Технополис - обслужване

  • 711
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте,
Направих онлайн поръчка към Технополис, но след като разбрах, че няма да мога да се възползвам от услугата за качване до етаж реших да я анулирам. Оказа се могат да го качат до етаж само ако сте купили продукта във физически магазин.
За да анулираш поръчка трябва просто да напишеш отговор на имейла потвърждаващ поръчката. Служителите на Технополис ми казаха, че даже няма изпратят потвърждение за анулацията по имейл. След няколко чата с техни представители най-после склониха и ми пратиха имейл, в който потвърждават, че поръчката ми ще бъде анулирана, а парите ми възстановени по сметката. Имайки предвид, че той беше продукт за близо 1500 лв това беше най-малкото, което можеше да направят.
Въпреки потвърждението получих фактура за направената покупка и обаждане след няколко дни. Куриерът ми звънна, искаше да ми достави въпросния уред...
След което отново трябваше да звъня на представител на Технополис и т.н.
В потрес съм от неадекватното им обслужване. Моля споделете дали и вие сте имали подобни случаи.

В края на краищата си поръчах уреда от Либра. Те имат доставка до етаж срещу заплащане. Препоръчвам ги. Цената на продукта беше същата като в Технополис. Мисля, че това ще е полезна информация особено за хора от Варна. Зора също нямат доставка до етаж.

# 1
  • Мнения: 3 841
Ех, и защо всичко това?
Идва куриера,  разбирате се за сумата и качва уреда в апартамента.
Хем са сериозни мъже, хем знаят как да внимават с уреда, с врати, стени, всичко.
Те помагат усилията и редно те са получат сумата.

# 2
  • Мнения: 27 166
Аз пък съм недоволна от обслужването на Техномаркет Варна.
Имат качване до етаж, но не до апартамента вътре. Съответно аз няма как сама да си вкарам пералня 80кг сама, и се наложи да платя за няколко уреда по 20лв да ми ги вкарат в коридора. Забележете, дори не в стая, а само в коридора...След като платих за вкарване на хладилник в апартамента, попитах дали може да го вкарат в кухнята. Казаха, че трябвало да го разопаковат а това се водело монтаж на уред а, такъв не съм заявила. Оставиха ми го в коридора. Аз се справих със ситуацията, но вече ще избягвам тази фирма за доставка на уреди.

Монтаж на уред е 80лв да споделя, имам платен за други уреди, просто хладилника си мисля че не е сложен за монтаж (свободностоящ).

# 3
  • Мнения: 75 292
Аз го знам това .. че услугата качване до етаж е само при покупка от магазин. Пише си го на сайта им. А може и да се прозвъни на телефоните да се попита предварително, ако не сте сигурни.

На мен ми качиха пералнята да 4 етаж без асансьор. Двама мъже бяха, озориха се доста.

На поста на потребителят, който съветва да се разберем с куриера - не, това не е опция, защото куриерът е един, а ако уредът е тежък, забрави - невъзможно е сам човек да ти качва пералня до етаж!!

Съветът ми е предварително да си проучвате тези неща. Аз минах тогава и през техномаркет и попитах колко е цената за качване, послбе звънях и на сума ти онлайн магазини...и накрая поръчах.

# 4
  • Мнения: 1 061
Технополис в нашия град е класа - доста компетентни и дават добри съвети в магазина. На мен ми качваха уред без асансьор само от любезност, а беше поръчан онлайн. Ако е тежък уреда понякога даже и трима трябва за да се качи. Тета е права - куриерите ходят по един

# 5
  • Мнения: 12 696
Ще купувам уреди за вграждане. Търся код за намаление или да ползвам карта за отстъпка. Въобще пускат ли се кодове и има ли такива карти?

# 6
  • Мнения: 1 061
пускат за мобилното им приложение главно.

Общи условия

Активация на акаунт