Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за ЮЛИ 2025 (Тема 7)

  • 49 692
  • 872
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 31
Здравейте, моите драми с пратките от тему продължават. След като Ви се оплаквах февруари - март че не идваше нищо, реших да пробвам да пускам поръчките с друг адрес (на другия ни апартамент във Варна). Всичко започна да си идва без проблеми на него. Включително и в момента. Минаха 2-3 месеца и започнаха да идват и тия проблемните пратки от януари-февруари. До тук всичко е перфектно ще си кажете... Да ама днес получавам обаждане по телефона от патрул на Митнческо разузнаване и разследване. Така се представиха. Които ме сюрпризират че трябвало да отида в ТД на Митница Варна за да давам писмени обяснения за някакви пратки от тему които били минали митническа обработка в Унгария. Искането било от унгарските митници и нямали информация какво го налага и за какво точно става въпрос.
Няма да ви обяснявам как съм се притеснила и не мога да си намеря място... След работа ще бягам да видя какво ще искат.
На някой случвало ли му се е нещо такова и можете ли дадете някакви съвети какво да им обяснявам.
Разбирам да са много поръчки или да се опитваш да внасяш нещо забранено, ама за 5-10 поръчки на месец и то основно с някакви домакински джунджурии и китайски парцалки да искат обяснения все едно си престъпник ми идва в повече...

# 76
  • София
  • Мнения: 856
Днес отново ми дава оферта за връщане на кредит. Този път при похарчени 79,25, биха върнали 60 лв. Ама нямам кредит за харчене. Иначе е яко!
След колко време Ви я върнаха?
По-малко от месец, мисля. Всеки ден или през ден сменят сумите за кредит, но офертата я има.

Последна редакция: чт, 03 юли 2025, 21:57 от alys

# 77
  • Мнения: 294
Моите подаръци по 2 ст бяха за по 50-тина лева (и трите) - затова и ми искаше да харча доста пари и се отказах.
Различни оферти са.
Писах за тази, в която 7 поредни дни може да се заявява артикул за 2 ст, при нова поръчка.
Като основна оферта е безсмислена, но като допълнителна към поръчка с карта за отстъпка е бонус.

# 78
  • Мнения: 5
Бих искала до попитам, за първи път ми дава доставка с БГ пощи. Та те имат ли кутия като BOX now , за да можеш по всяко време да си вземеш пратката,  или следвам работното време на пощата и  оттам си я получавам?

# 79
  • На изток от Ада
  • Мнения: 10 629
Бих искала до попитам, за първи път ми дава доставка с БГ пощи. Та те имат ли кутия като BOX now , за да можеш по всяко време да си вземеш пратката,  или следвам работното време на пощата и  оттам си я получавам?
нямат кутии

# 80
  • Мнения: 9 437
Само пощенски кутии имат 🤣

Ка_ас, сериозна работа. Дано всичко мине добре. Пиши после. Макар, че няма какво да ти направят за китайски боклучки.

# 81
  • Мнения: 31
Само пощенски кутии имат 🤣

Ка_ас, сериозна работа. Дано всичко мине добре. Пиши после. Макар, че няма какво да ти направят за китайски боклучки.

