Пазаруване от about you (м. ноември) - тема 43

  • 82 746
  • 1 027
  •   1
Отговори
# 990
  • Пловдив
  • Мнения: 5 929
Потвърждавам за дънките...мн.са хубави! Simple Smile Няма ли ги в др.цвят?
Чуся се и за тоя модел?
https://www.aboutyou.bg/p/only/danki-onlmila-7596741

Имам ги, хубави са. И удобни.

# 991
  • Мнения: 3 851
Реално са по- светъл цвят тези дънки.
Но са много меки и женствени.
В кошницата съм сложила още три чифта на Онли и съм на косъм да поръчам.
Решила съм изцяло да подновя запасите тази зима.

# 992
  • Мнения: 4 836
XL яке на Алфа на добра цена.

Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://www.aboutyou.bg/p/alpha-industries/prehodno-yake-2440066 … _campaign=product

Смъкни приложението сега:

https://app.adjust.com/hdfs9w4?deep_link=appaboutyou://p/alpha-i … dno-yake-24400662

# 993
# 994
  • Мнения: 5 850
Едно самотно 36 от бялото долнище на Найк трепетно се появи в иначе празната ми количка. Сигурно е обиколило половината свят, ама го взех
Има едно 42 номер все още

# 995
  • Пловдив
  • Мнения: 5 929
Едно самотно 36 от бялото долнище на Найк трепетно се появи в иначе празната ми количка. Сигурно е обиколило половината свят, ама го взех
Има едно 42 номер все още

Много е уголемено. Аз поръчах S, но след като пристигна и го видях, в първия момент помислих, че погрешка са ми изпратили някакъв много голям номер. Но се оказа, че е много уголемено или кройката му е такава, много широка Аз изобщо не се възприех, изглеждах суперсмешно с него.

# 996
  • София
  • Мнения: 622
Може ли линк към дънките с камъчета? Не го виждам..
А има ли черни?

# 997
  • Мнения: 5 850
marzeliva, колко си висока? Аз с моите 1,58 /50 сигурно ще съм гротеска

# 998
  • Пловдив
  • Мнения: 5 929
162 см. Честно казано, на дължина не помня как бяха обаче.

Последна редакция: ср, 03 дек 2025, 09:29 от marzeliva

# 999
  • Мнения: 5 850
Aууу, ще лети обратно и моето значи. Благодаря

# 1 000
  • Мнения: 76 568
Като не искате широки крачоли, защо поръчвате оувърсайз модел..интересно ми стана просто.
Търсете и поръчвайте слим, скини и т.н.

# 1 001
  • Мнения: 5 850
Защото прозвуча все едно са като шалвар,  иначе долнищата на анцунг са ми все нормално широки

# 1 002
  • Пловдив
  • Мнения: 5 929
Като не искате широки крачоли, защо поръчвате оувърсайз модел..интересно ми стана просто.
Търсете и поръчвайте слим, скини и т.н.

Защото търсех нещо по-свободно като за вкъщи, домашна дреха, долнище на анцуг. Но с това ще се спъвам в крачолите направо Smile и ще се претрепя. Smile

Последна редакция: ср, 03 дек 2025, 00:10 от marzeliva

# 1 003
  • Мнения: 268
Здравейте, искам да попитам дали друг има или е имал подобен проблем със сайта на About You?
На 30 октомври т.г. (с обявяването на Black Friday) направих две отделни поръчки, които платих на два пъти по банков път. Не получих съобщение за успешна поръчка след плащането, нито имейл за потвърждение на поръчките, а в профила ми на сайта нямаше такива поръчки. Проследих двете транзакции в онлайн банкирането си и видях, че с плащането всичко е наред. Реших да изчакам известно време да не би да се отразят поръчките, но това така и не стана.
След разговор по телефона ми беше обяснено, че поради възникнал технически проблем в сайта на About You не са били успешно направени поръчките. В имейл техен служител ми предостави номера на двете поръчки /да ги имам/ и ми поиска доказателства за банковите транзакции по тях, след което ме увери, че е уведомил финансовия отдел и в рамките на 48 ч. следва да бъде одобрено възстановяването на сумите.
След една седмица повторих обаждането и случаят ми пое друга тяхна служителка. Получих поредния имейл, че трябва да вляза в профила си в сайта, след което да въведа IBAN и имената наново, за да могат да ми възстановят сумите. По-важното е да имам търпение в обявените от тях срокове от 5 до 14 дни да станат нещата.
След още една седмица в имейл ме уведомиха, че трябва да напиша в отговор IBAN и имената си по инструкции, тъй като в системата им продължава да има технически проблем и не е възможно да възстановят средствата по друг начин, просто трябва още малко търпение от моя страна.
Предвид едномесечното им забавяне отново позвъних и едно девойче любезно ме информира, че ще се се свърже с партньора им за изясняване на казуса.
И до там. Няма имейли, няма възстановяване.
Проследих няколко сходни жалби в КЗП. Общо взето май няма много възможности потребителя да защити правата си. Очевидно е, че сайта им има технически проблем. При мен не се е осъществила поръчка, а парите стоят като средства на трета страна, които трябва някак да обвържат. КЗП явно са ограничени във възможностите си след като  търговецът извършва дейността си от територията на Германия, освен да информират компетентния орган там,  чрез IMI.
Как бихте реагирали, какво може да се направи в случая?

# 1 004
  • Мнения: 1 155
Може да оспорите транзакциите в банката. Става бавно,ни ще ви възстановят сумите,след като не сте получили поръчките. Впрочем да не би само да е блокирана сумата? Някои банки имат безумно дълги срокове за разблокиране,ако търговецът не си потърси сумата.

Общи условия

Активация на акаунт