Пазаруване от about you (м. ноември) - тема 43

  • 82 775
  • 1 027
  •   1
Отговори
# 90
  • гр. София
  • Мнения: 2 819
Пак идвам с отзив.
Негативен.

Това яке се оказа доста лоша изработка, чак не мога да повярвам. По вертикалните шевове, където са снаждани парчетата плат на предницата, няма вата, чист шушляк е само. Отдолу по ръба пак е почти само шушляк. Не знам дали просто тази бройка е такава и съм я нацелила. Връщам го. А ми трябваше такова за разходки насам-натам. Ще търся друго.
https://www.aboutyou.bg/p/mymo/zimno-yake-12923277

Този пуловер неясно защо съм го поръчала в голям размер. Иначе сам по себе си не е нещо особено, съвсем непретенциозен, но цветът е приятен (аз много обичам лилаво). Ще го върна и вероятно ще го поръчам пак в нормалния ми размер.
https://www.aboutyou.bg/p/heine/pulover-27128343

ПП: подскажете, моля, къде са банковите данни, че да видя дали са ми запазени. Откъде се влизаше за тях?

# 91
  • Мнения: 5 850
Едни зелени адидаски 37-37,5 се върнаха. Някой да ги грабва 🫣

# 92
  • Мнения: 2 787
Розе, на първа страница на темата. Цъкни на линка, който съм дала и ще те прати там. Последно май си седяха.

Аз пък ида да мрънкам. Сега последно се оказа, че ако ти дадат код за отстъпка извинителен за даден артикул, не само че не можеш да го ползваш за друго, а и не става друг да го ползва!

# 93
  • гр. София
  • Мнения: 2 819
Аеро, много ти благодаря!
Няма ми ги банковите данни. А си стояха въведени от време оно.

# 94
  • Мнения: 1 409
Тази чанта се получава изгодна като цена с код:
https://www.aboutyou.bg/p/liebeskind-berlin/chanta-s-prezramki-27987848
Банковите сметки периодично май изчезват...и трябва да се въведат наново с име на латинеца.

# 95
# 96
  • Мнения: 2 787
Да, май така става. Аз оня ден като пуснах поста и цъкнах на линка и видях, че са се появи данните и под браузър и даже се чудех защо го сложих тоя линк. Реших, че са го оправили. Сега Розата като каза така и погледнах - няма ги под брзуър. В приложението си седят.

Аз пак да кажа, че горните кецове на РЛ са умалени. То си и пише, че 36 не е 3.5, а 3. Евентуално за някой 35-35.5.

# 97
  • Мнения: 76 568
Коте Аеро...така е с кода за Свинението им. Аз още пролетеска нали ме лъга мома Надежда, па после пак ме лъга..и от тогава загубиха любоФта ми безвъзвратно. Много ме ядосаха. Много. И тук писах тогава.....

# 98
  • Мнения: 11
Здравейте,
Имам въпрос – за първи път поръчвам от About You Outlet. На 19.10 направих поръчка на намалени Nike Air Force, които бяха последни като наличен номер. Поръчката все още е със статус „Създадено“.
Бих искала да попитам – да очаквам ли, че ще бъде изпратена, или е възможно продуктът вече да не е в наличност и да има някаква грешка?

# 99
  • Мнения: 5 850
Така седи статуса. Може и да е близо до вас вече

# 100
  • Мнения: 2 787
E, на мен ми дадоха код. Аз обаче, нали им знам номерата уж и първо го пробвах дали работи. Понеже и неработещ са ми пращали. Работешееееее. И питах кой го иска, защото става само и единствено за едно определено нещо. И го раздадох. Да, де, ама ето днес се оказва, че не може да го ползват. Само аз мога да поръчвам с него. Големи са ... ай' да не казвам какви.

# 101
  • Мнения: 76 568
Те два пъти едно и също не казват.

# 102
  • Мнения: 1 409
Индивидуалните кодове за техен гаф винаги са били свързани с конкретния профил…

# 103
  • Мнения: 714
Момичета, моля за помощ!
В края на септември поръчах лоуфъри на Högl, които след 2 седмици бяха с 50 лв по-евтини. Поръчах ги наново (заедно с куп други неща) и върнах първата поръчка. И снощи получавам мейл с потвърждение на връщането, НО са отразили, че съм върнала лоуфърите от втората поръчка, не от първата.
Сигурна съм, че не съм объркала нищо, само обувките бяха в отделен плик, с отделни документи за връщане, останалите неща - в друг плик. Единствената “грешка” може би, че съм ги върнала заедно. Тогава върнах общо 4 поръчки.

Някой имал ли е подобен казус? Мисля да се свържа с тях днес, но поне да знам какво да очаквам.

# 104
  • Мнения: 76 568
Имали сме много пъти такива казуси.
Правят се на неразбрали .
Последният път около месец имейли и разговори ми отне да оправят нещата.
От тогава не връщам такива поръчки.

Общи условия

Активация на акаунт