Та ходих до митницата. Прие ме шефа на това звено "Митнческо разследване и разузнаване".
Все едно ме разследват от ЦРУ или ФБР 😀😃... Но шегата на страна. Въпросния господин се оказа страшно любезен. Предложи кафе, вода. Като цяло и той недоумяваше що за глупости искат да се обяснявам на тъпите унгарци. Каза че до сега никога не са имали подобен случай. Показа ми писмото което са получили. Като цяло това което пишеше вътре е че унгарците имат съмнения че Тему са декларирали стоките на занижена стойност и искат обяснения какво е поръчвано с каква цел, на каква стойност, да се приложат извлечения за плащания информация за поръчки и т.н. Не виждам защо го искат от мен а не от Тему след като подозират че те правят глупости. Показаха ми някакъв списък с около 60 митнически декларации за цялата минала година които включвали около 300 отделни артикула. Абсурд е обаче да се съпостави всяка от тях с конкретна поръчка още повече със сумите в извлечението което им извадих. При много от поръчките са ползвани кредити... Отделно почти всяка е и след приложени купони за отстъпка. Абсурдно е да се сравнят сумите с конкретна декларация. Ако пък си мислят унгарците и че ще седна да им вадя не знам колко си поръчки като разпечатки от тему силно са се излъгали...
Като цяло нашите митничари се чудеха защо изобщо се иска такава информация от клиента а не от Тему. Като си тръгвах поне 3 пъти ми се извиняваха че са ме притеснили с тая цялата тъпотия на унгарците. Според тях не би трябвало да има някакви последващи действия насочени към мен, но ще видим как ще се развие цялата тая щуротия.

# 82
  • Мнения: 3 575
Само пощенски кутии имат 🤣

Ка_ас, сериозна работа. Дано всичко мине добре. Пиши после. Макар, че няма какво да ти направят за китайски боклучки.

Та ходих до митницата. Прие ме шефа на това звено "Митнческо разследване и разузнаване".
Все едно ме разследват от ЦРУ или ФБР 😀😃... Но шегата на страна. Въпросния господин се оказа страшно любезен. Предложи кафе, вода. Като цяло и той недоумяваше що за глупости искат да се обяснявам на тъпите унгарци. Каза че до сега никога не са имали подобен случай. Показа ми писмото което са получили. Като цяло това което пишеше вътре е че унгарците имат съмнения че Тему са декларирали стоките на занижена стойност и искат обяснения какво е поръчвано с каква цел, на каква стойност, да се приложат извлечения за плащания информация за поръчки и т.н. Не виждам защо го искат от мен а не от Тему след като подозират че те правят глупости. Показаха ми някакъв списък с около 60 митнически декларации за цялата минала година които включвали около 300 отделни артикула. Абсурд е обаче да се съпостави всяка от тях с конкретна поръчка още повече със сумите в извлечението което им извадих. При много от поръчките са ползвани кредити... Отделно почти всяка е и след приложени купони за отстъпка. Абсурдно е да се сравнят сумите с конкретна декларация. Ако пък си мислят унгарците и че ще седна да им вадя не знам колко си поръчки като разпечатки от тему силно са се излъгали...
Като цяло нашите митничари се чудеха защо изобщо се иска такава информация от клиента а не от Тему. Като си тръгвах поне 3 пъти ми се извиняваха че са ме притеснили с тая цялата тъпотия на унгарците. Според тях не би трябвало да има някакви последващи действия насочени към мен, но ще видим как ще се развие цялата тая щуротия.
Олеле, сигурна съм, че сме в ретрограден Меркурий. Такива невъзможни нелепици ми се случват тези дни, че това Ваше главоболие с митниците окончателно ме убеди в абсурдността на този период от годината. 😁
Не се притеснявайте излишно, просто комуникацията при митническите органи е трагична. Скоро имах подобни преживявания с други институции на България и Гърция.
И, за да не е спам, давам отзив за един много хубав памучен халат за баня, който взех с карта за намаление под 30 лв. и не мога да му се нарадвам. Супер е и след пране.

 https://share.temu.com/dDK1O2TbWmA

# 83
  • София
  • Мнения: 35 390
Подозирам, че поведението на унграците има връзка с глобата на "Шейн" за подвеждащи отстъпки. Ако са започнали да гледат под лупа и "Тему" за същото... Няма лошо, де.

