Къде да се оплача?

  • 2 148
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 492
Ако е служебен телефонен пост, би трябвало да имате т. нар. account menager, обади се в БТК, кажи какъв е проблемът, те ще ти дадат координатите на този човек и може би той ще може да ви помогне. Аз непрекъснато имам проблеми с тази фирма и обикновено този човек оправя всичко.  Flutter


На нас точно account menager ни подведе. Казва едно, ние подписваме, оказва се друго. Таксите са за 2 месеца. Поне при нас дойдоха толкова.

# 16
  • Мнения: 481
Днес говорих с агенция за защита на потребителите и ме посъветваха да подам жалба, но като частно лице, а не като служебен абонат. Имам основание, според тях. 
В понеделник, мисля да се разходя да подам там жалба.

# 17
  • Мнения: 3 376
Честно казано не мога да повярвам, че още има мераклии да стават нови абонати на БТК  ooooh!

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 340
Честно казано не мога да повярвам, че още има мераклии да стават нови абонати на БТК  ooooh!

Аз специално отдавна да съм им отрязала спатиите  Close Но съм вързана още за една година с договор за АДСЛ. И сега в новата квартира ми се наложи да откривам пост точно по тази причина  #Cussing out

# 19
  • Мнения: 1 107
Май думите монополист и недоволни клиенти са синоними....Колко време и аз съм се разправяла с БТК по друг повод, не е истина просто- лошото е, че не сме до такава степен готови да ги поставим на мястото им. Преди време един адвокат казваше по тв, че ако има недоволни от качеството на услугите на енергоснабдяването може да се свържи с него и да се заведе дело(на едно семейство им беше изгоряла къщата след токов удар и той им спечели делото за щети).
Днес говорих с агенция за защита на потребителите и ме посъветваха да подам жалба, но като частно лице, а не като служебен абонат. Имам основание, според тях. 
В понеделник, мисля да се разходя да подам там жалба.
newsm10 То е много добра идея...като за начало.

Общи условия

Активация на акаунт