Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за ОКТОМВРИ 2025 (Тема 10)

  • 7 700
  • 194
  •   5
Отговори
# 165
  • Мнения: 554
Да си похваля поръчката, която получих с FedEx. С тях си дойде, при това доста бързо , като за "по-на пряко" първо мина през Бургас- явно там им е разпределителният център. От местен склад беше и дойде разделена в две пратки, тъй като беше доста обемна и тежка. Не се предлага вече, а и точно същата етажерка за обувки не намерих.
Пускам снимки от вече сглобената:
Скрит текст:
Може ли кода на тази етажерка?

# 166
  • София
  • Мнения: 34 864
Като клеймвах кредит вчера ми даде купон и аз избрах него. По принцип купони ли е по-изгодно или да си клеймнеш кредита за деня?
Кредитът е по-добре. В първи пост го пише.

# 167
  • София
  • Мнения: 6 759
Като клеймвах кредит вчера ми даде купон и аз избрах него. По принцип купони ли е по-изгодно или да си клеймнеш кредита за деня?
Отказала си целия останал кредит, не само за деня. А за какви купони си го разменила ти си знаеш и можеш да прецениш дали ти е изгодно.

# 168
  • Мнения: 15 157
Не, не съм отказала останалия кредит, днес си взех последния. Купоните ми се струва, че не са по-изгодни само щото са със срок и над определена сума.

# 169
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 351
Купоните могат да се обновят пише се на бота

# 170
  • София
  • Мнения: 34 864
Поръчката от 4-ти са я изпратили днес с Експрес уан Expressionless
А днес си харесах едно яке, предложиха ми карта с отстъпка и го поръчах -   https://share.temu.com/rN0V3Q2MNrB

# 171
  • Мнения: 8
Здравейте.  Искам да попитам дали някой друг се е сблъсквал с подобен проблем. Значи направих поръчка на 16 септември от Тему, която трябваше да дойде до 01.10.Видях, че са я пуснали с express one. До тук добре. Но от 25.09 стоеше статуса "предаване на товара на превозвача" и от тогава никакво движение няма. Свързах се с обслужване на клиенти, като ми казаха, че има забавяне от логистиката. Направиха ми билет за ускоряване на доставката и един вид я направиха "с приоритет". Пак нищо. Възстановиха ми сумата за пратката. И след възстановяването загубих опцията за проследяване на пратката. На статуса на пратката пише "сумата е възстановена". Като вляза да си разглеждам поръчката ми изписва"Съжаляваме, някои от вашите артикули е възможно да не бъдат доставени". Вече 3ти ден се разправям с обслужването на клиенти, с агенти, с които ме свързват и всички повтарят едно и също-че пратката е надхвърлила очакваното време за доставка, компенсации ми дават, превозвачът се е бил забавил и всякакви  такива щуротии. В рамките на 7 дни се очаква да пристигне след 1 октомври повтарят като папагали постоянно. Все пак да знам дали да правя нова поръчка, а не да мятам боб дали тази ще дойде евентуално и да ги получа два пъти. От express one ми казаха, че пратката виждат, че е в Унгария, после моя близка, която работи към митниците ми каза, че е в Словакия.... така и не знам изобщо в коя държава е , нито дали ще пристигне, нито нищо...ужасно съм разочарована...сега пак имам пратка, която са ми я пуснали с express one и се притеснявам, че пак ще бера ядове. В момента пак с агент пиша, като казва, че няма запис да е загубена пратката и не могат нито да гарантират дали ще я получа, нито да потвърдят дата на пристигане. Кажете, че не само аз имам такъв проблем, че ще хвана влака вече Grinning