# 84
  • Мнения: 3 575
Подозирам, че поведението на унграците има връзка с глобата на "Шейн" за подвеждащи отстъпки. Ако са започнали да гледат под лупа и "Тему" за същото... Няма лошо, де.
О, това е интересно. Ще проуча въпроса.
Тъпото е, че ако наложат санкции на Тему за отстъпките, ние нищо не печелим като потребители. Обаче и аз, от чисто професионална гледна точка, виждам как Тему успяват засега да се държат от безопасната страна на бръснача. Е, има и доста неща, които в ЕС не биха могли да се случат. И все пак, нещата вече не са толкова рестриктивни по отношение на намаленията, както бяха преди години. Залага се на наложените търговски масови практики. Основен плюс в полза на практиката на Тему в намаленията е индивидуалността на офертите. Т.е. офертата (кредит например), макар всички да я имаме под някаква форма, е персонална. Хайде да не се оплесвам. Лека нощ!

# 85
  • Мнения: 31
Подозирам, че поведението на унграците има връзка с глобата на "Шейн" за подвеждащи отстъпки. Ако са започнали да гледат под лупа и "Тему" за същото... Няма лошо, де.

Аз нямам нищо против да си правят каквито искат проверки какво и как се декларира, но защо ще търсят информация от нас като клиенти а не от самата платформа...

# 86
  • Мнения: 1 044
Най не обичам с БГ пощи да ми изпращат пратка. Последния път в пощенския клон ми заявиха, че са ми изпратили смс, но аз много добре знам, че нямах такъв.

# 87
  • Мнения: 5 027
Ей това не мога да го схвана. Да помоля някой да ми обясни като на малко дете...Когато натисна колелото зарежда страница всичко под еди колко си лева...

Ваучери за намаление от офертата с Колелото
🔹 Благодарение на потребител evhen се разбира, че ваучерите се възстановяват след изтичане.
🔹 Стратегия:
– Добавяте желани артикули в кошницата.
– Изчаквате допълнително намаление.
– Когато дойде момент за плащане – цената автоматично се намалява с ваучера.
📌 Пример:
– Използван купон за 30 лв. отстъпка.
– 4 артикула с нормална цена между 40–50 лв.,
– След промо + купон, цената на брой пада под 8 лв.
🧠 Трик:
– Разделяйте поръчките така, че всяка да пасне оптимално с ваучер.
– Избирайте най-евтините артикули от колелото, които реално бихте ползвали – осигурявате си бъдещи купони.

# 88
  • Мнения: 3 575
Ей това не мога да го схвана. Да помоля някой да ми обясни като на малко дете...Когато натисна колелото зарежда страница всичко под еди колко си лева...

Ваучери за намаление от офертата с Колелото
🔹 Благодарение на потребител evhen се разбира, че ваучерите се възстановяват след изтичане.
🔹 Стратегия:
– Добавяте желани артикули в кошницата.
– Изчаквате допълнително намаление.
– Когато дойде момент за плащане – цената автоматично се намалява с ваучера.
📌 Пример:
– Използван купон за 30 лв. отстъпка.
– 4 артикула с нормална цена между 40–50 лв.,
– След промо + купон, цената на брой пада под 8 лв.
🧠 Трик:
– Разделяйте поръчките така, че всяка да пасне оптимално с ваучер.
– Избирайте най-евтините артикули от колелото, които реално бихте ползвали – осигурявате си бъдещи купони.

Най-общо казани колелото дава пакет купони, които можете да използвате до 3 (поне при мен дава уж 3 ) месеца с възстановяване през бота. Купоните от колелото се взимат след поръчка на минимална стойност, която се определя, съгласно правилата на акцията. Комбинират се с карта за намаление, която е в различни проценти за всеки продукт. Не се комбинират ваучери от колелото с връщане на кредит.

# 89
  • Мнения: 47
Здравейте! Възможно е този проблем вече да е обсъждан, доста изчетох ,но не намирам отговор. Имам приложение на Temu в телефона, от което правя поръчки.В един момент ми изчезнаха купоните т.е. в СЪОБЩЕНИЯ-  ПРОМОЦИИ няма и не получавам нищо. Ако някой може да ми каже каква е причината.

Общи условия

Активация на акаунт