Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да разбера защо не съм получила потвърждение на поръчката по електронна поща?
Как мога да поръчам безплатните завивки от каталога?
Как да разбера защо не мога да поръчам с електронна виза на Прокредит?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да разбера защо не съм получила потвърждение на поръчката по електронна поща?
Ако не сте получили потвърждение на поръчката по електронна поща, може да проверите в профила си в раздела 'SUIVI DE COMMANDE'. Ако поръчката ви е обработена, там ще видите съответния статус. Ако все пак имате притеснения, можете да се свържете с обслужването на клиенти на Ла Редут, за да получите яснота относно поръчката си.
-
Как мога да поръчам безплатните завивки от каталога?
За да поръчате безплатните завивки от каталога, трябва да изпълните изискванията, които обикновено включват поръчка на определен брой продукти или достигане на минимална сума на поръчката. Също така, трябва да се уверите, че офертата е валидна за онлайн поръчки и да следвате указанията за активиране на офертата.
-
Как да разбера защо не мога да поръчам с електронна виза на Прокредит?
-
Как да разбера за статуса на моята поръчка на Ла Редут?
-
Как да използвам офертата с кафевите чанти на Ла Редут?