Пазаруване от about you (м. ноември) - тема 43

  • 82 746
  • 1 027
  •   1
Отговори
# 1 005
  • Мнения: 76 568
Да, имала съм подобни разправии.
Да, попълвала съм и айбана си по имейл.
Лъгаха че не виждат банковата ми сметка, а в същото време предният ден ми върнаха по нея пари от др.поръчка.

КЗП ще препрати жалбата ви до ЕПЦ.
Пишете им.

Аз не бих чакала месец и кусур.

# 1 006
  • Мнения: 268
не, с плащането всичко е наред. Въпросът тук е, че един вид трябва да се тълкува като грешен превод. Няма поръчка - няма договор.
Позволих си преди малко отново да позвъня и отговорът този път беше - На 19 ти ноември от финансовия ни отдел е отказано плащане по вашия случай, защото нашия оператор е въвел грешна причина за възстановяване на сумите. Те самите не са наясно какво правят.

teta75 - мдам.
без поръчка, съответно договор не може да се претендират нанесени вреди и пропуснати ползи, лихви - също.

# 1 007
  • Мнения: 76 568
Е нали са ти дал номерата на поръчките да си ги запишеш.
Не разбирам какво казваш..

Какви пропуснати ползи..та ти дори парите един месец не си си взела. Вярваш  ли че ще водиш дела за пропуснати ползи...аз не.

# 1 008
  • Мнения: 268
Както ми обясниха при тях има следа за направените от мен поръчки, но поради технически проблем в сайта им те не са успешни и потвърдени. т. е. реално аз нямам осъществени поръчки, които да са обвързани с транзакциите.
Нямам и на имейл такива, нито в профила си на сайта. На практика транзакциите ми са минали без договор. Като грешен превод. Дадоха ми номера, които те виждат като следа при тях и сумите по тях съответствали на преводите. Не знам как по-точно да го обясня, тъй като и аз нямам представа как е.

безумно е това с делата...
адвокат за консултация взима 200 лв., толкова и за искова молба плюс процента държавна такса върху сумата на иска, без гаранция, че наш съд ще я допусне до разглеждане.
относно лихвите според НАП без договор между страните не може да се претендира.

# 1 009
  • Мнения: 76 568
Не знам, жена. Писах ти какво можеш да направиш реално, ако искаш разбира се..да си прибереш бързо парите.
Ако целта е да изпуснеш парата...

# 1 010
  • Sofia
  • Мнения: 11 000
Ако нямате договор и поръчка, отивайте в банката за оспорване на трансакциите. Но май има срок от 30 дни за това. Питайте в банката.

# 1 011
  • Мнения: 381
Получих тези дънки размер 30/32, според мен си отговарят на размера. Меки и с висока талия. Мисля, че са една идея по-светли от снимките в сайта. Взех ги за 58 лева.
Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/only/danki-onlmila-7596741?utm_medium=re … _campaign=product

# 1 012
  • Мнения: 1 155
Както ми обясниха при тях има следа за направените от мен поръчки, но поради технически проблем в сайта им те не са успешни и потвърдени. т. е. реално аз нямам осъществени поръчки, които да са обвързани с транзакциите.
Нямам и на имейл такива, нито в профила си на сайта. На практика транзакциите ми са минали без договор. Като грешен превод. Дадоха ми номера, които те виждат като следа при тях и сумите по тях съответствали на преводите. Не знам как по-точно да го обясня, тъй като и аз нямам представа как е.

безумно е това с делата...
адвокат за консултация взима 200 лв., толкова и за искова молба плюс процента държавна такса върху сумата на иска, без гаранция, че наш съд ще я допусне до разглеждане.
относно лихвите според НАП без договор между страните не може да се претендира.
.
 Според мен не се занимавайте с никой друг, освен с банката. Аз пак не разбрах,сумите са осчетоводени ли или само блокирани? Ако са осчетоводени,си предивявате иск чрез банката. Ако са блокирани,ще се отблокират или ако от About you ги разблокират или като изтече срокът за това на банката. За ДСК беше доста повече от месец и половина. Така че не си губете времето,вижте с банката на сметката Ви как ще действате. Става бавно,но със сигурност ще си получите парите обратно. Нищо не пречи, ако сте сигурна,че сумата е осчетоводена,да звъннете и любезно да ги уведомите,че ще подадете иск чрез банката си за платена и не доставена стока. Може да се мотивират да са по-бързи. Първо обаче трябва да говорите с обслужващата Ви банка.

# 1 013
  • Мнения: 13 065
Ако плащането е с карта, би трябвало парите само да са блокирани и ако търговецът не ги поиска в срок, ще се освободят. Не видях дали сте говорили с банката

# 1 014
  • гр. София
  • Мнения: 2 819
Нося отзиви. Simple Smile

Съвсем обикновена, непретенциозна рокличка - за ежедневието или за море (макар че с някакви по-едри и цветни бижута може доста да й се промени фасонът). Чист памук, мека, лека.
https://www.aboutyou.bg/p/only/roklya-may-16266263

Блуза, която на живо съвсем не изглежда така добре, както на снимката. Моделът е малко широк, а платът е тънък и прозира. 100% памук  е, но с това прозиране е абсурд да се разберем. Пък и не ми допада широчината. Връщам.
https://www.aboutyou.bg/p/cream/bluza-katinka-7966396

МНОГО хубаво пуловерче, но крайно стеснено като модел. Не обичам дрехи като втора кожа. Ще го върна и ще поръчам следващия номер. В ръкавите съм влюбена просто! Още по-красиви са на живо ♥️
https://www.aboutyou.bg/p/influencer/pulover-27526448

Една прекрасна жилетка, много мекичка и плътна, обаче много й се чудя. Размер XS-S е голям, а по-малък няма. Ужасно е широка, направо квадратна, но е тооолкова хубава! Направо сърцето ме боли при мисълта, че най-вероятно ще я върна. Много е широка, цялата й елегантност се губи. Sad
https://www.aboutyou.bg/p/faina/pletena-zhiletka-22071628

Още една жилетка, която ще задържа. Е, ако можех, бих взела от ширината 3-4 см. и бих ги сложила като дължина, но и така става. Много е хубава, мека, дебела. Стои добре. Черната джувка е брошка и може да се махне. А копчетата са просто изящни! ♥️
https://www.aboutyou.bg/p/faina/pletena-zhiletka-27723513

Успешни покупки на всички! 🌹

# 1 015
  • Мнения: 709
При водене на добра комуникация нещата ще се оправят. Ще ви върнат парите имайте търпение. Важното е да попаднете на точния човек от съпорта. Аз чаках близо 2 месеца едни 35лв,но накрая дойдоха. Успех,просто търпение и напомняне щом мине дадения срок ако има такъв.

# 1 016
  • Мнения: 76 568
С тях няма точна комуникация!
Два месеца чакане не е за хвалба. Никак даже.
Че ще върнат .. е ясно. Никой няма да си остави парите. Ще върнат защото хората пишат и чакат  ..по много от двете. Много пишат. И много чакат.

# 1 017
  • Мнения: 2 593
Разбира се, че няма! Аз за една рекламация също чаках 2 месеца, всеки път някакви различни дати на които уж ще преведат сумата, пък попълвах някакви декларации, мъка…

# 1 018
  • Мнения: 709
Не е хвалба. Просто съвет как да действа и да има търпение. И ако попадне на точния човек съпорта няма да чака 2 месеца,а няколко дни.

# 1 019
  • Мнения: 76 568
Ейййй..тоз вълшебния човек от съпорта...и как става попадането на него? Head Band

Общи условия

Активация на акаунт