни. Не искам да омаловажавам проблема ти, но мислиш ли, че ревизия на банкомат на една банка се прави веднага щом клиент на другата банка просто щракне с пръсти?
В цялата верига са намесени още лица и външни фирми. Сама го описа подробно. Ако на всеки пост трябват поне 3 работни дни за да се вземе/завери решение и препрати на следващия как точно си представяш да стане в рамките на няколко дни? Има едни хора, които чака на педал и тръгват веднага към всеки банкомат да му направят ревизия? Проблема ти е, че някакво момиче ти казало нещо за да те успокои и да му се махнеш от главата. Това е.
Да си го кажем честно: много е неприятно, но няма нищо драматично в назованите срокове. Бързо разрешаване на проблема!

# 6
  • Мнения: 217
На майка ми се случи същото, но на банкомат на ОББ, с карта от Пощенска. Подаде си коректно сигнал по реда, по който ѝ казаха от двете банки, изчака си кротко всички проверки и след 3 месеца получи отговор, че направената ревизия е показала, че няма такова нещо. Всичко си било точно! Прости се с 800 лв. Действието се развива в Монтана.

Надявам се при вас всичко да приключи благополучно!

# 7
  • Мнения: 91
На майка ми се случи същото, но на банкомат на ОББ, с карта от Пощенска. Подаде си коректно сигнал по реда, по който ѝ казаха от двете банки, изчака си кротко всички проверки и след 3 месеца получи отговор, че направената ревизия е показала, че няма такова нещо. Всичко си било точно! Прости се с 800 лв. Действието се развива в Монтана.

Надявам се при вас всичко да приключи благополучно!

Майка ви да подаде жалба и до БНБ, които осъществяват надзора над другите банки, евентуално се предполага че самата процедура по теглене е записана на камери над банкомата, освен това ще ги накарат пак да си проверят парите и транзакциите. Тия пари не може да се изпарят и е вероятно замесените хора да са си ги разделили. Сумата е сериозна и си струва човек да настоява и да се бори за нея, дори и дело да заведе и да приключи с  "услугите" на банката, като им каже че ще раздуха случая по всички медии и ще им направи огромна антиреклама като некоректна банка. Аз не бих подарил такава сума на никого, особено пък на банка, които и без това ни крадат с всевъзможни такси и лихви, но на нашите пари по карта не дават никаква лихва, а печелят от всичко, дори от най обикновена справка, а ако се окаже че в банкомата им няма пари и ги искаш на гише, таксата е голяма, въпреки че те не са си заредили банкомата и ти нямаш никаква вина в случая. И после защо хората си държат парите под дюшека или в "бурканбанк"!

# 8
  • Мнения: 684
На вас пращат ли ви мейли за всяка транзакция?

# 9
  • Мнения: 153
Мислех, че само аз имам този проблем.
От 4 дни спряха с имейлите.

# 10
  • Мнения: 1 965
При мен пък не работи потвърждаването на онлайн плащане с карта - излиза нотификация, цъквам да се логна и почва да мисли.. и нищо.

Общи условия

Активация на акаунт