# 172
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 351
Пиши за якето Миленака!

# 173
  • Мнения: 545
Здравейте.  Искам да попитам дали някой друг се е сблъсквал с подобен проблем. Значи направих поръчка на 16 септември от Тему, която трябваше да дойде до 01.10.Видях, че са я пуснали с express one. До тук добре. Но от 25.09 стоеше статуса "предаване на товара на превозвача" и от тогава никакво движение няма. Свързах се с обслужване на клиенти, като ми казаха, че има забавяне от логистиката. Направиха ми билет за ускоряване на доставката и един вид я направиха "с приоритет". Пак нищо. Възстановиха ми сумата за пратката. И след възстановяването загубих опцията за проследяване на пратката. На статуса на пратката пише "сумата е възстановена". Като вляза да си разглеждам поръчката ми изписва"Съжаляваме, някои от вашите артикули е възможно да не бъдат доставени". Вече 3ти ден се разправям с обслужването на клиенти, с агенти, с които ме свързват и всички повтарят едно и също-че пратката е надхвърлила очакваното време за доставка, компенсации ми дават, превозвачът се е бил забавил и всякакви  такива щуротии. В рамките на 7 дни се очаква да пристигне след 1 октомври повтарят като папагали постоянно. Все пак да знам дали да правя нова поръчка, а не да мятам боб дали тази ще дойде евентуално и да ги получа два пъти. От express one ми казаха, че пратката виждат, че е в Унгария, после моя близка, която работи към митниците ми каза, че е в Словакия.... така и не знам изобщо в коя държава е , нито дали ще пристигне, нито нищо...ужасно съм разочарована...сега пак имам пратка, която са ми я пуснали с express one и се притеснявам, че пак ще бера ядове. В момента пак с агент пиша, като казва, че няма запис да е загубена пратката и не могат нито да гарантират дали ще я получа, нито да потвърдят дата на пристигане. Кажете, че не само аз имам такъв проблем, че ще хвана влака вече Grinning
И аз в момента се занимавам със същият проблем .Само ме прехвърлят от агент на агент и нищо.Няма пратка,а и компенсация не са ми дали .

# 174
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 351
На мен ми трябват клинове по -дебели. Предложение?

# 175
  • Мнения: 8
Здравейте.  Искам да попитам дали някой друг се е сблъсквал с подобен проблем. Значи направих поръчка на 16 септември от Тему, която трябваше да дойде до 01.10.Видях, че са я пуснали с express one. До тук добре. Но от 25.09 стоеше статуса "предаване на товара на превозвача" и от тогава никакво движение няма. Свързах се с обслужване на клиенти, като ми казаха, че има забавяне от логистиката. Направиха ми билет за ускоряване на доставката и един вид я направиха "с приоритет". Пак нищо. Възстановиха ми сумата за пратката. И след възстановяването загубих опцията за проследяване на пратката. На статуса на пратката пише "сумата е възстановена". Като вляза да си разглеждам поръчката ми изписва"Съжаляваме, някои от вашите артикули е възможно да не бъдат доставени". Вече 3ти ден се разправям с обслужването на клиенти, с агенти, с които ме свързват и всички повтарят едно и също-че пратката е надхвърлила очакваното време за доставка, компенсации ми дават, превозвачът се е бил забавил и всякакви  такива щуротии. В рамките на 7 дни се очаква да пристигне след 1 октомври повтарят като папагали постоянно. Все пак да знам дали да правя нова поръчка, а не да мятам боб дали тази ще дойде евентуално и да ги получа два пъти. От express one ми казаха, че пратката виждат, че е в Унгария, после моя близка, която работи към митниците ми каза, че е в Словакия.... така и не знам изобщо в коя държава е , нито дали ще пристигне, нито нищо...ужасно съм разочарована...сега пак имам пратка, която са ми я пуснали с express one и се притеснявам, че пак ще бера ядове. В момента пак с агент пиша, като казва, че няма запис да е загубена пратката и не могат нито да гарантират дали ще я получа, нито да потвърдят дата на пристигане. Кажете, че не само аз имам такъв проблем, че ще хвана влака вече Grinning
И аз в момента се занимавам със същият проблем .Само ме прехвърлят от агент на агент и нищо.Няма пратка,а и компенсация не са ми дали .
То ме питаха дали искам да заявя връщане на средства, първо исках билет за по-бърза доставка, после си потърсих сама сумата. И на 2 пъти ми дадоха по 10лв компенсация след връщането на сумата. Но не ми е толкова до парите, колкото до това, че нямат никаква координация и отговори няма. Повтарят едно и също като папагали.

# 176
  • Мнения: 545
Да,супер неадекватни са агентите им.Много е изнервящо.

# 177
  • Мнения: 86
На дъщеря ми не дадоха 10 лв за закъснение, а върнаха цялата сума. След 2 дни дойде пратката, с box now.

# 178
  • Мнения: 17 077
На мен ми трябват клинове по -дебели. Предложение?
Този съм поръчала на тийнката
 https://share.temu.com/7RtJ20tLHoB
Има един или два такива. Първия от Пепко го бях взела, мисля, че и миналата година поръчвах от Тему, ама вече не помня. Топлят

# 179
  • Мнения: 2 580
За express one може да гледате в 3те сайта:
https://expressone.bg/bg/tracking
https://tracking.expressone.hu/
https://eurodis.com/
Понеже номерата могат да дадат лична информация не е добре да споделяте тук самите тях.
Пуснете 15 цифреният проследяващ номер и на 3те места и вижте какво дава. Има някъде в БГ мама и на други места групи за проследяване. Попитайте там за конкретните статуси.

Общи условия

Активация на акаунт