Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за Август 2025 (Тема 8)

  • 43 664
  • 770
  •   1
Отговори
# 90
  • В Града на Липите
  • Мнения: 5 549
Имам доста неща в количката, които стоят ако все пак реша да купя или дребни за допълване на поръчка и не ми се иска да я изпразвам.
Аз тези неща ги държа в Списъка с желания или ги виждам от История на сърфирането.
И като стана дума за последното, като ми се появи офертата за намален продукт, разглеждам какво да избера на телефона, а от История на сърфирането на таблета виждам отзиви за клиентите и повече подробности за това, което избирам. В самата оферта нямам почти никакви подробности, нито коментари и просто няма как да поръчам нещо без да видя реални снимки и отзиви.
Ако има някакъв друг начин, не съм го открила Simple Smile

# 91
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 378
При мен няма изгодни купони на единия профил.
На другият има 2 купона по -изгодни 30 лв от 80 лв и 20 от 40 лв .
Discount777 не важи и за двата профила.
Утре като идват парите ще видя какво ще има.

# 92
  • София
  • Мнения: 6 760
В самата оферта нямам почти никакви подробности, нито коментари и просто няма как да поръчам нещо без да видя реални снимки и отзиви.
Така е, но при тази оферта напоследък много често като натисна на продукт вместо да ми отвори малкото информация, която показва, за да видя поне номера на офертата и да я потърся на компютъра, ми извежда само снимка с цена, няма дори име. Другото дразнещо е като ме информира, че промоцията за този продукт е изчерпана. Е, защо тогава стои в списъка, а не е махнато?

# 93
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 378
Даде ми карта за отстъпка но не с discount777
Ето как изглежда в съобщения

# 94
  • В Града на Липите
  • Мнения: 5 549
В самата оферта нямам почти никакви подробности, нито коментари и просто няма как да поръчам нещо без да видя реални снимки и отзиви.
Така е, но при тази оферта напоследък много често като натисна на продукт вместо да ми отвори малкото информация, която показва, за да видя поне номера на офертата и да я потърся на компютъра, ми извежда само снимка с цена, няма дори име. Другото дразнещо е като ме информира, че промоцията за този продукт е изчерпана. Е, защо тогава стои в списъка, а не е махнато?
Аз отварям профила си на две устройства. На едното разглеждам предлаганите продукти от които избирам, а на другото в Историята на сърфирането го виждам, като последното разгледано с най-големи подробности. Това имах предвид, но явно не съм обяснила правилно Simple Smile
П.п. Да, това с изчерпаните стоки и при мен се появи отскоро. Обикновено е за нещо, което е в количката ми и е много дразнещо.

Последна редакция: ср, 06 авг 2025, 19:04 от hrissi_sz

# 95
  • Pazardjik
  • Мнения: 271
Когато връщате стока от поръчка с използван купон връща ли цялата сума или по - малко

# 96
  • Мнения: 41 780
Връща колкото е платено.

# 97
  • Враца
  • Мнения: 3 093
Здравейте. Ще връщам два артикула- едното е мини прахосмукачка "робот", а другото е въртяща се четка за стилизиране на коса.
И двете не работят както трябва.
Пуснах заявка за връщане чрез Изи бокс.
Не зная къде да намеря името и адреса на търговеца.
Заедно ли да опаковам двете неща? В каква опаковка да ги поставя? Има ли някакво изискване? Как да надпиша опаковката? Изобщо не ми е ясно как да постъпя, а указанията са оскъдни.
Моля за помощ с повече подробности.

# 98
  • Мнения: 3 408
Връща колкото е платено.

И използваната част от купона за върнатата стока.

# 99
  • Мнения: 41 780
Да.
 Обаче ако се поиска по-късно връщане заради дефект, понякога дават повече, ако се избере кредит, а не връщане по карта. Коментирахме го преди.

# 100
  • София
  • Мнения: 11 043
Здравейте. Ще връщам два артикула- едното е мини прахосмукачка "робот", а другото е въртяща се четка за стилизиране на коса.
И двете не работят както трябва.
Пуснах заявка за връщане чрез Изи бокс.
Не зная къде да намеря името и адреса на търговеца.
Заедно ли да опаковам двете неща? В каква опаковка да ги поставя? Има ли някакво изискване? Как да надпиша опаковката? Изобщо не ми е ясно как да постъпя, а указанията са оскъдни.
Моля за помощ с повече подробности.

Бъркате се, няма Изи Бокс в Тему, завката е през Бокс Ноу и имате код за отключване на бокса, оставяте там пратката и те си я връщат в тему.

# 101
  • София
  • Мнения: 820
Здравейте. Ще връщам два артикула- едното е мини прахосмукачка "робот", а другото е въртяща се четка за стилизиране на коса.
И двете не работят както трябва.
Пуснах заявка за връщане чрез Изи бокс.
Не зная къде да намеря името и адреса на търговеца.
Заедно ли да опаковам двете неща? В каква опаковка да ги поставя? Има ли някакво изискване? Как да надпиша опаковката? Изобщо не ми е ясно как да постъпя, а указанията са оскъдни.
Моля за помощ с повече подробности.

Кликваш на Връщане на артикули/възстановяване на средства и следваш стъпките.

# 102
  • Мнения: 8 817
И аз получих добра оферта днес 😀

# 103
  • Мнения: 2 210
Аз има ето тази и съм доволна:
https://share.temu.com/VQB6EGRw6AA
Купувала съм я от Алиекспрес.

Моля, ако някой е поръчвал тази чистачка за люспи на риба, да сподели мнение:
https://share.temu.com/tNhHXx6ZNDA

# 104
  • София
  • Мнения: 820
Сега ми даде връщане на кредит 55/98 лв. при нова схема. Минимална сума за поръчка 20 лв.
Редактирам: просто има нови правила, индивидуални.
Скрит текст:

Последна редакция: чт, 07 авг 2025, 01:26 от alys

Общи условия

Активация на акаунт